Jaki moduł diagnostyczny do Korando z 2023?
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 mar 2024, 19:37
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2023
- Pojemność silnika: 1497
- Gadu-Gadu: 0
Jaki moduł diagnostyczny do Korando z 2023?
Postautor: Badman » 30 mar 2024, 9:37
Jaki moduł diagnostyczny OBD będzie odpowiedni do Korando z 2023 roku?
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 25 sty 2024, 12:34
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2023
- Pojemność silnika: 1497
- Gadu-Gadu: 0
Re: Jaki moduł diagnostyczny do Korando z 2023?
Postautor: A2Adam » 22 kwie 2024, 12:10
Osobiście używam Maxiecu. Po OBD łączy i czyta bez problemów. Ale nic poza tym.
Też szukam czegoś, co będzie działało jak "fabryczny".
Może ktoś tu sie podzieli wiedzą taką?
Też szukam czegoś, co będzie działało jak "fabryczny".
Może ktoś tu sie podzieli wiedzą taką?
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 28 lis 2024, 6:45
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2022
- Pojemność silnika: 1500
- Gadu-Gadu: 0
Re: Jaki moduł diagnostyczny do Korando z 2023?
Postautor: Malerikula » 28 lis 2024, 6:49
Zenith Z7, sobie bez najmniejszego problemu, poradzi z wszystkimi modułami, sterownikami jakie występują w ssangyong.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 9
- Rejestracja: 19 lut 2023, 21:28
- Model: Tivoli
- Rok produkcji: 2022
- Pojemność silnika: 1500
- Gadu-Gadu: 0
Re: Jaki moduł diagnostyczny do Korando z 2023?
Postautor: Profesor » 28 lis 2024, 21:04
3000 USD.Nieźle pojechałeś po bandzie.Jak otworzę ASO Ssangyonga,to się zastanowię.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 28 lis 2024, 6:45
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2022
- Pojemność silnika: 1500
- Gadu-Gadu: 0
Re: Jaki moduł diagnostyczny do Korando z 2023?
Postautor: Malerikula » 29 lis 2024, 7:53
Pytanie było jaki moduł do 2023, nie było pytania tani, lub drogi. Jak otworzysz te ASO to będzie trzeba wydać dużo więcej, niż kupno Zenith Z7, mówimy tu oczywiście o samym interface i abonamencie rocznym. Posiadam Zenith Z7 a nie mam ASO. Z7 jest dedykowany do kia/Hyundai, producentem jest firma GIT która dostarcza do ASO interface. Z7 również ma inne marki samochodów, a ssangyong jest na poziomie dealerskim. Mało które urządzenie np dokoduje kluczyk w toresie z 2023, czy wymieni i zakoduje sterownik silnika, zenith Z7 sobie bez problemu poradzi.
- Piasek1980
- Stały bywalec
- Posty: 502
- Rejestracja: 21 wrz 2020, 11:20
- Model: XLV
- Rok produkcji: 2018
- Pojemność silnika: 1600
- Skrzynia biegów: Automat 6biegowy
- Gadu-Gadu: 0
Re: Jaki moduł diagnostyczny do Korando z 2023?
Postautor: Piasek1980 » 30 lis 2024, 12:49
Profesor pisze:3000 USD.Nieźle pojechałeś po bandzie.Jak otworzę ASO Ssangyonga,to się zastanowię.
Może przerażać ale to na prawdę nie są jeszcze jakieś astronomiczne pieniądze patrząc na to ile potrafią kosztować jakieś popularne multi-skanery pokroju Bosch KTS że już nie wspomnę o dedykowanych. A cena zakupu to zaledwie początek kosztów.
Jak chcesz coś tańszego to pozostaje jedynie "klon" Delphi
https://pl.aliexpress.com/item/10050072 ... gLYkfD_BwE
trochę się namęczysz nim to ruszy i zechce współpracować. Najlepiej jednak mieć pod to osobnego lapka z czystym środowiskiem wymaganym do pracy interface`u. Żadnych antywirusów, żadnych firewalli, żadnego zbędnego oprogramowania mogącego powodować kolizje. Potem trochę losowo działa, niby potwierdza ze wykasowało np inspekcję olejową migającą na wyświetlaczu, a okazuje się że jednak nie i ta dalej się pojawia. Potrzeba zabawy, wchodzenia przez inne modele aut. Czasem i to nie pomaga. Generalnie zabawa dla cierpliwych. Czemu tani ? Bo to podróbka starszego, wycofanego już przez Delphi interface`u który nie ma wsparcia producenta. Nie aktualizuje się. Czyta, kasuje, ogarnia większość motoryzacyjnego świata ale nie liczyłbym na opcje pokroju kodowania kluczyków w najnowszych. Nawet bym się na to nie porwał żeby nie sknocić czegoś na grubo.
No ale - Cena Czyni Cuda

Jak coś w wyższym budżecie no to Launch X431 w pasującej pod ciebie wersji. Ceny w Polsce od 2200zł, u chińczyka ok 5 stów taniej
https://pl.aliexpress.com/item/10050059 ... gLS4_D_BwE
ale jak ze wszystkim: im bardziej zaawansowany kombajn tym większa wiedza niezbędna z zakresu mechaniki i elektroniki pojazdów aby wiedzieć gdzie czego szukać i jak interpretować uzyskane wyniki.
Zamienniki części Tivoli/XLV
https://ssangyongklub.pl/forum/xlv-1-6e-xgi-zamienniki-czesci-zamienne-zbiorczy-t5872.html
https://ssangyongklub.pl/forum/xlv-1-6e-xgi-zamienniki-czesci-zamienne-zbiorczy-t5872.html
-
- Stały bywalec
- Posty: 134
- Rejestracja: 10 mar 2018, 18:20
- Model: Tivoli
- Rok produkcji: 2017
- Pojemność silnika: 1600
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Jaki moduł diagnostyczny do Korando z 2023?
Postautor: Grzesiek » 05 gru 2024, 16:51
Piasku podaj nazwę tego klona Delphi lub popraw link bo stronka coś je przecięła i się nie wyswietlaja
Grześ
Tivoli Quartz premium LPG 2017
Tivoli Quartz premium LPG 2017
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 28 lis 2024, 6:45
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2022
- Pojemność silnika: 1500
- Gadu-Gadu: 0
Re: Jaki moduł diagnostyczny do Korando z 2023?
Postautor: Malerikula » 09 gru 2024, 8:37
Ten ryżowy Delphi nie ogarnie rocznika 2023. Szkoda kasy na niego, starsze auta tak ale nie rocznik 2023.
- Piasek1980
- Stały bywalec
- Posty: 502
- Rejestracja: 21 wrz 2020, 11:20
- Model: XLV
- Rok produkcji: 2018
- Pojemność silnika: 1600
- Skrzynia biegów: Automat 6biegowy
- Gadu-Gadu: 0
Re: Jaki moduł diagnostyczny do Korando z 2023?
Postautor: Piasek1980 » 11 gru 2024, 9:41
Grzesiek pisze:Piasku podaj nazwę tego klona Delphi lub popraw link bo stronka coś je przecięła i się nie wyswietlaja
Skopiuj frazę
2024 delphi ds150e
lub
2024 Obd Obd2 delphi ds150e
i wyszukaj w google. Wyskoczą wyniki z odnośnikami i do Ali za pół ceny i do Allegro za 2x tyle ale "jutro w paczkomacie".
Zauważyłem już że strona forumowa SY przycina jakoś te linki z Ali że stają się bezużyteczne. Chyba że samo Ali coś tam zmienia.
Malerikula pisze:Ten ryżowy Delphi nie ogarnie rocznika 2023. Szkoda kasy na niego, starsze auta tak ale nie rocznik 2023.
pewnie tak - nie sprawdzałem. To propozycja raczej dla ciekawych świata - może się uda.
Z drugiej: ja mam najprostszego ELMa
elm.jpg
kupionego lata temu za 4 dychy który bez problemu i to jeszcze na darmowej wersji CarScanera zainstalowanej na telefonie komunikuje się z moim XLV diagnozując silnik. Myślę że oni sami do końca nie wiedzą co potrafią te urządzenia i to że nie ma w spisie modelu z 2024r nie oznacza że go nie czyta. Może czytać tylko trzeba wybrać wersję starszą, np z 2022 z takim samym silnikiem.
70-80zł to żadne ryzyko aby sprawdzić czy się połączy. Jeżeli nie - i tak nie stracisz. Prędzej czy później jakiś znajomy/kumpel czy inny sąsiad ze starszym autem będzie szukał pomocy.
Edit: a jednak forumowa strona. Wrzuciłem przed chwilą link z allegro i też bad geteway.
A spróbuję przez ikonkę do linków
https://allegro.pl/oferta/vgate-icar2-bt-3-0-interfejs-diagnostyczny-obdii-elm327-skaner-bledow-15201936905?offerId=15201936905&inventoryUnitId=LfuUboyoRBdwHh69zGuq9A&adGroupId=NmMzMTAyNmUtMjhmYy00OTAzLTlkODYtMTA4ODQ2Y2Q0MGQwAA&campaignId=YjYxZDVkYzQtMTlkYy00NGY5LTljZDgtODM2YTFmZjdkM2QwAA&clientId=MTAxNzY5MDUzADExMDE3MjI2NQA&sig=860a5e10f898c9e49a9d16e7af06d8e0&utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=ads&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI3Ne1taafigMVjReiAx2aqRYkEAQYASABEgK9TvD_BwE

i działa. Znaczy strona OK - ja jestem tumanem

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Zamienniki części Tivoli/XLV
https://ssangyongklub.pl/forum/xlv-1-6e-xgi-zamienniki-czesci-zamienne-zbiorczy-t5872.html
https://ssangyongklub.pl/forum/xlv-1-6e-xgi-zamienniki-czesci-zamienne-zbiorczy-t5872.html
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 28 lis 2024, 6:45
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2022
- Pojemność silnika: 1500
- Gadu-Gadu: 0
Re: Jaki moduł diagnostyczny do Korando z 2023?
Postautor: Malerikula » 12 gru 2024, 12:10
Elm będzie czytał tylko sterownik silnika, a jeszcze jest z 20 innych sterowników do przeskanowania. Jak wejdzie sermi do Polski to nowe auta będą tak zabezpieczone że nic nie przeskanujesz. Następna rzecz to wiarygodność Elema, czasami pokazuje głupoty inne wartości niż rzeczywiście są, ale jak najbardziej 60zl to nie majątek i można się pobawić.
Np na module bcm jest już brama(zabezpieczenie) jeżeli nie ma się odpowiedniego interfejsu, ssangyong narazie zabezpieczył bcm(między innymi w tym module koduje się kluczyki,czy tpms). W przyszłości wszystkie moduły będą tak zabezpieczone.
Np na module bcm jest już brama(zabezpieczenie) jeżeli nie ma się odpowiedniego interfejsu, ssangyong narazie zabezpieczył bcm(między innymi w tym module koduje się kluczyki,czy tpms). W przyszłości wszystkie moduły będą tak zabezpieczone.
Wróć do „Korando D (2019 do dzisiaj)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość