Witam jestem nowym użytkownikiem korando 2.9td
po odpaleniu kontrolka tcs gaśnie ale podczas jazdy pojazd można wprowadzić w poślizg tak jakby tego systemu wogóle nie było
Miał ktoś podobny problem???
Proszę o odpowiedz
Problem z Tcs
SsangYong Korando II oferowany był w Polsce wraz z modelem Musso. Wyposażony w rozwiązania techniczne znane z Mercedesa. Ze względu na projekt nadwozia - bezpośredni konkurent Jeepa Wranglera.
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Problem z Tcs
Postautor: mussolinii » 09 mar 2013, 10:59
tzn jak wprowadzic w poslizg?
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
- kurpi
- Stały bywalec
- Posty: 420
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 14:51
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mikołów
Re: Problem z Tcs
Postautor: kurpi » 10 mar 2013, 15:14
a kolega nie myli kontroli trakcji z systemem stabilizacji toru jazdy?
Był terrano I 2.4 jest golf 1.9 tdi 4x4 oraz Kyron 2.0 

-
- Stały bywalec
- Posty: 153
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 20:12
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Problem z Tcs
Postautor: Ptasiek » 10 mar 2013, 18:50
TCS jest systemem kontroli trakcji czyli jest odpowiedzialny za minimalizowanie poślizgu kół podczas ruszania (buksowanie). Czyli jego głównym działaniem jest wyrównanie ilości obrotów na kołach napędzanych jednej z osi pojazdu. System nie stabilizuje toru jazdy, lecz jego zadziałanie może pomóc kierowcy w wyprowadzeniu pojazdu z poślizgu podczas nagłego zerwania któregoś koła poprzez jego przyhamowanie. System kontroli toru jazdy w takim przypadku zadziała na wszystkie koła i może oprócz przyhamowania kół przekierować zwiększoną moc na któreś z kół napędzanych w celu korekty toru jazdy pojazdu.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 09 mar 2013, 10:33
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2001
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 3280825
Re: Problem z Tcs
Postautor: lukasz90 » 11 mar 2013, 16:07
samochód zachowuje się tak jakby wogóle nie było tego systemu na samy tylnym napędzie to strach dodawać więcej gazu bo odrazu 'idzie bokiem'
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Problem z Tcs
Postautor: mussolinii » 11 mar 2013, 17:05
Ten system dziala tylko podczas ruszania gdy jedno kolo wpada w poslizg. Gdy oba sie obracaja z ta sama predkoscia to system nie dziala. To nie jest sytem stabilizacji toru jazdy... to nie ten rocznik i nie ta epoka na takie systemy w SS.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
Wróć do „Korando II (1997 - 2006)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości