
Powiedzmy sobie wreszcie PRAWDĘ !
SsangYong Korando II oferowany był w Polsce wraz z modelem Musso. Wyposażony w rozwiązania techniczne znane z Mercedesa. Ze względu na projekt nadwozia - bezpośredni konkurent Jeepa Wranglera.
- kormoran
- Forumowicz
- Posty: 61
- Rejestracja: 16 sty 2009, 12:58
- Model: Korando
- Gadu-Gadu: 0
Powiedzmy sobie wreszcie PRAWDĘ !
Postautor: kormoran » 07 gru 2010, 10:00
W różnych miejscach, przy okazji rozpatrywania innych tematów pojawiają się od czasu do czasu informacje nt jazdy z napędem na cztery koła w zimie. Szanowni, bardziej oświeceni koledzy- napiszcie "raz a dobrze" o zasadach w tym względzie. Jakich napędów używać na oblodzonej drodze asfaltowej, jak ze świeżym śniegiem a jak z błotem pośniegowym. Myślę, że aura odpowiednia na takie szczere wyjaśnienia 

- polmussik
- Stały bywalec
- Posty: 263
- Rejestracja: 24 lis 2008, 19:44
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 16049074
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Powiedzmy sobie wreszcie PRAWDĘ !
Postautor: polmussik » 07 gru 2010, 16:53
co tu mówić jak trzeba to włączasz 4H i jedziesz pewniej,musisz to sam poćwiczyć
- musso
- Stały bywalec
- Posty: 300
- Rejestracja: 15 lip 2009, 19:33
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 12649283
- Skype: marekzrebinski1
- Lokalizacja: Norwegia/Sandefjord
Re: Powiedzmy sobie wreszcie PRAWDĘ !
Postautor: musso » 07 gru 2010, 22:35
Ja jezdze 4x4 codziennie,mam manualne sprzegielka ATV,tylko przy mocnych skretach(zawracanie)przelaczam na 2H,ale nie zawsze.Fakt zalaczenie z 2H na 4H do 70km\h,i nie koniecznie kola musza byc na wprost(sprawdzone).Po zakretach bez problemu,ale trzeba pamietac ze Musso nie ma mechanizmu roznicowego i po lukach idzie lekko lukiem,trzeba sie do tego przyzwyczaic.Ja u siebie mam opony 235\70R15 Hankook z kolcami,moze dlatego na lodzie po lukach tak bardzo sie nie odczuwa ze auto idzie lekko lukiem.Ale juz 4L przelaczam na pozycji N(automat).I jak do tej pory problemu nie mialem ani ze skrzynia redukcyjna,ani mostem,po zakupie Musso tylko wymienilem sprzegielka w kolach na ATV.Pozdro.
Wróć do „Korando II (1997 - 2006)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości