Sposoby na zamarzające paliwo
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Stały bywalec
- Posty: 153
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 20:12
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Sposoby na zamarzające paliwo
Postautor: Ptasiek » 27 sty 2014, 10:22
Z żarówką to prawda stosują to nadal ale przy mrozach o wiele większych niż u nas i w pojazdach które mają duże zbiorniki takie jak TiR itp. rzeczywiście, to pomaga i bez tego najnowsze Skanie, Volva, Mercedesy ........ w tamtych warunkach nie pojadą. W tamtych warunkach jak ktoś przyjedzie z paliwem zimowym z Europy środkowej ścina się nie tylko w przewodach ale i w zbiorniku, ichni produkt ON zimowy utrzymuje płynność ale też go podgrzewają dla spokojności i jeżdżą na bardzo daleką północ. A tak po za tym kto u nas tankuje dobre paliwo to nie powinien mieć jakich kolwiek problemów z odpalaniem. Przy -20 Korando 2,9TD na dworze przy jednym podgrzaniu odpala od strzału.
- datawolf1976
- Forumowicz
- Posty: 69
- Rejestracja: 04 gru 2013, 8:42
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kurów, powiat puławski
Re: Sposoby na zamarzające paliwo
Postautor: datawolf1976 » 27 sty 2014, 12:05
słaby aku i świece to inny problem - nie mniej ważny
ale mi poprostu zamarzło paliwo i w takiej sytuacji grzanie świec nic nie da, dlatego wlewam dziś ten uzdatniacz skydd
ale mi poprostu zamarzło paliwo i w takiej sytuacji grzanie świec nic nie da, dlatego wlewam dziś ten uzdatniacz skydd
"A gdy odwróciłem się, nie ujrzałem nikogo,Tylko własny cień, Cień anioła śmierci."
- leon81
- Stały bywalec
- Posty: 283
- Rejestracja: 04 mar 2013, 14:10
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Sposoby na zamarzające paliwo
Postautor: leon81 » 27 sty 2014, 12:28
Przy zamarzniętym paliwie to skydd nie pomorze. Najpierw cieply garaż na 24h, a póżniej skydd. Chociaż jak w tej temperaturze już Ci paliwo zamarzło to lepiej je zrzuć i nalej czegoś normalnego, a to pozostaw na lato. No chyba że u Ciebie było -25 przez kilka dni.
Niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
- datawolf1976
- Forumowicz
- Posty: 69
- Rejestracja: 04 gru 2013, 8:42
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kurów, powiat puławski
Re: Sposoby na zamarzające paliwo
Postautor: datawolf1976 » 27 sty 2014, 17:15
właśnie tak było, wiatr schładzał powietrze do -24 i tak dwa dni auto stało
teraz nie ma problemu
a co ciekawe paliwo było ze stacji z muszelką
teraz nie ma problemu
a co ciekawe paliwo było ze stacji z muszelką

"A gdy odwróciłem się, nie ujrzałem nikogo,Tylko własny cień, Cień anioła śmierci."
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 20
- Rejestracja: 22 wrz 2013, 20:48
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Sposoby na zamarzające paliwo
Postautor: kilcio » 27 sty 2014, 18:44
żarówka do baku
bez sensu. Deprasator dobry ale dość drogi w porównaniu np z denaturatem. Osobiście do orenżady dolewam deprasator i przy najwiekszych mrozach nie miałem najmniejszych problemów. W starych dieslach merca dolewało sie tez do ropy benzyny. Wybór należy do Ciebie.

- sergio1969
- Stały bywalec
- Posty: 1289
- Rejestracja: 03 cze 2013, 7:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2694
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia :-)
- Kontaktowanie:
Re: Sposoby na zamarzające paliwo
Postautor: sergio1969 » 27 sty 2014, 19:23
Ptasiek pisze:Z żarówką to prawda stosują to nadal ale przy mrozach o wiele większych niż u nas i w pojazdach które mają duże zbiorniki takie jak TiR itp. rzeczywiście, to pomaga i bez tego najnowsze Skanie, Volva, Mercedesy ........ w tamtych warunkach nie pojadą. W tamtych warunkach jak ktoś przyjedzie z paliwem zimowym z Europy środkowej ścina się nie tylko w przewodach ale i w zbiorniku, ichni produkt ON zimowy utrzymuje płynność ale też go podgrzewają dla spokojności i jeżdżą na bardzo daleką północ. A tak po za tym kto u nas tankuje dobre paliwo to nie powinien mieć jakich kolwiek problemów z odpalaniem. Przy -20 Korando 2,9TD na dworze przy jednym podgrzaniu odpala od strzału.
I to jest odpowiedz

Prosze bardzo od 100-150zl chyba nie jest to kosmiczna cena wygody odpalania w zimie
http://allegro.pl/podgrzewacz-paliwa-do ... 41144.html
http://allegro.pl/podgrzewacz-ogrzewacz ... 74463.html
http://allegro.pl/przeplywowy-podgrzewa ... 85714.html
Sergio
- datawolf1976
- Forumowicz
- Posty: 69
- Rejestracja: 04 gru 2013, 8:42
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kurów, powiat puławski
Re: Sposoby na zamarzające paliwo
Postautor: datawolf1976 » 27 sty 2014, 19:34
fajna sprawa taki podgrzewacz
"A gdy odwróciłem się, nie ujrzałem nikogo,Tylko własny cień, Cień anioła śmierci."
- sergio1969
- Stały bywalec
- Posty: 1289
- Rejestracja: 03 cze 2013, 7:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2694
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia :-)
- Kontaktowanie:
Re: Sposoby na zamarzające paliwo
Postautor: sergio1969 » 27 sty 2014, 19:42
fajna i niedroga biorac pod uwage nerwy i niemilosierne fiksy rano gdy se spieszysz




Sergio
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Sposoby na zamarzające paliwo
Postautor: krzychu » 28 sty 2014, 17:29
Fajne, pod warunkiem że nie zamarznie w baku lub filtrach i wężykach za podgrzewaczem.
Ja dolewam deprasatora i jest cacy
Ja dolewam deprasatora i jest cacy

Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika

hasło: musso
- kurpi
- Stały bywalec
- Posty: 420
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 14:51
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mikołów
Re: Sposoby na zamarzające paliwo
Postautor: kurpi » 28 sty 2014, 17:36
najlepszym sposobem na zamarzające paliwo w zimie jest wyprawa do afryki
Był terrano I 2.4 jest golf 1.9 tdi 4x4 oraz Kyron 2.0 

- sergio1969
- Stały bywalec
- Posty: 1289
- Rejestracja: 03 cze 2013, 7:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2694
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia :-)
- Kontaktowanie:
Re: Sposoby na zamarzające paliwo
Postautor: sergio1969 » 28 sty 2014, 20:09



kurpi pisze:najlepszym sposobem na zamarzające paliwo w zimie jest wyprawa do afryki
Sergio
- sergio1969
- Stały bywalec
- Posty: 1289
- Rejestracja: 03 cze 2013, 7:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2694
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia :-)
- Kontaktowanie:
Re: Sposoby na zamarzające paliwo
Postautor: sergio1969 » 28 sty 2014, 22:07
skoro zamarza wszedzie trzeba zalozyc grzalke do baku na weze na filtry i podgrzewacz cieczy silnika zeby w pompie i wtryskach nie daj boze zamarzlo bo bedzie katastrofa innej ocji nie widze -benzyna z denaturatem i skyd w polaczeniu da pewnie wymarzony efekt bez grzalek lub Afryka zawsze mozna na zime skoczyc na safari
lejecie szajs i tak wam szajsowato pali samochod



Sergio
- vitkacy
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 lut 2014, 0:06
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Sposoby na zamarzające paliwo
Postautor: vitkacy » 13 lut 2014, 0:11
Dołączę się do tematu bo też kiedyś miałem ten nieprzyjemny problem. O tej porze na stacjach paliw jest już paliwo zimowe. A jak wszyscy wiemy paliwo paliwu nie równe. Jedno szybciej wydziela parafinę, inne nie. Właściciele benzyniaków nie mają większego kłopotu zimą, natomiast w dieslu parafina skutecznie potrafi zakitowąć filtr. Z lepszych paliw o jakich słyszałem to np. arktyczny diesel ze Statoila, w którym pierwsze kryształki parafiny pojawiają się przy -22C (mętnienie), a temperatura zablokowanego filtra to -32C. I takie też paliwo tankuje zimą.
Po drugie polecam tankować paliwo do pełna. Wtedy para wodna nie skrapla się na ściankach baku i nie spływa na dno w postaci wody.
Po drugie polecam tankować paliwo do pełna. Wtedy para wodna nie skrapla się na ściankach baku i nie spływa na dno w postaci wody.
-
- Stały bywalec
- Posty: 149
- Rejestracja: 22 sty 2016, 8:40
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 10354196
- Skype: michal.mroz
- Lokalizacja: Lipsko
- Kontaktowanie:
Re: Sposoby na zamarzające paliwo
Postautor: renegade » 16 lut 2016, 17:02
Ja u siebie w Mietku zamontowałem przed filtrem taką
https://www.google.pl/search?q=stanadyn ... piYlH1M%3A
Załacza i wyłacza się automatycznie.
https://www.google.pl/search?q=stanadyn ... piYlH1M%3A
Załacza i wyłacza się automatycznie.
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości