Cześć wszystkim,
mam problem z moim Rextonem II i liczę na Waszą pomoc. W zeszłym roku zostało wymienione całe zawieszenie oraz nowe sprężyny i amortyzatory firmy Sachs na tył. Niestety, mimo tego auto dalej buja jak łódka, i to nie tylko przy niskich prędkościach, ale również przy wyższych – jest mało stabilne, przechyla się w zakrętach, a po nierównościach długo „dochodzi do siebie”.
Na przeglądzie technicznym (też w zeszłym roku) wyszło, że te amortyzatory już są do wymiany, więc planuję je zmienić – Sachs mnie mocno zawiódł. Jeśli ktoś miał podobny problem z Rextonem II, to chętnie przyjmę rady, jakie amortyzatory warto zamontować. Zależy mi na większej sztywności i stabilności.
Dodam jeszcze, że stan podłogi w aucie jest tragiczny – mocno skorodowana. Czy to może mieć jakiś wpływ na to bujanie? Może coś się odkształca albo pracuje inaczej?
Z góry dzięki za każdą podpowiedź!
SsangYong Rexton II – bujanie mimo nowego zawieszenia i amorów. Sachs do wymiany
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości