silnik problem sie zaczyna
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
- soup5
- Forumowicz
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 4255305
Re: silnik problem sie zaczyna
Postautor: soup5 » 11 mar 2008, 19:52
hehe, a ja domyslam sie co to moze byc
Mialem to samo. Mozliwe, ze to odcinanie paliwa przy stacyjce szwankuje. 
Jedziemy w góry...
-
Roberttt
- Stały bywalec
- Gadu-Gadu: 1599827
Postautor: Roberttt » 12 mar 2008, 18:52
soup5 - mozesz rozwinac swoja wypowiedz? Jakie miales objawy i jakie odcinanie paliwa przy stacyjce?
- soup5
- Forumowicz
- Gadu-Gadu: 4255305
Postautor: soup5 » 14 mar 2008, 19:00
Ok, postaram sie, choc nie wiem czy dam rade, poniewaz nie jestem mechanikiem i fachowcem w tej dziedzinie. Po prostu mialem podobny problem i pewien mechanior w Rkv wytlumaczyl mi na czym to polega.
Wiadomo, ze zeby zgasic silnik diesla trzeba mu odciac paliwo. Zazwyczaj jest to jakis elektrozawor w pompie wtryskowej. A w Musso (sic!) jest zawor w pompie, ktory jest uruchamiany przez male urzadzonko w stacyjce, lub ponizej niej (dokladnie nie pamietam). Dziala to na zasadzie 2 przewodow przez ktore w odpowiednim momencie jest popychane lub wciagane powietrze, ktore otwiera/zamyka zawor.
Ogolnie objawy mialem identyczne jak twoje i problem lezal w w/w. Mam nadzieje, ze w miare jasno nakreslilem sprawe, jesli nie to sorki. Chory jestem od kilku dni i ledwo zipie.
Pozdrowienia.