Witam.
Mam pytanie do forumowiczów którzy mają Mussiaka 3.2 benzyna lub gaz. Pytanie polega na tym jadąc przy prędkości około 100 km/h jakie macie obroty? Dodam że gaz mam od niedawna a na benzynie jeszcze nie sprawdzałem.
Przy okazji czy małe falowanie na wolnych obrotach może być od nieszczelnego dolotu?
Obroty
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
- PrezeSmlawa
- Rusza z kopyta
- Posty: 42
- Rejestracja: 01 paź 2010, 20:24
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 32
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 575784
-
- Stały bywalec
- Posty: 373
- Rejestracja: 31 sie 2008, 13:29
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Obroty
Postautor: Ramzes » 04 lut 2011, 18:57
Co do falowania obrotów to powinien zająć się tym instalator LPG, musi wyregulować instalację. Oczywiście po uszczelnieniu wszystkich nieszczelności w układzie dolotowym.
Na piątym biegu przy 100 km/h obroty silnika są około 2220 obrotów na minutę.
Na piątym biegu przy 100 km/h obroty silnika są około 2220 obrotów na minutę.
KOCHAM NOSOROŻCE, quady, narty, karawaning
- Gonzo
- Stały bywalec
- Posty: 346
- Rejestracja: 17 sie 2009, 23:20
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Obroty
Postautor: Gonzo » 04 lut 2011, 19:11
ilość obrotów przy stałej prędkości może jeszcze zależeć od rozmiaru opony lub odwrotnie - prędkość pojazdu przy stałych obrotach będzie inna dla innych rozmiarów opon 
polecam pewne rozważanie


Musso 2000r. - 2,9TD +lift 4" +Bridgestone h/t 31" + zabudowa sypialno-turystyczna - DZIENNIK POKŁADOWY
Zamienię na T4 multivan lub vestfalie
Zamienię na T4 multivan lub vestfalie
- uki
- Stały bywalec
- Posty: 626
- Rejestracja: 01 sty 2010, 16:07
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: Podlasie :)
Re: Obroty
Postautor: uki » 05 lut 2011, 18:55
A co do falowania to jak najbardziej szczelnosc dolotu, zaadoptowana przepustnica, no i szczelne podcisnienia idace do przepustnicy i w jej okolicy. Ostatnio nawet przegladajac forum SS club of Australia natknalem sie na przypadek nieszczelnosc spowodowanej awaria elektrozaworka odpowiadajacego za oproznianie oparow benzyny z pochlaniacza weglowego (warto go sprawdzic i w razie czego zrobic lub zaslepic).
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele wysysają pszczoły i jeżdżą Rextonem
- PrezeSmlawa
- Rusza z kopyta
- Posty: 42
- Rejestracja: 01 paź 2010, 20:24
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 32
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 575784
Re: Obroty
Postautor: PrezeSmlawa » 07 lut 2011, 17:41
Instalator powiedział że problem występuje także na benzynie a to wyszło właśnie podczas regulacji gazu. Miał takie fajne ustrojstwo jak benzyna w sprayu czy cos takiego i podłaczył kompa do damochodu i dzieki temu wiadomo że na dolocie jest mała nieszczelność.
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość