silnik i wentylator
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
- musso
- Stały bywalec
- Posty: 300
- Rejestracja: 15 lip 2009, 19:33
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 12649283
- Skype: marekzrebinski1
- Lokalizacja: Norwegia/Sandefjord
silnik i wentylator
Postautor: musso » 15 lip 2009, 19:42
Witam wszystkich posiadaczy Musso,mam pytanie dla posiadaczy musso,kupilem niedawno musso 2.9tdi,rok 1999,automat,mam maly problem z silnikiem,podczas jazdy jest wszystko ok,ale jak sie zatrzymuje czasami buja silnikiem,az cala karoseria chodzi,a drugi problem to wlaczyl Mi sie wczoraj wentylator na chlodnicy i non stop dziala,czy to normalne,nadmieniam ze auto posiada sprawna klime ktora uzywam.Pozdrawiam Marek.
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: silnik i wentylator
Postautor: mussolinii » 15 lip 2009, 21:23
Wentylator od klimatyzacji zalacza sie zawsze w momencie uruchomienia klimatyzacji i dziala do momentu az jej nie wylaczysz lub nie zgasisz silnika.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 16 cze 2009, 18:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2001
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: silnik i wentylator
Postautor: opk » 16 lip 2009, 0:02
u mnie się dzieje podobnie ale tylko jak działa klima po wyłączeniu się wszystko uspokaja, gdzieś na forum wyczytałem że może to być rozregulowana pompa vacum ( u mnie w miejscowości nikt nie chce się za to wziąść) może też być walnięty czujnik odpowiedzialny za ssanie, jak uporasz się z tym problemem napisz dla potomnych:)
- musso
- Stały bywalec
- Posty: 300
- Rejestracja: 15 lip 2009, 19:33
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 12649283
- Skype: marekzrebinski1
- Lokalizacja: Norwegia/Sandefjord
Re: silnik i wentylator
Postautor: musso » 17 lip 2009, 7:11
zanlazlem przyczyne ze wentylator chodzi,jak wlaczam tylko nawiew na przednia szybe,to wtedy wlacza sie,oraz wlacza sie tez chyba klima.Nie wiem czy tak ma byc ale z koro po wlaczeniu nawiewu na szybe i na nogi wentylator sie wylacza to czyba jest ok.
- msch00
- Stały bywalec
- Posty: 230
- Rejestracja: 26 lut 2008, 19:16
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 129365
- Lokalizacja: Grudziądz/Elbląg
Re: silnik i wentylator
Postautor: msch00 » 17 lip 2009, 10:56
Witam
Tak ma być. W przypadku włączania wentylatora nawiewu i przełączeniu na szybę włącza się klima - tzw. funkcja osuszania szyby. W innych pozycjach nawiewu klima włączy się tylko po jej załączeniu.
Pzdr
Markus
Tak ma być. W przypadku włączania wentylatora nawiewu i przełączeniu na szybę włącza się klima - tzw. funkcja osuszania szyby. W innych pozycjach nawiewu klima włączy się tylko po jej załączeniu.
Pzdr
Markus
- traky
- Stały bywalec
- Posty: 228
- Rejestracja: 21 kwie 2009, 0:09
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: silnik i wentylator
Postautor: traky » 17 lip 2009, 22:21
he, muszę to sprawdzić nie zauważyłem tego u siebie, w bawarce miałem tak że klima załączała się przy obiegu zamkniętym 

- musso
- Stały bywalec
- Posty: 300
- Rejestracja: 15 lip 2009, 19:33
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 12649283
- Skype: marekzrebinski1
- Lokalizacja: Norwegia/Sandefjord
Re: silnik i wentylator
Postautor: musso » 24 lip 2009, 22:41
mussolinii pisze:Wentylator od klimatyzacji zalacza sie zawsze w momencie uruchomienia klimatyzacji i dziala do momentu az jej nie wylaczysz lub nie zgasisz silnika.
To moze poradzisz na To ze jak wlacze klime buja silnikiem.Aczasami nawet i bez klimy bula nim.
- sasek1
- Stały bywalec
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 17:53
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 7602523
- Lokalizacja: Brunary koło Nowego Sącza woj. małopolskie
Re: silnik i wentylator
Postautor: sasek1 » 25 lip 2009, 9:48
sprawdz wezyki od podcisnienia ktore ida do pompy paliwa i pompy wakum znajdziesz je w duzej ilosci pod pokrywa plastikowa nad swiecami zarowymi. moze ktorys spadł?
- musso
- Stały bywalec
- Posty: 300
- Rejestracja: 15 lip 2009, 19:33
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 12649283
- Skype: marekzrebinski1
- Lokalizacja: Norwegia/Sandefjord
Re: silnik i wentylator
Postautor: musso » 25 lip 2009, 11:01
sasek1 pisze:sprawdz wezyki od podcisnienia ktore ida do pompy paliwa i pompy wakum znajdziesz je w duzej ilosci pod pokrywa plastikowa nad swiecami zarowymi. moze ktorys spadł?
Witaj,dzieki za informacje,sprawdze i dam znac.
- musso
- Stały bywalec
- Posty: 300
- Rejestracja: 15 lip 2009, 19:33
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 12649283
- Skype: marekzrebinski1
- Lokalizacja: Norwegia/Sandefjord
Re: silnik i wentylator
Postautor: musso » 26 lip 2009, 0:39
sasek1 pisze:sprawdz wezyki od podcisnienia ktore ida do pompy paliwa i pompy wakum znajdziesz je w duzej ilosci pod pokrywa plastikowa nad swiecami zarowymi. moze ktorys spadł?
sprawdzilem wszystkie wezyki,sa ok,a silnikiem dalej buja,ale po zdjeciu oslony z napisem turbo intercoller,te wezyki sa ok,moze na pompie wtryskowej jest walniety zawor podcisnienia,gdzie idzie jeden wezyk.
- traky
- Stały bywalec
- Posty: 228
- Rejestracja: 21 kwie 2009, 0:09
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: silnik i wentylator
Postautor: traky » 27 lip 2009, 11:48
Jak ci huśta silnikiem na wolnych obrotach to raczej sprawa regulatora pompy wtryskowej, często się objawia właśnie mocniej po dodatkowym obciążeniu np. klimą na wolnych obrotach, regulator ma probremy z utrzymaniem wolnych obrotów. To raczej robota dla dobrego pompiarza
- musso
- Stały bywalec
- Posty: 300
- Rejestracja: 15 lip 2009, 19:33
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 12649283
- Skype: marekzrebinski1
- Lokalizacja: Norwegia/Sandefjord
Re: silnik i wentylator
Postautor: musso » 16 sie 2009, 11:39
traky pisze:Jak ci huśta silnikiem na wolnych obrotach to raczej sprawa regulatora pompy wtryskowej, często się objawia właśnie mocniej po dodatkowym obciążeniu np. klimą na wolnych obrotach, regulator ma probremy z utrzymaniem wolnych obrotów. To raczej robota dla dobrego pompiarza
A gdzie jest ten regulator?
- traky
- Stały bywalec
- Posty: 228
- Rejestracja: 21 kwie 2009, 0:09
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: silnik i wentylator
Postautor: traky » 21 sie 2009, 20:10
regulator jest w pompie wtryskowej,i to robota dla fachowca
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości