Witam wszystkich , zakupilem wlasnie rextona z 2004 , przebeg 160000 km , wtryski byly juz robione , kierownica prawa strona , Irlandia
mam pare pytan co do poprawnego dzialania tego jeepa :
1. Skrzynia biegow - bardzo chaotycznie wrzuca sie biegi poniewaz drazek na wszystkich biegach zawsze wraca do lewej pozycji , tak jak go sciaga sprezyna pod panelem , i na wszystkich biegach manetka ma bardzo duzo luzu , oraz mam czasami problem z wrzuceniem pierwszego biegu . powiedzcie mi czy ten luz jest normalna sprawa , oraz czy mozna wymieniac podzespoly skrzyni biegow , jezeli okazalo by sie ze jest uszkodzona , czy olej w skrzyni moze sie rowniez do tego przyczyniac ?
2. ESP - gdy zjezdzalem osatnio z dosc silnego nachylenia drogi pod lukiem , uruchomil mi sie system esp ,bez wciskania hamulca , bylo czuc drganie stopki hamulca ,oraz dzwiek alarmu , czy jest to normalna sprawa w tych autach , jezeli nie to gdzie zaczac szukac bledu .
3.Dzwiek silnika - auto na luzie, podniesiona maska ,dzwiek silnika standardowy diesel , ale dodatkowo slychac tykanie od strony turbo , czy to jest normalny dzwiek ?
4.Bardzo bym prosil was jeszcze ,o napisanie mi listy co moge wymienic ,przeczyscic by usparwnic prace silnika
napewno filtr oleju , powietrza
olej
slyszalem ze mozna przeczyscic sensor Mas ?
Wielkie dzieki chlopaki , chcialem auto przygotowac do przegladu , ale niechce za duzo grzebac sam przy tym silniku ,za duzo elektroniki czujnikow sensoroe i innych pierdol
Dzieki wielkie , pozdro z IE
Pytania o rextona 2004 . silnik 2.7
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
- KoreanskaPerfekcja
- Nowy użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 04 kwie 2012, 14:08
- Model: Actyon Sports
- Gadu-Gadu: 0
Re: Pytania o rextona 2004 . silnik 2.7
Postautor: KoreanskaPerfekcja » 10 lip 2012, 16:47
Witaj Psychol,
spróbujemy Ci pomóc, choć pamiętaj, ze najlepiej podjechać do ASO i zdiagnozować wszystko na miejscu
Odpowiadając na Twoje pytania:
1) Z opisu wydaje nam się, że może być zużyty mechanizm zmiany biegów. Można go wymienić.
2) Wszystko wskazuje na to, ze chodzi o czułość ESP. W związku ze zgłaszanymi przez Klientów podobnymi sytuacjami, SsangYong przygotował nowe oprogramowanie, które należy zaktualizować w ASO. ESP według Klientów było zbyt czułe.
3) W tej kwestii ciężko stwierdzić na odległość
4) Oprócz tego co wymieniłeś, dodatkowo szczerze radzimy wymienić filtr paliwa na oryginalny (jeśli nie jest). To jest podstawa
Pozdrawiamy,
SsangYong Motors Polska
spróbujemy Ci pomóc, choć pamiętaj, ze najlepiej podjechać do ASO i zdiagnozować wszystko na miejscu

Odpowiadając na Twoje pytania:
1) Z opisu wydaje nam się, że może być zużyty mechanizm zmiany biegów. Można go wymienić.
2) Wszystko wskazuje na to, ze chodzi o czułość ESP. W związku ze zgłaszanymi przez Klientów podobnymi sytuacjami, SsangYong przygotował nowe oprogramowanie, które należy zaktualizować w ASO. ESP według Klientów było zbyt czułe.
3) W tej kwestii ciężko stwierdzić na odległość

4) Oprócz tego co wymieniłeś, dodatkowo szczerze radzimy wymienić filtr paliwa na oryginalny (jeśli nie jest). To jest podstawa

Pozdrawiamy,
SsangYong Motors Polska
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości