Witam wszystkich czytających.
Jestem w kwestii SsangYong MUSSO całkowitym laikiem i do czasu trafienia na to ogłoszenie:
http://olx.pl/oferta/ssangyong-musso-3- ... 2d53c93181
nawet nie wiedziałem o istnieniu takiego cudeńka.
Bardzo proszę szanownych Forumowiczów i znawców tematu o opinię i wyrażenie swojego zdania na temat tego egzemplarza, oraz o sugestie na co zwracać uwagę przy ewentualnych oględzinach pojazdu przed zakupem.
Z góry dziękuję za pomoc.
SsangYong MUSSO - proszę o opinię
Tutaj pomagamy przyszłym posiadaczom Ssangyongów wybrać model, wersję silnikową lub konkretny egzemplarz.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 13 lip 2016, 1:15
- Gadu-Gadu: 0
Re: SsangYong MUSSO - proszę o opinię
Postautor: Matuzal » 13 lip 2016, 11:29
Witam ponownie.
Chyba jakoś krzywo wkleił się link do ogłoszenia dlatego pozwalam sobie zamieścić go raz jeszcze z nadzieją, że tym razem będzie działał
"http://olx.pl/oferta/ssangyong-musso-3-2-mercedes-4x4-klima-skora-full-okazja-zarej-CID5-IDf2mol.html#2d53c93181"
Chyba jakoś krzywo wkleił się link do ogłoszenia dlatego pozwalam sobie zamieścić go raz jeszcze z nadzieją, że tym razem będzie działał

"http://olx.pl/oferta/ssangyong-musso-3-2-mercedes-4x4-klima-skora-full-okazja-zarej-CID5-IDf2mol.html#2d53c93181"
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 01 sie 2016, 7:28
- Gadu-Gadu: 0
Re: SsangYong MUSSO - proszę o opinię
Postautor: konri75 » 01 sie 2016, 7:59
W środku, sprawdź czy działają wszystkie przełączniki (tylna wycieraczka, spryskiwacze itp). Po włączeniu radia, powinna wysunąć się antena. Sprawdź mechanizm otwierania tylnej klapy (rączka lubi przyrdzewieć)
Silnik od strony zamka klapy ma platikową zaślepkę z logo Daewoo, Mercedesa lub bez niczego.
Zdejmij ją i zobacz czy od spodu na zaślepce nie ma syfu od brudu i oleju. Musso ma pod spodem stalową osłonę silnika, więc ciężko będzie sprawdzić czy silnik jest mokry. Pod samochodem, sprawdź czy rama nie jest przerdzewiała, czy nie cieknie z tylnego mostu, CZY JEST WAŁ NAPĘDOWY na tylne koła (czasami Janusze demontują ten szczegół, żeby obniżyć spalanie) Sprawdź czy jest katalizator. Sprawdź manszety (gumy na przegubach).
Test drogowy - Musso z silnikiem 3.2 ma STAŁY napęd na 4 koła. Jedynie jest przełącznik do jazdy szosowej 4h i terenowej 4L (wszelkich przełączeń dokonujesz podczas postoju na Neutral, ruszasz dopiero jak lampka przestanie migać)
4h - Zamkniete okna - słuchasz czy słychać wycie tnego mostu. Rozpędzasz się puszczasz kierownicę i hamujesz (czy zachowuje tor jazdy) Rozpędzasz się, jedziesz puszczasz kierownicę (czy zachowuje tor jazdy).
4h - Otwarte okna - jedziesz po wertepach lub przez progi spowalniające i słuchasz czy zawieszenie nie stuka/skrzypi/jęczy . Na parkingu robisz 8 i słuchasz czy nie stukają przeguby.
4L - Otwarte okna - Na nieutwardzonej powierzchni - robisz 8 i słuchasz czy nie stukają przeguby.
Tankujesz do pełna. Stajesz na światłach koło golfa GTI lub BMW z którego dochodzi "UMPA UMPA" - gaz do dechy (w lusterku wstecznym powinieneś widzieć oddalające się auto).
Na następnej stacji tankujesz do pełna ;D
Silnik od strony zamka klapy ma platikową zaślepkę z logo Daewoo, Mercedesa lub bez niczego.
Zdejmij ją i zobacz czy od spodu na zaślepce nie ma syfu od brudu i oleju. Musso ma pod spodem stalową osłonę silnika, więc ciężko będzie sprawdzić czy silnik jest mokry. Pod samochodem, sprawdź czy rama nie jest przerdzewiała, czy nie cieknie z tylnego mostu, CZY JEST WAŁ NAPĘDOWY na tylne koła (czasami Janusze demontują ten szczegół, żeby obniżyć spalanie) Sprawdź czy jest katalizator. Sprawdź manszety (gumy na przegubach).
Test drogowy - Musso z silnikiem 3.2 ma STAŁY napęd na 4 koła. Jedynie jest przełącznik do jazdy szosowej 4h i terenowej 4L (wszelkich przełączeń dokonujesz podczas postoju na Neutral, ruszasz dopiero jak lampka przestanie migać)
4h - Zamkniete okna - słuchasz czy słychać wycie tnego mostu. Rozpędzasz się puszczasz kierownicę i hamujesz (czy zachowuje tor jazdy) Rozpędzasz się, jedziesz puszczasz kierownicę (czy zachowuje tor jazdy).
4h - Otwarte okna - jedziesz po wertepach lub przez progi spowalniające i słuchasz czy zawieszenie nie stuka/skrzypi/jęczy . Na parkingu robisz 8 i słuchasz czy nie stukają przeguby.
4L - Otwarte okna - Na nieutwardzonej powierzchni - robisz 8 i słuchasz czy nie stukają przeguby.
Tankujesz do pełna. Stajesz na światłach koło golfa GTI lub BMW z którego dochodzi "UMPA UMPA" - gaz do dechy (w lusterku wstecznym powinieneś widzieć oddalające się auto).
Na następnej stacji tankujesz do pełna ;D
- panWuadza
- Nowy użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 17 sie 2016, 3:48
- Model: Inny
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 1199
- Gadu-Gadu: 0
Re: SsangYong MUSSO - proszę o opinię
Postautor: panWuadza » 17 sie 2016, 14:01
Zwróć uwagę na pewno przy ruszaniu, dźwięku. Wyjedź na drogę i sprawdź różne prędkości. Sprawdź wydech, hamulce, szyby. Ważne, sprawdź zamki, bo czasami się o tym zapomina, a warto, żeby np. bagażnik się zamykał. Drobiazgi.
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości