Witam.
Tak jak pisałem w innym wątku problem z odpalaniem udało się pokonać, ale przy odczytywaniu błędów poza błędem P0341 (problem rozwiązany) wyskakiwał cały czas błąd P1406 (zawór recyrkulacji spalin zwarcie do plusa/do fazy)stąd też moje pytanie, co to może być? może ktoś przerabiał ten problem? Ja wymontowałem ten modulator od sterowania Egr , rozebrałem go i tak naprawdę był czysty więc go złożyłem. Postanowiłem go sprawdzić "na krótko" dwa przewody do aku i do zaworka, zaworek reaguje prawidłowo według mnie bo jak podam napięcie to słychać charakterystyczne kliknięcie i czuć w dłoni że elektromagnes przesuwa trzpień. Wiec pozostaje chyba "pruć " wiązkę i szukać jakiegoś przetarcia, ale najpierw postanowiłem zapytać się na forum bo może ktoś miał już taki problem? Proszę o jakieś podpowiedzi. Za które z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Problem z EGR błąd P1406 Pomocy !!
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
- vortec
- Rusza z kopyta
- Posty: 24
- Rejestracja: 06 lis 2012, 23:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: szczecin
Problem z EGR błąd P1406 Pomocy !!
Postautor: vortec » 24 lis 2012, 0:52
z marichuana jak z samochodem, musisz odpalić żeby odjechać
- vortec
- Rusza z kopyta
- Posty: 24
- Rejestracja: 06 lis 2012, 23:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: szczecin
Re: Problem z EGR błąd P1406 Pomocy !!
Postautor: vortec » 24 lis 2012, 19:51
Dzisiaj zmierzyłem miernikiem napięcie na odłączonej kostce od modulatora egr, i wyszło mi tak że na włączonym zapłonie mam na 1 pinie 12,54 v a na drugim pinie 9,3v. A jak uruchomiłem silnik to 1 pin ponad 14 v a drugi ponad 11 v przy dodawaniu gazu wartości nieznacznie się zmieniały. Moje spostrzeżenie jest takie, jak może zadziałać modulator jak dostaje na obydwa piny napięcie? Przecież żeby zadziałał potrzebuje + i -. Czy ktoś wie jak sterowany jest ten modulator? plusem czy minusem? Może ktoś podpowie gdzie może być problem?
z marichuana jak z samochodem, musisz odpalić żeby odjechać
- vortec
- Rusza z kopyta
- Posty: 24
- Rejestracja: 06 lis 2012, 23:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: szczecin
Re: Problem z EGR Pomocy !!
Postautor: vortec » 30 lis 2012, 22:44
I po problemie, firma v-tech na ul. golisza w szczecinie przerobiła mi soft w moim rextonie tak że już nigdy w życiu nie powinienem w nim zobaczyć błędu związanego z egr, cena usługi 500zł i 2 lata gwarancji. Niby nie mało, ale tyle kosztuje nowy modulator do egr, więc jak mam wybierać to wolę zainwestować w usługę chłopaków.Dodatkowo przekonali mnie i na wiosnę będę dokładał koników
z marichuana jak z samochodem, musisz odpalić żeby odjechać
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości