Witam.
Od dłuższego czasu mam problem z turbo. ..,
Jak jeżdżę po mieście 1-2 to buja się do max obrotów i jest wszystko ok ( 1-2 ... 3 nie bardzo bo za szybko). Silnik kręci się na max obroty bez problemu. Mam pełny przelot. Naprawdę zbiera się rewelacyjnie. Wyjeżdżam na trasę i koniec zabawy 3-4 daje gazu i nie mam już doładowania robi się silnik wolnossący. Wymieniłem ten zawór od turbiny, na pewno lepiej chodzi na wolnych obrotach. Niestety nadal odcina turbo. EGR mam zatkany bo szkoda go truć .... Czy ktoś wie o co chodzi .... czasami pasuje mu depnąć na prostej a tu nie ma czym .....
Problem z Turbo
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 28
- Rejestracja: 01 lis 2017, 18:55
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2696
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 28
- Rejestracja: 01 lis 2017, 18:55
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2696
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Probwlem z Turbo
Postautor: bartek7604 » 27 paź 2023, 11:31
mały updat co zauważyłem. Jadąc 2 max 3 max 4 do spodu wszystko normalnie chodzi nic sie nie wyłącza 150 w szybkim tempie na zegarze. Wygląda jak by brakowało podciśnienia na niższych obrotach ...
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość