W ktorym miejscu rdzewieje Wam rama w 1ce?
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
W ktorym miejscu rdzewieje Wam rama w 1ce?
Postautor: DeMaDeS » 13 paź 2019, 17:12
W ktorym miejscu ramy macie najwiekszy problem z korozja? Wczoraj robilem przeglad i wyszlo mi ze przy tlumiku srodkowych. Moze to od zmian cieplo zimno... a moze po stronie zbiornika jest to samo tylko dostac sie nie moge bez zdejmowania.
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: W ktorym miejscu rdzewieje Wam rama w 1ce?
Postautor: RudebwoyIrl » 13 paź 2019, 19:59
Ostatnio przerabiałem lekkie czyszczenie i zabezpieczenie z wierzchu co się dało..
Myślę że najgorszym miejscem był tył przez to koło zapasowe no i zderzaki i okolice , po stronie tłumika nie było źle, od strony baku tragedii też nie było.
Przy najbliższym urlopie nie wiem czy nie zaplanuje zostawić do ściągnięcia budy i zrobienia całej ramy z piaskowaniem i jakimś produktem typu Raptor.
Myślę że najgorszym miejscem był tył przez to koło zapasowe no i zderzaki i okolice , po stronie tłumika nie było źle, od strony baku tragedii też nie było.
Przy najbliższym urlopie nie wiem czy nie zaplanuje zostawić do ściągnięcia budy i zrobienia całej ramy z piaskowaniem i jakimś produktem typu Raptor.
-
- Stały bywalec
- Posty: 139
- Rejestracja: 24 lip 2013, 13:13
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: W ktorym miejscu rdzewieje Wam rama w 1ce?
Postautor: MacGyver » 14 paź 2019, 21:15
Raptor nie jest zbyt dobry na ramę bo będzie pękał gdyż jest twardy. Rama pracuje to trzeba coś elastycznego, baranek bitumiczny lub np chlorokauczuk. A do środka np. wosk do profili.
A rdzewieje niestety najbardziej tył. U mnie najwięcej po stronie zbiornika.
A rdzewieje niestety najbardziej tył. U mnie najwięcej po stronie zbiornika.
Było Musso 2.9TD, teraz Rexton 2.7 xdi
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: W ktorym miejscu rdzewieje Wam rama w 1ce?
Postautor: RudebwoyIrl » 15 paź 2019, 18:56
Dzięki za podpowiedź Miałem wrażenie że w zależności jak ustawić dyszę to wyjdzie inna powłoka ale skieruje się w stronę wspomnianych produktów:)
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: W ktorym miejscu rdzewieje Wam rama w 1ce?
Postautor: DeMaDeS » 15 paź 2019, 20:20
u mnie wyszedł zonk bo ktos zabiteksowal niedoczyszczona rdze i z wierzchu było ładne czarne a pod spodem rdza szalała. Po walnięciu młotkiem odpadło i znalazłem 2 dziurki. Kupiłem młotek pneumatyczny i obtłukłem większość ramy, więcej dziur nie znalazłem ale juz wiecej biteksu ani nic tego typu na "nie nową" ramę nie położę. Teraz tylko preparaty typu fluid film które nigdy nie zasychaja i które się co jakoś czas kładzie ponownie.
-
- Stały bywalec
- Posty: 702
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: W ktorym miejscu rdzewieje Wam rama w 1ce?
Postautor: trol48 » 15 paź 2019, 22:19
witam
też stosuję od lat tylko fluid film
bardzo dobry środek
też stosuję od lat tylko fluid film
bardzo dobry środek
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: W ktorym miejscu rdzewieje Wam rama w 1ce?
Postautor: krisw11 » 16 paź 2019, 0:00
Heh....a ja nie stosuje nic...,! Ponieważ, nie trzymam auta sto lat , poza tym jakoś dziwnie mam tylko nalot rdzawy a nie mam większej rdzy........więc nie komplikuje życia sobie i innym, przy sprzedaży ,widzą co kupują a nie co jest pod......Konserwacją możecie mnie Tu pojechać ale ja wole Tak. Bo pod nawet najlepszą konserwacja mogą sie Kryć najpiękniejsze Kwiatki Tym bardziej w tych naszych już Wiekowych autkach i nie ukrywajmy tego ! Bo i po co ?? Ja osobiście nie konserwuje, nie ukrywam i ukazuje ,to co posiadam. A aut niby po Konserwacji ,zabezpieczeniach itp. po prostu nie kupuje ! Wiem ,że niektórzy mnie już, Tu i Teraz znienawidzą ..ale ,To z wiadomych powodów Chcesz ? Konserwuj sobie sam ! Ja pokazuje Ci ,to co mam ,nie to co zakonserwowane albo zakamuflowane ale.. z szacunkiem dla tych kolegów co trzymają autko pod kołdra ja nie kupowałem terenowych aut po ,to by trzymać je w garażu ,pastować pastą K2 lub Tempo reszte sami sobie dopowiedzcie.... P.S. Sorrki za litanie ale myśle,że taka prawda jest kochani.
Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 702
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: W ktorym miejscu rdzewieje Wam rama w 1ce?
Postautor: trol48 » 16 paź 2019, 9:15
mam zasade , że jak sprzedaję to w nie gorszym stanie niż kupiłem
środek jest przeźroczysty, wszystko widać, koszt na cały sam. to ok. 120 zł, + robocizna z kompresorem
środek jest aktywny tzn. reaguje z korozją, przenika i rewitalizuje stare podkłady bitumiczne
klient jak kupuje to widzi stalową konstrukcję
środek jest przeźroczysty, wszystko widać, koszt na cały sam. to ok. 120 zł, + robocizna z kompresorem
środek jest aktywny tzn. reaguje z korozją, przenika i rewitalizuje stare podkłady bitumiczne
klient jak kupuje to widzi stalową konstrukcję
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: W ktorym miejscu rdzewieje Wam rama w 1ce?
Postautor: krisw11 » 16 paź 2019, 13:21
Kolego Trol48 ,tylko chyba Ty tak robisz bo zauważ ,że 97 % aut ma zapaćkane ramy, podłogi i progi jakimiś barankami,smołami itp. Nie mówię tu o tych co na prawdę profesjonalnie ,to zrobią ale większość niestety jest tylko zapaćkana.
Kris
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 33
- Rejestracja: 12 lip 2019, 21:52
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: W ktorym miejscu rdzewieje Wam rama w 1ce?
Postautor: Blase2501 » 17 paź 2019, 21:20
Witam ja mam Reksia z Włoch rama bez grama rdzy a i tak ją zakonserwowałem środkiem do profili zamkniętych też na zewnątrz bo ten środek jest tłusty na bazie nafty jak wysechł to stworzył elastyczną powłokę ochronną na kilka lat wystarczy potem się powtórzy Zeleta jest taka że tłuszcz rozchodzi się w miejsca niedostępne i blokuje miejsca już korodujące
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości