
Patrol zgoda, ale Ty masz Patrola GR czyli przerobiona na bardziej luksusową wersję. Taką która można już pojeździ po asfalcie - bo wcześniej na resorach to o komforcie można było zapomniec. Poza tym napisałem, ze w Parchu napewno jest lepsze zawieszenie, no i to o czym nie wspomniałem blokada tylnego mostu. SUV to nie obraza dla auta, ponieważ oznacza to pojazd wszechstronny do jeżdzenia po drogach jak i poza nimi. Co do silnika, jeśli masz 2,8 TD to to jest znany objaw tych silników - przegrzewanie i "wybuchające głowice". Tu masz link: http://www.rajdy4x4.pl/index.php/ida/27/?faqID=1&p=1 Jeśli u Ciebie temp wskazuje tyle ile piszesz to tylko tak dalej. Jeśli piszes, że wjedziesz Patrolem dalej aniżeli Musso - nikt tego nie zaprzeczy bo przecież sztywne mosty, a więc większy wykrzyż, blokada to wszystko pomaga w terenie. Włączanie napędów też mechaniczne, a więc pewne - nie tak jak w Musso zadziała albo i nie. Nie pisałem w poprzednim poście, że Patrol to zły samochód

Nadal życze zadowolenia z autka.
Pozdrawiam