Unimart ratuj !
Zupełnie zgłupiałem z tymi przewodami wysokiego ciśnienia - bo mam problem, puszcza mi troszeczkę przy 1-szym wtrysku. I nie byłoby problemu bo w modelu silnika , który mam, powinien być przewód o nr katalogowym 6650702433 zgodny z normą Euro IV - ale u mnie niestety chyba tak nie jest - silnik został popaprany w celu zwiększenia mocy do popisów sprawnościowych i go poprzerabiali. (A w ogóle to nic nie wiadomo z tym silnikiem i nic normalnie zrobić nie można - mam go szczerze dość, tylko żre paliwo.)
Jak się zdążyłem zorientować to wpakowali tam wtryski i listę od starszej konstrukcji bo chyba bardziej dało się podciągnąć moc z gorszego brudasa spalin - (o ile się czymś różnią i nie wiadomo jakie ten silnik ma mapy ) . No i teraz mam zagwozdkę.
Nie wiem jaki przewód powinienem zamówić żeby go nie odłożyć na półkę ?
Czy przewody 1-3 cylinder o nr katalogowych 6650702033 i 6650702433 i 6650700633 ( Delphi 9300-140A) różnią się w istotny sposób i nie da się ich zastosować zamiennie ? - bo na tych rurkach nie ma żadnych oznaczeń, cholera - czy widać różnicę między nimi na oko ) ? Czy miałbyś przewód 700633 ( bo prawdopodobnie o taki będzie chodziło w moim silniku - jest złoty a nie srebrzysty w wykończeniu )
Czy możnaby coś takiego zamówić u Ciebie ? Ile by to kosztowało razem z podkładką pod wtrysk i śrubą M6 ( bo jak zacznę kręcić przewodem to mogę poruszając rozszczelnić wtrysk przy okazji)
Byłbym wdzięczny za informację.
Przewody ciśnieniowe do wtrysków - różnice wersji
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Stały bywalec
- Posty: 532
- Rejestracja: 02 wrz 2012, 9:40
- Gadu-Gadu: 0
Re: Przewody ciśnieniowe do wtrysków - różnice wersji
Postautor: unimart » 29 lip 2014, 8:06
Z katalogu wynikałoby, że złotawy przewód to ten z końcówką 633, więc jednak Euro III. Część pod tym numerem została zastąpiona przez 2433 i tylko taki można zamówić. Cena brutto 200 zł, termin ~~4 dni robocze. Te akcesoria do montażu wtryskiwaczy zawsze mamy na stanie, kosztują po parę złotych. Podaj VIN, może coś się wyjaśni.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Stały bywalec
- Posty: 779
- Rejestracja: 28 sty 2013, 5:16
Re: Przewody ciśnieniowe do wtrysków - różnice wersji
Postautor: Trawus » 29 lip 2014, 16:40
Problem w tym, że ja też sprawdzałem po VIN ale tam pojazd jest ujęty w takiej specyfikacji jak wyszedł z taśmy. Później był przygotowany do kręcenia filmów reklamowych więc go niestety poprzerabiali , dodali mocy i zdolności pokonywania terenu. Jak go kupowałem to mnie uprzedzali, że jest nietypowy i dostałem nawet listę części wymienionych przy zamianie - ale tego nie szanowałem lekceważąco. Teraz , gdy auto zaczyna wykazywać objawy zużycia widzę jakie to było ważne. Niestety kartka z częścią opisu układu zasilania gdzieś się zapodziała bo ją nie odłożyłem na miejsce po przygodach z wystrzelonym wtryskiwaczem ( śruba M6 się wyrwała z mięsem) no i teraz jestem głupi . Na szczęście udało się ustalić, że wtryski w tym aucie są nr. 6650170121 ( bo oddzielnie to zapisałem na szczęście jako, że wtrysk przy wystrzale się złamał i musiałem dokupić) - czyli od starszej wersji, mniej oszczędnej na paliwie. Ale to by wskazywało, że i przewody muszą pasować do takich wtrysków, no, i listwa na nabity numer Delphi 9145A020A czyli wg Ssanga 6650700295 zatem powinno być tak , jak napisałeś. Przewody z końcówką numeru 0633 lub 2433 powinna pasować. Jak się z Wami skontaktować ? - bo w przyszłym miesiącu będę miał więcej luzu to się za to wezmę i wreszcie naprawię.
-
- Stały bywalec
- Posty: 532
- Rejestracja: 02 wrz 2012, 9:40
- Gadu-Gadu: 0
Re: Przewody ciśnieniowe do wtrysków - różnice wersji
Postautor: unimart » 29 lip 2014, 17:00
We wszystkich sprawach pisz na: [email protected]
-
- Stały bywalec
- Posty: 779
- Rejestracja: 28 sty 2013, 5:16
Re: Przewody ciśnieniowe do wtrysków - różnice wersji
Postautor: Trawus » 06 sie 2014, 20:25
Unimart, a można to odebrać osobiście w Wawie ? czy tylko kurierem ? - bo obecnie trochę zalatany jestem i łatwiej mi podskoczyć na punkt niż siedzieć w domu i czekać na przesyłkę.
Pozdro ! Tak, czy inaczej przewód biorę
Pozdro ! Tak, czy inaczej przewód biorę

-
- Stały bywalec
- Posty: 779
- Rejestracja: 28 sty 2013, 5:16
Re: Przewody ciśnieniowe do wtrysków - różnice wersji
Postautor: Trawus » 07 sie 2014, 20:22
OK już wiem,
adres Fryderyka Chopina aktualny ? Zapewne blisko skrzyżowania z Moniuszki - będę i powołam się na kolegę Unimarta, najaktywniejszego członka kubu Ssang Yong Polska - Forum . Unimarcie jesteś niezastąpiony 


-
- Stały bywalec
- Posty: 532
- Rejestracja: 02 wrz 2012, 9:40
- Gadu-Gadu: 0
Re: Przewody ciśnieniowe do wtrysków - różnice wersji
Postautor: unimart » 08 sie 2014, 8:10
Aktualny, ale do poniedziałku nie ma w Łomiankach żadnego z nas na stałe. Być może jutro tam wstąpię, więc jeśli chcesz to załatwić przez weekend, mogę wziąć te rzeczy i wozić ze sobą. Telefon do mnie 501323333 Jacek Wikło.
Od poniedziałku szykuję się do wyjazdu, na miejscu będzie Artur Bieniak, tel. 501545555.
Od poniedziałku szykuję się do wyjazdu, na miejscu będzie Artur Bieniak, tel. 501545555.
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości