Piasek1980 pisze:W Tivoli/XLV ?
W Korando "C", ale skrzynia taka sama.
Napiszę jak już będzie po naprawie.
Postautor: kawa62 » 24 cze 2021, 22:28
Piasek1980 pisze:W Tivoli/XLV ?
Postautor: WALD » 16 lip 2021, 9:42
Postautor: Piasek1980 » 13 wrz 2022, 20:34
Postautor: WALD » 17 wrz 2022, 20:27
Postautor: Piasek1980 » 18 wrz 2022, 7:22
Postautor: pcu » 17 lip 2023, 1:10
Postautor: marcinZL » 13 wrz 2023, 12:31
Piasek1980 pisze:No więc jestem po pierwszej dynamicznej wymianie oleju w swoim. Przebieg niespełna 61 tyś km, użytkowany normalnie, wszędzie ale bez haka także nigdy nic nie targało. Generalny wniosek - wymiana zrobiona w punkt: oleju już czarny ale jeszcze czerwony. Po kolejnych 30tu byłby już tylko czarny, po następnych zapewne cuchnąłby już spalenizną.
https://youtube.com/shorts/4zH6MImMggQ?feature=share
Postautor: Piasek1980 » 13 wrz 2023, 21:20
Postautor: marcinZL » 15 wrz 2023, 22:03
Postautor: czeniu » 05 mar 2024, 20:19
Postautor: Robak » 21 cze 2024, 21:59
pcu pisze:I bolączka w WALDa aucie jest podobna jak w moim 1.6 XDI 2016r. Dodatkowo auto po kilkudziesięciu minutach równej jazdy autostrada/ekspresówka traci moc i zaświeca się Check engine. Ale jedzie dalej. Potem na światłach, na biegu jałowym obroty idą pod 2k. Zadziało się tak 4 razy. Jak ugryźć ten temat? Czego to może być objaw?
Postautor: pcu » 13 sie 2024, 23:31
Postautor: kawa62 » 05 wrz 2024, 22:15
pcu pisze:I bolączka w WALDa aucie jest podobna jak w moim 1.6 XDI 2016r. Dodatkowo auto po kilkudziesięciu minutach równej jazdy autostrada/ekspresówka traci moc i zaświeca się Check engine. Ale jedzie dalej. Potem na światłach, na biegu jałowym obroty idą pod 2k. Zadziało się tak 4 razy. Jak ugryźć ten temat? Czego to może być objaw?
Postautor: arekd273 » 20 paź 2024, 9:10
Postautor: arekd273 » 26 paź 2024, 10:22
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Dzisiaj jest 14 cze 2025, 18:56