Witam
Czy jest jakaś regulacja położenia mostu? Teść wymienił mi sprężyny z tylu no i teraz jest most tak jak by przenoszony. Widać nawet na zdjęciach
Tylny most po wymianie sprężyn krzywy.
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Forumowicz
- Posty: 78
- Rejestracja: 08 gru 2016, 12:06
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 3000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Zamość Lubelskie
Re: Tylny most po wymianie sprężyn krzywy.
Postautor: Mesio750 » 07 paź 2017, 20:37
Kolego drazek Pathaindera czy jak to sie pisze do przedluzenia.
Ja u siebie go przeciolem i ruszylem autem do przodu do tylu i sie ustawil i wtedy wspawalem ok 1cm preta miedzy wolna przestrzen.
Ja u siebie go przeciolem i ruszylem autem do przodu do tylu i sie ustawil i wtedy wspawalem ok 1cm preta miedzy wolna przestrzen.
-
- Stały bywalec
- Posty: 576
- Rejestracja: 19 maja 2008, 15:34
- Model: Inny
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Tylny most po wymianie sprężyn krzywy.
Postautor: alfik » 07 paź 2017, 21:23
Drążek Panharda ustala most na boki, natomiast na zdjęciu wygląda jakby on był skręcony, a auto nie jest jakoś mocno podniesione. Ja mając sprężyny 6 cm wyższe od fabrycznych nie musiałem przedłużać drążka - przesunięcie było praktycznie niewidoczne. Taki stan jak na zdjęciach (widzę, że lewe koło jakby bardziej z przodu) to albo zgięty albo jakoś dziwnie (na mimośrodowych gumach???) założone podłużne drążki reakcyjne - były one rozpinane do wymiany sprężyn?). Wyższe sprężyny przez zmianę położenia drążka Panharda sposodują przesunięcie mostu w bok, ale nie skręcenie - - nie takie. A może coś przerdzewiało, albo nieprzykręcone i most się trzyma nie na wszystkich drążkach? Jakby co, to do wielu aut można kupić regulowane Panhardy ze śrubą rzymską, ale fabryczny regulacji nie ma.
-
- Stały bywalec
- Posty: 394
- Rejestracja: 26 cze 2012, 12:02
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Lokalizacja: waaawaaa-juropa
Re: Tylny most po wymianie sprężyn krzywy.
Postautor: automatic » 07 paź 2017, 23:06
sprawdz czy drążki wzdłużne są proste !
Szczególnie z lewej strony .
Jak ktoś podnosił auto za nie to wszystko jasne.
Szczególnie z lewej strony .
Jak ktoś podnosił auto za nie to wszystko jasne.
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości