Reksio W 2014
W tym dziale każdy może pochwalić się Nam swoim Ssangyongiem: dokonanymi przeróbkami, naprawami czy po prostu codzienną eksploatacją. UWAGA! 1 samochód = 1 temat!
- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Reksio W 2014
Postautor: Consool » 09 cze 2016, 20:30
No dobra ale jesteś pewien ze silnik rozlecial się właśnie przez DPF ?
- sergio1969
- Stały bywalec
- Posty: 1289
- Rejestracja: 03 cze 2013, 7:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2694
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia :-)
- Kontaktowanie:
Re: Reksio W 2014
Postautor: sergio1969 » 09 cze 2016, 22:29
Nie wiem skad jestes ale mam szpeca w Miedzybrodziu Bialskim sam tam robie silnik i inne rzeczy jak jestem w poblizu nie zdzieraja i wiedze maja bardzo duza Jak by co to pisz na priv
Sergio
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Reksio W 2014
Postautor: Trawas » 10 cze 2016, 0:33
Przyznam , trochę to dziwne zdarzenie bo moim zdaniem udział filtra w uszkodzeniu silnika jest żaden.
Ja stawiałbym raczej na uszkodzenie turbiny i przez to niedopalanie paliwa w cylindrach. Poza tym obiecywano, że w Rexach W będą filtry PDF o nowszej konstrukcji z tzw. regeneracją pasywną - a takie filtry pracują o wiele dłużej i z całą pewnością nie zapychają się po 90 tyś km. Popieram Coonsola w jego obawach co do wątpliwości o udziale filtra w twoich kłopotach .
A poza tym, jesteś pewien, że do oleju dostawało się paliwo a nie np. płyn chłodzący ???
I takie pytanko dodatkowe - zmieniałeś płyny ustrojowe? Co wlałeś do silnika ?
Pamiętaj, że na rynku znajduje się wiele sików w opakowaniach znanych firm. Oleje rozlewane w kraju przez niejednokrotnie firmy krzak rozlewające różne dziwne mieszanki - i nie jeden nabywca już się przekonał czym to grozi. Panowie, pamiętajmy, kupujemy tylko oleje pakowane oryginalnie i dla tego najlepiej kupować nasze produkty.
Bardzo dobry polski olej to np. Lotos full synthetic Plus. - dużo lepszy od niby renomowanego Mobill One ,Castrol czy ELF rozlewanych w kraju.
A jeśli chcecie mieć dobrze smarowane turbiny to w silnikach mercedesopochodnych nic nie sprawuje się tak dobrze jak Fusch Titan GT1 5W40 XTL.
Raz, że na naszym rynku są tylko pakowane oryginalnie - dwa, że to olej dedykowany do Mercedesów , trzy , że wcale nie jest drogi bo, ja się człowiek postara to może go kupić poniżej stówy za bańkę 4 l. Technologia XTL - jak go wlewasz to dziwisz się, że jest taki rzadki jak woda - ale w zimie to się sprawdza bo smarowanie jest od samego początku nawet przy silnym mrozie. A jak ktoś ma większe fundusze to można mu polecić też Aral High Tronik 5W40 - czemu? bo to znakomity olej z najnowszej technologii a kupując go masz pewność, że był rozlewany i pakowany przez producenta.
Pamiętajmy, że na naszym rynku większość opakowań Mobil Plus, Castrol, ELF, jest rozlewana w Polsce i nikt nie prowadzi tam kontroli jakości. Mogą lać co chcą. Ja wiem, każdy zachwala, każdy chce sprzedawać ale lepiej kupować oleje pakowane przez producenta a nie przez rozlewnie. I lepiej jest kupić olej w serwisie z beczki rozlewanej u producenta niż w małych opakowaniach rozlewanych w jakieś tam firmie w kraju. Musimy brać pod uwagę i to, że podobnie , jak paliwo, oleje silnikowe sprowadzane były do kraju przez firmy nie posiadające koncesji. Często firmy te sprzedawały produkty nie wiadomego pochodzenia i jakości pod nazwą renomowanych firm - można się było ostro naciąć na ruski surowy olej bez dodatków, myśląc, że to produkt najwyższego standardu. UWAŻAJMY ! ! !
Ja stawiałbym raczej na uszkodzenie turbiny i przez to niedopalanie paliwa w cylindrach. Poza tym obiecywano, że w Rexach W będą filtry PDF o nowszej konstrukcji z tzw. regeneracją pasywną - a takie filtry pracują o wiele dłużej i z całą pewnością nie zapychają się po 90 tyś km. Popieram Coonsola w jego obawach co do wątpliwości o udziale filtra w twoich kłopotach .
A poza tym, jesteś pewien, że do oleju dostawało się paliwo a nie np. płyn chłodzący ???
I takie pytanko dodatkowe - zmieniałeś płyny ustrojowe? Co wlałeś do silnika ?
Pamiętaj, że na rynku znajduje się wiele sików w opakowaniach znanych firm. Oleje rozlewane w kraju przez niejednokrotnie firmy krzak rozlewające różne dziwne mieszanki - i nie jeden nabywca już się przekonał czym to grozi. Panowie, pamiętajmy, kupujemy tylko oleje pakowane oryginalnie i dla tego najlepiej kupować nasze produkty.
Bardzo dobry polski olej to np. Lotos full synthetic Plus. - dużo lepszy od niby renomowanego Mobill One ,Castrol czy ELF rozlewanych w kraju.
A jeśli chcecie mieć dobrze smarowane turbiny to w silnikach mercedesopochodnych nic nie sprawuje się tak dobrze jak Fusch Titan GT1 5W40 XTL.
Raz, że na naszym rynku są tylko pakowane oryginalnie - dwa, że to olej dedykowany do Mercedesów , trzy , że wcale nie jest drogi bo, ja się człowiek postara to może go kupić poniżej stówy za bańkę 4 l. Technologia XTL - jak go wlewasz to dziwisz się, że jest taki rzadki jak woda - ale w zimie to się sprawdza bo smarowanie jest od samego początku nawet przy silnym mrozie. A jak ktoś ma większe fundusze to można mu polecić też Aral High Tronik 5W40 - czemu? bo to znakomity olej z najnowszej technologii a kupując go masz pewność, że był rozlewany i pakowany przez producenta.
Pamiętajmy, że na naszym rynku większość opakowań Mobil Plus, Castrol, ELF, jest rozlewana w Polsce i nikt nie prowadzi tam kontroli jakości. Mogą lać co chcą. Ja wiem, każdy zachwala, każdy chce sprzedawać ale lepiej kupować oleje pakowane przez producenta a nie przez rozlewnie. I lepiej jest kupić olej w serwisie z beczki rozlewanej u producenta niż w małych opakowaniach rozlewanych w jakieś tam firmie w kraju. Musimy brać pod uwagę i to, że podobnie , jak paliwo, oleje silnikowe sprowadzane były do kraju przez firmy nie posiadające koncesji. Często firmy te sprzedawały produkty nie wiadomego pochodzenia i jakości pod nazwą renomowanych firm - można się było ostro naciąć na ruski surowy olej bez dodatków, myśląc, że to produkt najwyższego standardu. UWAŻAJMY ! ! !
-
- Forumowicz
- Posty: 84
- Rejestracja: 17 lut 2016, 19:53
- Gadu-Gadu: 0
Re: Reksio W 2014
Postautor: notrich » 10 cze 2016, 9:56
Cześć, taka jest diagnoza ASO, że to przez DPF (choć też miałem wątpliwości biorąc pod uwagę to, że auto nie było zmulone tylko nagle coś pierdykło autko chodziło jak złoto do tego momentu). Może jedno i drugie. Na razie mam dość koreańskiej perfekcji SsangYonga
Auto było serwisowane w ASO od początku do końca (były obsuwy ale to nie zmienia faktu, że było jak najbardziej serwisowane, na ostatni przegląd przy 85 dojechało na lawecie).
Za podstawowy remont ASO żąda 33k brutto.
Auto ma dokładnie badać rzeczoznawca i wykluczyć lub stwierdzić tzw. wadę fabryczną.

Auto było serwisowane w ASO od początku do końca (były obsuwy ale to nie zmienia faktu, że było jak najbardziej serwisowane, na ostatni przegląd przy 85 dojechało na lawecie).
Za podstawowy remont ASO żąda 33k brutto.
Auto ma dokładnie badać rzeczoznawca i wykluczyć lub stwierdzić tzw. wadę fabryczną.
- artega7
- Stały bywalec
- Posty: 219
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 21:46
- Model: Korando C (2011-)
- Rok produkcji: 2013
- Pojemność silnika: 1998
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Re: Reksio W 2014
Postautor: artega7 » 10 cze 2016, 11:01
Ciekawe co powie rzeczoznawca, ja osobiście nie odpuściłbym, to jednak nie 3tys. a 33tys. Odwoływałbym się do skutku. Napisz później jak sprawa się rozwiązała. Ale niestety, wszystkie firmy próbują kombinować, żeby tylko nie płacić.
A nie miałeś wykupionego AC, by zrobić to z ubezpieczenia ?
Ceny w ASO są zaporowe, kiedyś oglądałem filmik, gdzie za kompletną naprawę skrzyni automatycznej do Volvo S80 wołali 20-25tys., a gość naprawił w dobrym i sprawdzonym warsztacie za 10tys.
Patrzyłem na allegro i widziałem 2 z bardzo małymi przebiegami silniki do najnowszego Actyona sport chyba za 7- 8,5tys., a wydaje mi się, że jest to taki sam silnik jak do Rexa, ale najlepiej by to potwierdził ktoś z forum, kto się lepiej orientuje.
A nie miałeś wykupionego AC, by zrobić to z ubezpieczenia ?
Ceny w ASO są zaporowe, kiedyś oglądałem filmik, gdzie za kompletną naprawę skrzyni automatycznej do Volvo S80 wołali 20-25tys., a gość naprawił w dobrym i sprawdzonym warsztacie za 10tys.
Patrzyłem na allegro i widziałem 2 z bardzo małymi przebiegami silniki do najnowszego Actyona sport chyba za 7- 8,5tys., a wydaje mi się, że jest to taki sam silnik jak do Rexa, ale najlepiej by to potwierdził ktoś z forum, kto się lepiej orientuje.
Korando C, 2.0 150KM diesel, Quartz, 4x4, 2013r.
Opis mojego auta
Instrukcje i materiały serwisowe do naszych Ssangyongów
Opis mojego auta

Instrukcje i materiały serwisowe do naszych Ssangyongów
-
- Forumowicz
- Posty: 84
- Rejestracja: 17 lut 2016, 19:53
- Gadu-Gadu: 0
Re: Reksio W 2014
Postautor: notrich » 10 cze 2016, 11:34
To ciekawe zbadam sprawę z Actyonem bo jeśli pasuje to nie ma sensu bawić się w remonty tylko trzeba założyć od Actyona. Pewnie 11-12k z przekładką to nie 33k.
Mam polise AC ale ona ubezpiecza wyłącznie od szkód związanych z wypadkami komunikacyjnymi. Nawet auto zastępcze mi nie przysługuje.
Mam polise AC ale ona ubezpiecza wyłącznie od szkód związanych z wypadkami komunikacyjnymi. Nawet auto zastępcze mi nie przysługuje.
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Reksio W 2014
Postautor: Trawas » 10 cze 2016, 16:34
Panowie, możecie nie sprawdzać - to dokładnie ten sam silnik i można kupić goły bo osprzęt starego przecie sprawny. Co więcej, tzw słupek tego silnika , czyli goły silnik bez głowicy , jest dokładnie taki sam jak wcześniej produkowane silniiki poj. 2,0l . Korpus , tłoki, korbowody - wszystko to samo. Różnice stopnia sprężania wynika z odmiennej głowicy. Zatem różnice występują tylko w kolektorach, osprzęcie i turbinie i głowicy. Z uszkodzonego silnika można przełożyć na drugi słupek wszystko , łącznie z głowicą i będzie OK. Za słupek silnika można zapłacić góra 4 tyś zł i ani grosza więcej. Skontaktuj się z panem Markiem PÓŁTORAKIEM ze stacji Suzuki,SsY Warszawa Chełmżyńska - może ma taki słupek silnika ? tel. 602674913
No chyba, że kolega chce inny silniczek o poj, 2,2 l 170 KM - osprzęt też pasuje a wymienić trzeba tylko sterownik.
Co do opinii ASO - to może ktoś mi wytłumaczy jakim sposobem tłumienie wydechu zapchanym filtrem miałoby doprowadzić do zniszczenia silnika ? Idiotyzm ! A poza tym zapchał się tak burzliwie ? Wczoraj puszczał normalnie a dziś szlaban ? Piepszenie ! - auto było prowadzone przez serwis więc można domniemać się faktycznie, że wcześniej coś zrypali a teraz szukają tematu zastępczego. Historia serwisu , czynności dokonywanych mogłaby nam wiele podpowiedzieć. Paliwo w oleju - o ile jest to paliwo a nie płyn chłodzący - może się tam dostać tylko przez rozszczelnioną pompę wysokiego ciśnienia , która wali paliwem do środka po jej rozszczelnionym wałku napędowym ale paliwo w oleju z powodu zapchania filtra PDF ? Sen wariata, czy jak ? Trzeba sprawdzić to, czy serwis wcześniej nie grzebał w pompie wtrysku i czegoś odpowiednio nie " naprawił"
No chyba, że kolega chce inny silniczek o poj, 2,2 l 170 KM - osprzęt też pasuje a wymienić trzeba tylko sterownik.
Co do opinii ASO - to może ktoś mi wytłumaczy jakim sposobem tłumienie wydechu zapchanym filtrem miałoby doprowadzić do zniszczenia silnika ? Idiotyzm ! A poza tym zapchał się tak burzliwie ? Wczoraj puszczał normalnie a dziś szlaban ? Piepszenie ! - auto było prowadzone przez serwis więc można domniemać się faktycznie, że wcześniej coś zrypali a teraz szukają tematu zastępczego. Historia serwisu , czynności dokonywanych mogłaby nam wiele podpowiedzieć. Paliwo w oleju - o ile jest to paliwo a nie płyn chłodzący - może się tam dostać tylko przez rozszczelnioną pompę wysokiego ciśnienia , która wali paliwem do środka po jej rozszczelnionym wałku napędowym ale paliwo w oleju z powodu zapchania filtra PDF ? Sen wariata, czy jak ? Trzeba sprawdzić to, czy serwis wcześniej nie grzebał w pompie wtrysku i czegoś odpowiednio nie " naprawił"
-
- Forumowicz
- Posty: 84
- Rejestracja: 17 lut 2016, 19:53
- Gadu-Gadu: 0
Re: Reksio W 2014
Postautor: notrich » 29 cze 2016, 10:12
Witam, samochód jest z automatyczną skrzynią biegów czy to ma jakieś znaczenie w kwestii doboru silnika? (silnik bez osprzętu - osprzęt starego jest sprawny).
Producent ostatecznie odmówił naprawy gwarancyjnej ze względu na błędne interwały przeglądów. Uwaga, kto ma jeszcze samochód na gwarancji na to. Tutaj niestety producent miga się od odpowiedzialności nie ma co dyskutować gwarancja to gwarancja i interwały nie powinny być decydujące. Co ciekawe ASO nie zaznaczało w książce nawet na jaki i czy był wymieniany olej podczas przeglądów. To jest ich ewidentne zaniedbanie. Natomiast nie mam czasu na rozprawę sądową. Auto chce przywrócić do eksploatacji.
Silnik rozleciał się przez zapchany DPF - olej był rozrzedzony ropą. Słabe smarowanie. Co ciekawe sprawdzałem olej ale nie przyszło mi do głowy sprawdzać jego gęstość i to czy poziom nie jest podniesiony (sic! obniżony od razu alarm to wiadomo ale podwyższony myślałem po prostu, że jeszcze nie zdążyć ocieknąć do misy olejowej) Dodatkowo stwierdzono naloty korozji 1 i 4 cylindra lecz końcowo nie stwierdzono, żeby to miało jakiekolwiek znaczenie. Oczywiście rzeczoznawca SS w jakimś stopniu oczyszcza producenta z odpowiedzialności cyt. "Instrukcja użytkowania pojazdu wymaga w ramach czynności kontrolnych weryfikację poziomu oleju silnikowego. W niedopełnieniu tego obowiązku przez użytkownika, można
upatrywać przyczynienia się do zwiększenia zakresu uszkodzenia silnika (przekroczenie
stanu oleju ponad maksymalny należy zgłosić do serwisu celem ustalenie przyczyny oraz
wymiany oleju na nowy)".
Producent ostatecznie odmówił naprawy gwarancyjnej ze względu na błędne interwały przeglądów. Uwaga, kto ma jeszcze samochód na gwarancji na to. Tutaj niestety producent miga się od odpowiedzialności nie ma co dyskutować gwarancja to gwarancja i interwały nie powinny być decydujące. Co ciekawe ASO nie zaznaczało w książce nawet na jaki i czy był wymieniany olej podczas przeglądów. To jest ich ewidentne zaniedbanie. Natomiast nie mam czasu na rozprawę sądową. Auto chce przywrócić do eksploatacji.
Silnik rozleciał się przez zapchany DPF - olej był rozrzedzony ropą. Słabe smarowanie. Co ciekawe sprawdzałem olej ale nie przyszło mi do głowy sprawdzać jego gęstość i to czy poziom nie jest podniesiony (sic! obniżony od razu alarm to wiadomo ale podwyższony myślałem po prostu, że jeszcze nie zdążyć ocieknąć do misy olejowej) Dodatkowo stwierdzono naloty korozji 1 i 4 cylindra lecz końcowo nie stwierdzono, żeby to miało jakiekolwiek znaczenie. Oczywiście rzeczoznawca SS w jakimś stopniu oczyszcza producenta z odpowiedzialności cyt. "Instrukcja użytkowania pojazdu wymaga w ramach czynności kontrolnych weryfikację poziomu oleju silnikowego. W niedopełnieniu tego obowiązku przez użytkownika, można
upatrywać przyczynienia się do zwiększenia zakresu uszkodzenia silnika (przekroczenie
stanu oleju ponad maksymalny należy zgłosić do serwisu celem ustalenie przyczyny oraz
wymiany oleju na nowy)".
- artega7
- Stały bywalec
- Posty: 219
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 21:46
- Model: Korando C (2011-)
- Rok produkcji: 2013
- Pojemność silnika: 1998
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Re: Reksio W 2014
Postautor: artega7 » 29 cze 2016, 12:17
A nic nie mówił czemu kontrolka informująca o zapchanym filtrze się nie zapaliła?
Z ciekawości, jakie miałeś przesunięcia w terminach przeglądów, tydzień, miesiąc?
Z ciekawości, jakie miałeś przesunięcia w terminach przeglądów, tydzień, miesiąc?
Korando C, 2.0 150KM diesel, Quartz, 4x4, 2013r.
Opis mojego auta
Instrukcje i materiały serwisowe do naszych Ssangyongów
Opis mojego auta

Instrukcje i materiały serwisowe do naszych Ssangyongów
-
- Forumowicz
- Posty: 84
- Rejestracja: 17 lut 2016, 19:53
- Gadu-Gadu: 0
Re: Reksio W 2014
Postautor: notrich » 29 cze 2016, 12:59
Witam, najgorsze, że nie sposób znaleźć silnik do mojego Rexa.
Mój silnik:
Typ: 2.0 E-XDI 16V 114 Kw
Kod: M671-960
Oznaczenie: D20DTR
Motor jakiego szukam jest dostępny jako nowy bez osprzętu na ebay:
http://www.ebay.de/itm/Motor-SsangYong- ... Swy4hUSA7K
Silniki dostępne na allegro to 2.0D z oznaczeniem D20Q-501 (Actyon Sports)
Mój silnik:
Typ: 2.0 E-XDI 16V 114 Kw
Kod: M671-960
Oznaczenie: D20DTR
Motor jakiego szukam jest dostępny jako nowy bez osprzętu na ebay:
http://www.ebay.de/itm/Motor-SsangYong- ... Swy4hUSA7K
Silniki dostępne na allegro to 2.0D z oznaczeniem D20Q-501 (Actyon Sports)
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Reksio W 2014
Postautor: Trawas » 29 cze 2016, 16:46
Fakt , nie ma bo potrzebujesz słupek silnika modelu D20DTR albo D20DQ ( wcześniej stosowany w Actyonach) a na allegro widzę tylko starszy model silnika 2,0 D20D a on ma inaczej ustawiony osprzęt i nie pasuje.
-
- Forumowicz
- Posty: 84
- Rejestracja: 17 lut 2016, 19:53
- Gadu-Gadu: 0
- artega7
- Stały bywalec
- Posty: 219
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 21:46
- Model: Korando C (2011-)
- Rok produkcji: 2013
- Pojemność silnika: 1998
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Re: Reksio W 2014
Postautor: artega7 » 29 cze 2016, 22:49
Możesz z ciekawości zapytać w tej firmie, za ile sprowadzili by ci nowy silnik. Oni handlują oryginalnymi częściami ssangyonga i mają dobre ceny. Najprawdopodobniej kupują części na wschodzie bo tam są łatwo dostępne i tanie. Mają pełną ofertę bo pytałem ich o kilka części i kupowałem.
http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2dPth/
http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2dPth/
Korando C, 2.0 150KM diesel, Quartz, 4x4, 2013r.
Opis mojego auta
Instrukcje i materiały serwisowe do naszych Ssangyongów
Opis mojego auta

Instrukcje i materiały serwisowe do naszych Ssangyongów
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Reksio W 2014
Postautor: Trawas » 30 cze 2016, 0:41
notrich pisze:http://allegro.pl/ssangyong-actyon-2012 ... 70320.html ???
Silniki D20DQ/155KM i D20DTR ( pompa paliwa z tyłu, vaccum pompa z przodu i wysoko umieszczony filtr oleju) niewiele różnią się osprzętem, turbiną i prawdopodobnie kształtem kolektora ssącego zaś słupek silnika jest dokładnie ten sam. Poza tym Rexy W 2,o XDi 155KM z pierwszych lat produkcji miały dokładnie taki sam osprzęt w specyfikacji DQ ale sam silnik był inny - pompa paliwa pod kolektorem ssącym a vaccum pompa z tyłu - po modyfikacji powstał silnik model 501 i tu masz odmiany DQ i DTR - na tym samym słupku ale z nieco innym osprzętem - moc taka sama. .
Szkoda, że sprzedający nie oferuje gołego silnika bo kolektor i turbinę mógłbyś założyć od swojego. Silnik ma pompę a to dobrze bo w twoim zapewne uszkodzenie pompy było powodem rozrzedzenia oleju i złego smarowania co doprowadziło do zniszczenia silnika.
Widać, że silnik pochodzi od rozbitego auta z bardzo niewielkim przebiegiem bo nawet nie zdążył się wybrudzić i zaśniedzieć - ale 8500zł to nie jest mało- bardzo dużo też nie. .
Ja bym zadzwonił do nich bo jak widzę reklamują się , że mają wiele części do Ssang Yong. Może mają sam słupek silnika po modyfikacji ?
Taki nie kosztowałby więcej niż 4000 tyś zł .
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Reksio W 2014
Postautor: Trawas » 30 cze 2016, 1:39
Jak to wyglądało np. w modelu Korando ( Actyon) ? Dokładnie tak , jak w Rexie.
Korando .auta od .. 08/2004-do 03/2011to silniki - D27DT i D20 DT
od 07/2012- D20DTR i D27DT 05/2005- D27DTR. (D20DQ i D27DQ) Znaczy od 07/2012 to ten sam silnik co w Rexie W 2,0l.
Oznaczenie literką Q 501 to prawdopodobnie wersja do ręcznej skrzyni ale to kwestia osprzętu silnika a nie jego budowy - ty osprzęt masz ze swojego uszkodzonego silnika.
( silniki D27DT i D27DTR pięciocylindrowe w Polsce nie dostępne)
Ja poprzedniego Rexa miałem w jeszcze innej wersji silnika 270 RDD - 220KM szatan nie kogut ale niestety pijak i odmieniec - niezależne zawwieszenie tył- przód, pneumatic , trudności z częściami i drożyzna więc poszedł jeździć do Rosji
Korando .auta od .. 08/2004-do 03/2011to silniki - D27DT i D20 DT
od 07/2012- D20DTR i D27DT 05/2005- D27DTR. (D20DQ i D27DQ) Znaczy od 07/2012 to ten sam silnik co w Rexie W 2,0l.
Oznaczenie literką Q 501 to prawdopodobnie wersja do ręcznej skrzyni ale to kwestia osprzętu silnika a nie jego budowy - ty osprzęt masz ze swojego uszkodzonego silnika.
( silniki D27DT i D27DTR pięciocylindrowe w Polsce nie dostępne)
Ja poprzedniego Rexa miałem w jeszcze innej wersji silnika 270 RDD - 220KM szatan nie kogut ale niestety pijak i odmieniec - niezależne zawwieszenie tył- przód, pneumatic , trudności z częściami i drożyzna więc poszedł jeździć do Rosji

Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości