amorki do liftu
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 11
- Rejestracja: 05 sie 2010, 17:11
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
amorki do liftu
Postautor: dzolka72 » 18 sty 2011, 1:26
Witajcie,skoro amorki tylne do liftu miśka pasują od traffica 90 to może wiecie od czego będą pasowały przednie jak się go max podkręci. Na wygląd w budowie różnią się tylko średnicą ucha mocującego,a góra to też trzpień ,ale może ktoś znalazł gotowe odpowiedno dłuższe i i o takiej samej średnicy ucha od czegoś pasujące, tak jak to było z tyłem. Dobre byłyby też od jakiegoś busa bo twarde i mocne.Pozdrawiam.
- musso
- Stały bywalec
- Posty: 300
- Rejestracja: 15 lip 2009, 19:33
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 12649283
- Skype: marekzrebinski1
- Lokalizacja: Norwegia/Sandefjord
Re: amorki do liftu
Postautor: musso » 18 sty 2011, 7:22
Ja kupilem na allegro IronMan+2 do liftu.Sa drogie ale polecam.Pozdro.
- uki
- Stały bywalec
- Posty: 626
- Rejestracja: 01 sty 2010, 16:07
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: Podlasie :)
Re: amorki do liftu
Postautor: uki » 18 sty 2011, 22:10
Jak dobrze pamietam ktos pisal ze Monroe Adventure ktore pasuja do naszych Musiakow swietnie spisuja sie przy lifcie i te kilka cm. A tak wogole to czy Monroe nadal produkuja? bo znajomy ze sklepu stwierdzil ze dawno juz przestali ... jednak czekam na wasze glosy 

Twardziele nie jedzą miodu, twardziele wysysają pszczoły i jeżdżą Rextonem
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: amorki do liftu
Postautor: mussolinii » 18 sty 2011, 22:20
ja mam tyl i przod monroe. Swietnie sie spisuja... nadal sa w sprzedazy.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
- uki
- Stały bywalec
- Posty: 626
- Rejestracja: 01 sty 2010, 16:07
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: Podlasie :)
Re: amorki do liftu
Postautor: uki » 18 sty 2011, 22:28
Wlasnie widzialem w sprzedazy i to w dobrej cenie, ciekaw jestem jak w porownaniu wypadaja Kyaby do Monroe (obecnie zalozone mam Monroe).
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele wysysają pszczoły i jeżdżą Rextonem
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 11
- Rejestracja: 05 sie 2010, 17:11
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: amorki do liftu
Postautor: dzolka72 » 20 sty 2011, 0:09
W porzadku Monroe czy IronMan są na pewno super tylko w tych tanich bryczkach chodzi o cenę aby nie przeholować z inwestycjami bo nie oszukujmy się to nie są drogie auta i sęk w tym aby pogodzić ogień z wodą i nie przeinwestowywać i nobla temu co wymyśli tak jak z tylnymi amorkami od Traficca które nie tylko lepiej działają jak te firmowe - do marnego liftu to i jeszcze są od nich pięciokrotnie tańsze i dłuższe czyli można mieć więcej za taniej. Bo co wy myślicie,że ci Patrolowcy Y60 lub nawet Y61 którzy się z nas śmieją bo to niby oni tylko mają profesjonalne trenówki to co myślicie, co oni zakładają, sprężyny co najwyżej z Pospringu albo z Mielca- tylko plus 4 cale i amorki z KAMAZA dziesięć cm dłuższe i pięć grubsze,potężne odboje od STARA,bycze jaja za pare zł ale nowe itd oraz nalewki MT 35x12,5x16.a później za takie cacka cenią po 35000 zł. U nas ciężko wbić MT 31x10,5x15 bez ocierania.Wiem bo byłem świadkiem jak to montowali i powiem Wam coś jeszcze - to naprawde działa, bo to są rzeczy skonstruowane na wyrost,do ciężkich wojskowych fur. I trzeba ich docenić za inwencję twórczą,ale oni są w większości i ich forum to tysiące głów do kombinowania a nas jest zaledwie kilkuset. Poza tym, Patrol to wdzięczne i proste bydle do tuningu off-roadowego. No a my musimy sobie radzić inaczej,ale mamy autka z dobrym sercem i tylko od nas zależy czy tanio i dobrze potrafimy ich modernizować.
- Gonzo
- Stały bywalec
- Posty: 346
- Rejestracja: 17 sie 2009, 23:20
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Szczecin
Re: amorki do liftu
Postautor: Gonzo » 20 sty 2011, 18:51
więc pokombinuj, weź kilka amorów ze szrotu i przymierz, a później się podziel doświadczeniem. Ja mam żółte monroe i jestem zadowolony.
Musso 2000r. - 2,9TD +lift 4" +Bridgestone h/t 31" + zabudowa sypialno-turystyczna - DZIENNIK POKŁADOWY
Zamienię na T4 multivan lub vestfalie
Zamienię na T4 multivan lub vestfalie
- sasek1
- Stały bywalec
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 17:53
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 7602523
- Lokalizacja: Brunary koło Nowego Sącza woj. małopolskie
Re: amorki do liftu
Postautor: sasek1 » 20 sty 2011, 18:56
też mam monroe i nie narzekam
idealny stosunek jakości do ceny:)

idealny stosunek jakości do ceny:)
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości