Witam wszystkich!
Mam poważną awarię silnika - przytarł się na panewkach i w tej chwili co prawda można go odpalić ale chodzi bardzo nie równo, sam wchodzi na duże obroty i ogólnie nie ma ciśnienia oleju. Mechanicy, u których byłem stwierdzili, że pozostała mi wymiana silnika bo po regeneracji nie dają gwarancji. Mam do wyboru oryginał lub od sprintera. Znalazłem właśnie silnik od MUSSO ale od DEAWOO. Co więcej nie wiadomo ile ma koni bo tabliczka jest wytarta, a papierów brak. Czy taki "słupek" 662 ma szanse zagadać z moim osprzętem. U mnie jest 120 KM silnik z turbo doładowaniem. Tyle że u mnie jest TDI, a tam na tylnej klapie tylko TD. Ja mam skrzynię automatyczną, a on ma manuala. Zastanawiam się też nad zmianą skrzyni przy okazji. Czy gdybym się zdecydował na manualną to czy będzie pasować do mojego reduktora i mocowanie czy będzie to samo? Nie wiem też czy po wymianie skrzyni wały będą pasowały na długość.
Poradźcie co jeszcze sprawdzić bo jestem laikiem. Proszę o w miarę szybkie odpowiedzi.
Pozdrawiam!;)
Silnik mi padł na panewkach
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
- witakteam
- Rusza z kopyta
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Kontaktowanie:
-
- Stały bywalec
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2006
- Gadu-Gadu: 0
Re: Silnik mi padł na panewkach
Postautor: Ptasiek » 27 lut 2012, 20:58
Ja bym się zastanowił jak długo mam zamiar jeździć i wtedy wybrał czy silnik używany czy remont. Jak jeździć to wybrał bym dobry warsztat zajmujący się silnikami i zrobił remont wtedy silnik będzie hulał jak nowy a przy zakupie używanego nigdy nie wiadomo.
-
- Forumowicz
- Rok produkcji: 1999
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Postautor: Samario » 27 lut 2012, 21:44
witakteam pisze:Witam wszystkich!