problem z 2-gim biegiem
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 03 lut 2013, 19:05
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
problem z 2-gim biegiem
Postautor: hanys111 » 03 lut 2013, 19:13
Witam, mam problem ze skrzynią biegów mianowicie zgrzytająca 2-ka , podejrzewam synchronizator ale może ktoś miał podobny problem, z jakimi kosztami sie trzeba liczyć czy lepiej rozeżeć sie za jakąś używką. Skrzynia manual 2.9 td
-
- Stały bywalec
- Posty: 532
- Rejestracja: 02 wrz 2012, 9:40
- Gadu-Gadu: 0
Re: problem z 2-gim biegiem
Postautor: unimart » 04 lut 2013, 8:08
Tam nie ma synchronizatora w potocznym rozumieniu. Na wałku głównym współpracują 3 elementy na każdy bieg. Na rysunku:
poz.94 bieżnia wewnętrzna
poz.95 bieżnia zewnętrzna
poz.96 pierścień blokujący
Pierścień blokujący zużywa się najczęściej, to wydatek ok. 200 zł.
poz.94 bieżnia wewnętrzna
poz.95 bieżnia zewnętrzna
poz.96 pierścień blokujący
Pierścień blokujący zużywa się najczęściej, to wydatek ok. 200 zł.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości