Na początek witam szanowne Towarzystwo. Wiem, że powinienem szukać pomocy u użytkowników Korando ale tutaj ruch większy i słyszałem, że części do Korando w pewnej części dublują się z Musso.
Od miesiąca jestem "szczęśliwym" posiadaczem Korando z 1997 r. 2,9 D.
Dopiero miesiąc i już zaczęły się przygody...
Teraz do rzeczy. Poprzedni użytkownik, naprawiając przedni, niedziałający napęd, zamontował tzw.manualne sprzęgiełka (sprzęgi).Prawdopodobnie z niewiedzy, źle je złożył i w sobotę wracając z polowania, zaczęła się moja przygoda...
Po zdemontowaniu okazało się, że jeden z elementów sprzęgu (plastikowy kołnierz z wewnętrznym metalowym elementem) rozleciał się na kilka drobnych.
Najprościej byłoby kupić nowy komplet sprzęgów ale miesiąc trudny (za pasem Mikołajki, święta).
I tutaj jest moja prośba: może komuś zbywa jeden sprzęg typu AVM (mam nadzieję, że nie pomyliłem nazwy)? Chętnie odkupię.Może jakieś sugestie. Tel do mnie 609090752.
Andrzej.
sprzęg
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 25
- Rejestracja: 02 gru 2012, 20:07
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 25
- Rejestracja: 02 gru 2012, 20:07
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: sprzęg
Postautor: Aramejczyk » 15 gru 2012, 15:10
No cóż...spodziewana pomoc nie nadeszła.
Więc kupiłem komplet sprzęgów 565zł ( z przesyłką).Dodatkowo łożysko igiełkowe na półoś 17 zł, plus uszczelniacz 6 zł (wymagana było mała przeróbka,bo identyczne nie są osiągalne). Dodatkowo trzeba było na półosi naciąć gniazdo pod pierścień zegera (oryginalne gniazdo jest nieosiągalne po założeniu sprzęgiełek) plus 100 zł za robotę i sprzęt działa.
A.
]
Więc kupiłem komplet sprzęgów 565zł ( z przesyłką).Dodatkowo łożysko igiełkowe na półoś 17 zł, plus uszczelniacz 6 zł (wymagana było mała przeróbka,bo identyczne nie są osiągalne). Dodatkowo trzeba było na półosi naciąć gniazdo pod pierścień zegera (oryginalne gniazdo jest nieosiągalne po założeniu sprzęgiełek) plus 100 zł za robotę i sprzęt działa.
A.
]
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości