Witam, chciałbym zaczac ten gdz brakuje mi informacji o preróbkach mussoków , które pozwoliły by naszym mussokom stac sie bardziej terenowymi.
Osobiscie dokonalem kilku przeróbek czy tez zmian w swoim mussoki:
- podnioslem tyl na sprezynach , które zastały wykonane w POSPRINGU w POznaniu , tanio i fachowo
- ponieważ sprzegło juz aczelo sie slizgac , włozlyelm od Mercedesa G , chodzi jak złoto
- zamontowalem sprzegiełka ARB , jak narazie sprawuja sie , tylko mam problem z silniczkiem od reduktora
i załozylem grilla do przodu tzw kangur ale nie wiem czy nie wywale go razme ze zderzakiem i zespawam cos mocniejszego na przod z blachy i rur
To na tyle
Piszcie o waszych mussokach
pozdrawiam
wasze przeróbki w nosorozcach
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 427
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: wasze przeróbki w nosorozcach
Postautor: matee » 13 maja 2008, 8:51
1. zawieszenie Old Man Emu +4cm
2. drążki skrętne HD
3. snorkel
4. osłona alu pod silnik
5. sprzęgiełka manualne AVM
6. opony 31"
2. drążki skrętne HD
3. snorkel
4. osłona alu pod silnik
5. sprzęgiełka manualne AVM
6. opony 31"
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 13
- Rejestracja: 11 lis 2007, 11:05
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 7415318
- Lokalizacja: Poznan
Re: wasze przeróbki w nosorozcach
Postautor: Kolas84 » 13 maja 2008, 10:15
mogłbyś cos więcej napisac o tych drążkach skretnych , jakiej firmy i cenę??ponieważ tez mysle nad tym i chciałbyym sie dowiedzie co nieco wiecej nt temat
pozdrawiam
pozdrawiam
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 13
- Rejestracja: 11 lis 2007, 11:05
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 7415318
- Lokalizacja: Poznan
Re: wasze przeróbki w nosorozcach
Postautor: Kolas84 » 13 maja 2008, 10:16
sprostowanie mam sprzegielka AVM nie ARB:)
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 427
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: wasze przeróbki w nosorozcach
Postautor: matee » 13 maja 2008, 14:44
drążki HD są marki daewoo/ssangyong. pamiętam, że były tanie. kupione w unimarcie.
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- DANIEL
- Stały bywalec
- Posty: 120
- Rejestracja: 17 lis 2007, 22:23
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1995
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 6176733
Re: wasze przeróbki w nosorozcach
Postautor: DANIEL » 15 maja 2008, 22:05
zajrzyjcie na tą stronke: http://www.offroad24.com/
DANIEL-Musso 2,9 TD Automat - lift: 6-8cm-245/75 R16
- MUSSOART
- Stały bywalec
- Posty: 110
- Rejestracja: 29 sty 2008, 19:36
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: wasze przeróbki w nosorozcach
Postautor: MUSSOART » 18 maja 2008, 11:33
1. Zawieszenie Trailmaster
2. Sprzęgiełka manualne WARN
3. Osłona silnika blacha stalowa 3mm wzornictwo TANKER
4. Osłona skrzyni redukcyjnej blacha stalowa 3mm wzornictwo TANKER
5. Opony 31 Pirelli scorpion all terrain
W najbliższym czasie badażnik dachowy wyprawowy +4 halogeny dalekosiężne WESEM CB radio i kangur wzornictwo ARCTIC TRUCKS
2. Sprzęgiełka manualne WARN
3. Osłona silnika blacha stalowa 3mm wzornictwo TANKER
4. Osłona skrzyni redukcyjnej blacha stalowa 3mm wzornictwo TANKER
5. Opony 31 Pirelli scorpion all terrain
W najbliższym czasie badażnik dachowy wyprawowy +4 halogeny dalekosiężne WESEM CB radio i kangur wzornictwo ARCTIC TRUCKS
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości