Jestem w trakcie zmiany reduktora TOD na PT.
Reduktor podmieniłem i na sterowniku TOD zapinał mi 4x4 z reduktorem. Czyli niby ok.
Teraz podmieniłem sterownik i przełącznik na desce i teraz nie zmienia mi przełożeń w reduktorze. Nie słuchać nawet aby próbował. Nie mam podpiętego przewodu od zaworu podciśnień (sprzegiełka przednich kół), taki też błąd odczytuje na kompie.
Pytanie do użytkowników PT:
Czy po odpięciu zaworu, reduktor zmienia przełożenia?
{Czy coś źle podpiąłem?}
Reduktor TOD => PT
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
- Jurgen
- Stały bywalec
- Posty: 348
- Rejestracja: 29 cze 2014, 19:54
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2015
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz\Stilo :)
Re: Reduktor TOD => PT
Postautor: Jurgen » 15 paź 2022, 15:56
Według mnie ,ale teoretycznie reduktor powinien działać ze względu na to, że on ma sterowanie elektryczne...więc podciśnienie raczej jest mu do tego zbędne. Zresztą były tu kiedyś opisane przypadki z tego co pamiętam, że reduktor działał ,a przód się nie załączał bo podciśnienie było nie szczelne . Raczej coś z podpięciem nie tak..
pozdrawiam
pozdrawiam
Jurgen
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 18
- Rejestracja: 27 lis 2020, 21:20
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Reduktor TOD => PT
Postautor: Gupol » 15 paź 2022, 21:47
Niby masz rację. Ale skoro jest aktualny błąd w pamięci komputera, to może sterownik nie pozwala na załączenie. Nieszczelność układu to inny problem niż brak/uszkodzony zawór. Dlatego mam nadzieję, że odezwie się ktoś, kto mógłby przetestować u siebie odłączenie zaworu i podjąć próbę załączenia napędu
-
- Stały bywalec
- Posty: 2260
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Reduktor TOD => PT
Postautor: krisw11 » 15 paź 2022, 23:16
Cześć... zawór musi być podłączony bo inaczej wywali błędy, U mnie jak padł w Rexie zawór ten pod aku ,to załączał napęd ale go nie rozłączał i migała kontrolka żółta na desce .... Nieszczelność przy piastach nie wywali jako takiego błędu ale np. w Korando i w Rexie auto automatycznie było słabsze... wynikało to z nieszczelności całego układu podciśnieniowego, on niestety musi być szczelny bo jest to powiązane z całym układem podciśnieniowym w tym aucie. Nawet jak zamontujemy sprzęgiełka manualne, to i tak wszystkie wężyki muszą być szczelne i zaślepione.
Kris
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości