Panowie może ktoś się z czymś takim zetknął , przy ruszaniu po dodaniu gazu obroty wędrują ostro w dół i dopiero do góry (silnik 3,2 B+G).
Żeby ruszyć musze mocno dodać gazu bo inaczej gaśnie, zaznaczę, iż jeżdzę na benzynie.
Zasiegałem porady paru mechaników i ilu ich było tyle porad od lewa do prawa, i nie wiem w którym kierunku podążać z szukaniem przyczyn i ich wyeliminowaniem .
Pzdr
Marcin
Dławienie przy dodaniu gazu
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 24
- Rejestracja: 08 gru 2010, 0:25
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Dławienie przy dodaniu gazu
Postautor: nienio » 09 sty 2011, 1:38
Był Musso 3,2B+G jest Actyon Sport na sterydach



-
- Stały bywalec
- Posty: 373
- Rejestracja: 31 sie 2008, 13:29
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Dławienie przy dodaniu gazu
Postautor: Ramzes » 09 sty 2011, 10:37
Proponuje abyś poszukał na forach o mercedesie. 3,2 to silnik licencyjny mercedesa, wkładali go do swoich osobówek do 1998 roku.
Wg mnie to jest problem z rozkalibrowaniem któregoś z sensorów (czujników) np. przepływomierza. Obawiam się, że bez podłączenia do komputera diagnostycznego nie obejdzie się.
Jak Ci chodzi na LPG.
Czy problem z ruszaniem na benzynie masz jak silnik jest zimny czy ciepły?
Wg mnie to jest problem z rozkalibrowaniem któregoś z sensorów (czujników) np. przepływomierza. Obawiam się, że bez podłączenia do komputera diagnostycznego nie obejdzie się.
Jak Ci chodzi na LPG.
Czy problem z ruszaniem na benzynie masz jak silnik jest zimny czy ciepły?
KOCHAM NOSOROŻCE, quady, narty, karawaning
-
- Stały bywalec
- Posty: 373
- Rejestracja: 31 sie 2008, 13:29
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Dławienie przy dodaniu gazu
Postautor: Ramzes » 09 sty 2011, 12:38
Przeczytaj poniższe wątki:
http://ssangyongklub.net/forum/viewtopic.php?f=4&t=941
http://ssangyongklub.net/forum/viewtopic.php?f=4&t=1144
http://ssangyongklub.net/forum/viewtopic.php?f=4&t=1334
http://ssangyongklub.net/forum/viewtopic.php?f=4&t=941
http://ssangyongklub.net/forum/viewtopic.php?f=4&t=1144
http://ssangyongklub.net/forum/viewtopic.php?f=4&t=1334
KOCHAM NOSOROŻCE, quady, narty, karawaning
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 24
- Rejestracja: 08 gru 2010, 0:25
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Re: Dławienie przy dodaniu gazu
Postautor: nienio » 09 sty 2011, 15:32
Dzieki za linki do tematów , już je wcześniej widziałem , tylko problem jest tej natury , iż u mnie wolne obroty sa OK po odpaleniu jest nieróno przez 2-3 sek i dalej na luzie czy przy wysprzęglaniu, hamowaniu itp jak w zegarku.
Problem tylko przy ruszaniu z miejsca kiedy musnę lekko gaz obroty zamiast do góry ostro w dół , jak już ruszy wszystko jest dalej ok.
Na gazie nie jeźdzę bo coś z nim nie tak , mam wizytę jutro na 8 do gazownika i będziemy coś działać .
Ale idę z tymi obrotami najpierw w kierunku krokowego, potem przepłyomierz, opcje wtrysków itp zostawiam na koniec.
Pzdr
Marcin
Problem tylko przy ruszaniu z miejsca kiedy musnę lekko gaz obroty zamiast do góry ostro w dół , jak już ruszy wszystko jest dalej ok.
Na gazie nie jeźdzę bo coś z nim nie tak , mam wizytę jutro na 8 do gazownika i będziemy coś działać .
Ale idę z tymi obrotami najpierw w kierunku krokowego, potem przepłyomierz, opcje wtrysków itp zostawiam na koniec.
Pzdr
Marcin
Był Musso 3,2B+G jest Actyon Sport na sterydach



-
- Rusza z kopyta
- Posty: 27
- Rejestracja: 27 gru 2007, 8:33
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Oświęcim
Re: Dławienie przy dodaniu gazu
Postautor: rsikora » 09 sty 2011, 18:06
Miałem bardzo podobne objawy. Mechanik sprawdził ciśnienie podawane przez pompę paliwa i okazało się, że pompa do wymainy. Nie dawała odpowiedniego cisnienia oraz nie utrzymywała po wyłączeniu. Po wymianie pompy - chodzi jak marzenie. Pompę dopasował pod względem wydajności i ciśnienia - koszt 120 zł.
Musso 3,2i Automat
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości