Witam
Przekładnia kierownicza (maglownica) zaczyna puszczać olej. Wiem, że nowa kosztuje krocie, jedynie regeneracja zostaje. Może ktoś zetknął się z takim problemem więc proszę o uwagi.
wyciek z przekładni kierowniczej
SsangYong Kyron to SUV średniej wielkości, idealny dla typowej 4-osobowej rodziny. Obszerna kabina i przestrzeń bagażowa oraz sprawdzone rozwiązania techniczne i napęd 4x4. Obecnie bardzo popularny model na rynku wtórnym.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 11
- Rejestracja: 02 cze 2009, 17:47
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 1996
- Gadu-Gadu: 0
Re: wyciek z przekładni kierowniczej
Postautor: mati » 22 cze 2012, 19:38
Ja miałem niedawno dokładnie ten sam problem. Regeneracja kosztowała mnie 400 PLN + robocizna 150 PLN.
Widać kolejna usterka która spotyka Kyrony. Nie dopuść żeby wyciekł Ci cały olej - jak zauważysz że wspomaganie prawie nie działa regeneruj jak najszybciej.
Jak jesteś z Krakowa lub okolic mogę dać Ci namiary gdzie to robiłem.
Widać kolejna usterka która spotyka Kyrony. Nie dopuść żeby wyciekł Ci cały olej - jak zauważysz że wspomaganie prawie nie działa regeneruj jak najszybciej.
Jak jesteś z Krakowa lub okolic mogę dać Ci namiary gdzie to robiłem.
- Valdo
- Rusza z kopyta
- Posty: 13
- Rejestracja: 09 maja 2013, 9:20
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2008
- Pojemność silnika: 1998
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Bielany warszawskie
Re: wyciek z przekładni kierowniczej
Postautor: Valdo » 21 maja 2013, 14:15
Mnie przytrafił się wyciek z nakrętki przewodu łączącego pompę z maglownicą. Jak już płynu było brak zajrzałem do maglownicy, a tam ww nakrętka była zupełnie luźna. Dokręcenie do oporu nie pomogło - cieknie mniej. Pierwszy objaw, na który uczulam aby uniknąć moich problemów (zanim wspomaganie zanikło), to głośniejsza praca szczgólnie na I i II biegu chyba pompy wspomagania. Tu kłania się częste sprawdzanie poziomów płynów co wskazują w instrukcji
Przyczynę pojawienia się wycieku wskazałbym w niechlujstwie oponiarzy. Przy wyważaniu letnich kółek wobec licznej kolejki za mną "spieszyli się" i wyważanie było b. prowizoryczne. Skutkiem tego przy 120km/h i więcej trochę telepało na autostradzie. Sądzę, że przyjechanie 600 km w szybkim tempie wystarczyło aby powstał wyciek. Ciekawe czy uda mi się uniknąć wymiany pompy, która już hałasuje na I i II biegu, bo wymiany przewodu raczej chyba nie uniknę. Możliwe że maglownica do regulacji, bo trochę wozi na boki w koleinach. Tyle przyjemności
przez nieupilnowanie oponiarzy
Jak uda się zakończyć temat dam znać co ostatecznie było.

Przyczynę pojawienia się wycieku wskazałbym w niechlujstwie oponiarzy. Przy wyważaniu letnich kółek wobec licznej kolejki za mną "spieszyli się" i wyważanie było b. prowizoryczne. Skutkiem tego przy 120km/h i więcej trochę telepało na autostradzie. Sądzę, że przyjechanie 600 km w szybkim tempie wystarczyło aby powstał wyciek. Ciekawe czy uda mi się uniknąć wymiany pompy, która już hałasuje na I i II biegu, bo wymiany przewodu raczej chyba nie uniknę. Możliwe że maglownica do regulacji, bo trochę wozi na boki w koleinach. Tyle przyjemności


Jak uda się zakończyć temat dam znać co ostatecznie było.
-
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 29 lis 2012, 23:19
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 7602523
Re: wyciek z przekładni kierowniczej
Postautor: sasek94 » 21 maja 2013, 23:02
Jeżeli wozi po koleinach to masz luzy na końcówkach drążków lub drążkach.
-
- Stały bywalec
- Posty: 779
- Rejestracja: 28 sty 2013, 5:16
Re: wyciek z przekładni kierowniczej
Postautor: Trawus » 22 maja 2013, 16:21
Mam taki wakacyjny patent na wycieki w niektórych miejscach jak uszczelki puszczają - zwykła bawełniana nitka posmarowana silikonem silnikowym . Luzuję nieco , kilka zwojów do środka i dokręcam żeby ją ścisnęło. Głupie ale działa
Jednym słowem lecę z pakułami jak stary hydraulik.

-
- Nowy użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 27 kwie 2013, 18:29
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 1998
- Gadu-Gadu: 0
Re: wyciek z przekładni kierowniczej
Postautor: bolsik33 » 04 lip 2013, 17:10
mam ten sam problem, tylko mieszkam w Warszawie
może ktoś zna dobrego mechanika który robi takie regeneracje ??
Pozdrawiam
może ktoś zna dobrego mechanika który robi takie regeneracje ??
Pozdrawiam
- Valdo
- Rusza z kopyta
- Posty: 13
- Rejestracja: 09 maja 2013, 9:20
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2008
- Pojemność silnika: 1998
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Bielany warszawskie
Re: wyciek z przekładni kierowniczej
Postautor: Valdo » 18 lip 2013, 10:24
Kończąc moją część wątku dopowiem, że tym razem miałem szczęście. Jak już pisałem przy innej okazji wyszło na to, że to co po dokręceniu nakrętki przewodu ciśnieniowego (bez uszczelnień i użycia klucza dynamometrycznego) mogło być wyciekiem, okazało się tylko resztką oleju na obudowie (trudno w zakamarkach wytrzeć olej). Oleju na bagnecie nie ubywa i maglownica działa. Życzę Wam, aby podobne historie też tak się kończyły
-
- Forumowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 28 wrz 2016, 22:03
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Gadu-Gadu: 0
Re: wyciek z przekładni kierowniczej
Postautor: songo » 04 paź 2016, 20:52
witam ma ktos namiary na regeneracje w lubelskim ??mam wyciek po tych metalowych przewodach
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość