Automat zmienia biegi po 2500 obrotow
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
- PrezeSmlawa
- Rusza z kopyta
- Posty: 42
- Rejestracja: 01 paź 2010, 20:24
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 32
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 575784
Automat zmienia biegi po 2500 obrotow
Postautor: PrezeSmlawa » 14 mar 2011, 17:11
Tak jak w temacie automat zmienia biegi dopierdo po 2500 obrotow. Dodam ze przejechałem po kilku kalurzach takich okolo 30-40 cm przy predkosci okolo 20km/h i zaraz po tym zaczal tak sie dziwnie zachowywac. Czy to znaczy ze mam wode w skrzyni i musze olej wymienic? Prosze o szybkie odp bo mi samochd jest potrzebny sprawny. Z gory dzieki.
- Mariusz
- Forumowicz
- Posty: 92
- Rejestracja: 01 sty 2008, 18:26
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Tomaszów Lub.
Re: Automat zmienia biegi po 2500 obrotow
Postautor: Mariusz » 14 mar 2011, 17:42
Słuchaj Prezes a skąd ktoś ma wiedziec co masz w skrzyni !!!!........ Może zdejm krawat i zajrzyj od spodu czy kable całe,wtyczki suche , wyjmij miarkę oleju zobacz jak wygląda !!!!! Jak czytam takie posty to mnie szl.....k trafia.......... co piszący mają pod czapką 

- PrezeSmlawa
- Rusza z kopyta
- Posty: 42
- Rejestracja: 01 paź 2010, 20:24
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 32
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 575784
Re: Automat zmienia biegi po 2500 obrotow
Postautor: PrezeSmlawa » 14 mar 2011, 18:02
Spoko. Szukalem cos na forum ale nic nie moge znalezc. Kanal mam zajety i dopiero jutro po widniaku cos ogarne. Pytam profilaktycznie tylko na co uwage zwrocic bo sa posty ze taka woda do skrzyni sie nie dostanie. Zle pytanie sformułowałem bo chodzilo mi o to czy od takiej malej wody moze ona znalezc sie w skrzyni i czy takie objawy wystepuja.
- msch00
- Stały bywalec
- Posty: 230
- Rejestracja: 26 lut 2008, 19:16
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 129365
- Lokalizacja: Grudziądz/Elbląg
Re: Automat zmienia biegi po 2500 obrotow
Postautor: msch00 » 15 mar 2011, 12:35
mussor pisze:Raz po brodzeniu w wodzie, wE32 padł (rozleciał się) podciśnieniowy siłownik z prawej strony skrzyni. Koszt siłownika nie wielki, wymiana tragedia. Sprawdź wszystkie elementy gumowe podciśnienia sterującego skrzynią, Od siłownika odpada denko i membrana nie jest szczelna.
Nie zupełnie się zgadzam, że tani - podróba ok. 200zł - oczywiście zależy jaki model zasobnika - oryginał kilka razy droższy.
Do skrzyni W124 lub do klasy E ok, nie za drogi, ale w Musso skrzynia od merca pochodzi ze starszych merców i tam wydatek jest większy.
Sprawdź jaki kolor zasobnika jest w Twojej skrzyni - bo są 3 różne.
Jeśli zasobnik podciśnienia pada, to jednym z efektów jest szarpanie przy zmianie biegów oraz wysysanie przez podciśnienie oleju ze skrzyni biegów. Jeśli chodzi o regulacje, pod maska nad głowicą bliżej kabiny jest regulacja naciągu linki, którą reguluje się przy jakim położeniu pedału gazu ma skrzynia przerzucać biegi. Akurat o tym pisałem już na forum.
- msch00
- Stały bywalec
- Posty: 230
- Rejestracja: 26 lut 2008, 19:16
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 129365
- Lokalizacja: Grudziądz/Elbląg
Re: Automat zmienia biegi po 2500 obrotow
Postautor: msch00 » 15 mar 2011, 12:36
msch00 pisze:mussor pisze:Raz po brodzeniu w wodzie, wE32 padł (rozleciał się) podciśnieniowy siłownik z prawej strony skrzyni. Koszt siłownika nie wielki, wymiana tragedia. Sprawdź wszystkie elementy gumowe podciśnienia sterującego skrzynią, Od siłownika odpada denko i membrana nie jest szczelna.
Nie zupełnie się zgadzam, że tani - podróba firmy FEBI ok. 150-200zł - oczywiście zależy jaki model zasobnika - oryginał kilka razy droższy.
Do skrzyni W124 lub do klasy E ok, nie za drogi, ale w Musso skrzynia od merca pochodzi ze starszych merców i tam wydatek jest większy.
Sprawdź jaki kolor zasobnika jest w Twojej skrzyni - bo są 3 różne.
Jeśli zasobnik podciśnienia pada, to jednym z efektów jest szarpanie przy zmianie biegów oraz wysysanie przez podciśnienie oleju ze skrzyni biegów. Jeśli chodzi o regulacje, pod maska nad głowicą bliżej kabiny jest regulacja naciągu linki, którą reguluje się przy jakim położeniu pedału gazu ma skrzynia przerzucać biegi. Akurat o tym pisałem już na forum.
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości