
Pozdrawiam
Postautor: Jurgen » 07 sty 2015, 11:58
Postautor: Fenix » 07 sty 2015, 12:56
Postautor: sergio1969 » 07 sty 2015, 16:45
Postautor: malek » 07 sty 2015, 16:49
Postautor: kurpi » 07 sty 2015, 18:45
Postautor: sergio1969 » 07 sty 2015, 18:58
Postautor: Consool » 07 sty 2015, 20:20
Postautor: malek » 07 sty 2015, 20:23
Postautor: szota » 07 sty 2015, 20:54
Trawus pisze:Umie pan http://www.mahindracarsindia.com/tag/ssangyong-india czytać ? Informacja na poziomie ogólnym.
Niejako- napisano tam, że zachowanie starego imienia Ssang Yong w obecnej sytuacji wydaje się bez sensu bo podmiot już nie istnieje . Umie pan czytać? Ta obecna całkowicie niezrozumiała polityka wynika z tego, że wynik sprzedaży samochodów Rexton i Korando spadł poniżej 74% produkcji i zanosi się tym samym na nową plajtę - tym razem Mahindry & Mahindry na produkcji Korando i Rextona W . Dla mnie nie jest to żadna tajemnica co najmniej od roku. Już w połowie 2013 Mahindra zaczęła usuwać swe imię z handlowej reklamy modeli samochodów z udziału Ssang Yong. Wielki wkład pracy w usuwanie filmów z You Tube w, których na początku 2012 wręcz euforycznie firma ta zachwalała swój skok w nową technologię przejętą z Ssanga. Z wszystkich pozostałych filmików reklamowych dotyczących Rextona W usunięto komentarze internautów. Wielki kamuflaż ma poprawić sytuację ?. Indusi dostali po nosie i słusznie zauważyli , że przyczyną niepowodzeń handlowych może być słaba opinia o jakości ich produktów. Ukryli się zatem pod nazwą Ssang Yong by temu zaradzić. Czy im się to udało ? Czyta pan trochę wiadomości z rynków kapitałowych i producenckich ? Gdyby pan czytał ? Tymczasem nie jest pan zupełnie przygotowany do rozmowy ze mną w tym temacie. Na początku podszedłem do tematu frywolnie. półżartem = ale niech mi pan wierzy o branży samochodowej na świecie od strony obrotu kapitałowego i kooperacji w produkcji wiem prawie wszystko - bo z tego mam chleb. Nie afiszowałem się tym na forum ograniczając swój udział tylko do poziomu swojej pasji majsterkowicza. Wszystko, co napisałem wcześniej ( może ze zbyt dużą otoczką złośliwości - bo nie lubię kamuflaży i wprowadzania w błąd klientów ) wszystko to fakty zaistniałe w businessie. Tak to dokładnie jest . Nasza firma opiera swoją politykę handlową i consultingową na rzetelnej informacji udzielanej klientowi, więc, takie dwuznaczne zagrywki moglibyśmy potraktować jako nieuczciwą konkurencję - potratować - gdyby nie to , że tu akurat nie widzimy dla siebie żadnego konkurenta. Cóż , jego kondycja w tym wycinku działalności z roku na rok coraz bardziej się pogarsza. Nawet rynek brytyjski , na , którym producent tych aut był nieźle osadzony, teraz zaczyna go odrzucać. Jak jest zatem z tą skutecznością działania ? Kto na tym zrobił dobry interes ? Miesięcznie na eksport przeznaczano łącznie wszystkie modele około 8 tyś pojazdów. ( i tu mamy sprzeczne info. podaż wzrosła ale jej realizacja nie ) Ile tych samochodów sprzedano w w Polsce 200 - 300 sztuk ?( razem z Korando oczywiście. )
Post oczywiście do wykasowania po 15 minutach.
Postautor: szota » 07 sty 2015, 20:56
malek pisze:Czemu sergio jesteś takim pesymistą? Oczywiście zaraz Trawus napisze, że jestem opłacony...
Postautor: szota » 07 sty 2015, 20:58
Fenix pisze:Witam wszystkich ,
Zważywszy na pierwsze pytanie w dużym skrócie .... Czy warto kupić Rextona i czy siec serwisowa pozwala nam na spokojne użytkowanie tego samochodu . A więc przejechałem modelem W 18 000. mało nie mało myślę ze wystarczy aby coś o nim powiedzieć samochód jak najbardziej Koreański jednak kiedy wejdziemy pod niego często można zauważyć gwiazdę bitą na podzespołach .
Sam serwis i dostęp do części jest bezproblemowy , przynajmniej w okolicach Katowic i Dąbrowy G. nie spotkałem się z jakimkolwiek problemem i dlatego producent bez obaw daje na samochody 5-cio letnią gwarancję . Jeśli chodzi o sama jazdę to każdy ma inne oczekiwania ale z czystym sumieniem mogę powiedzieć iż Rexton W spełnia je w 100%Testowałem samochód w terenie na szosie w śniegu i błocie ... mnie nigdy nie zawiódł . No ale co mam powiedzieć skoro pracuje u dilera tej marki , a tak na serio jeśli mogę do czegoś porównać , byłem posiadaczem przez 7 lat Toyoty Land Cruiser i mimo iż niektórzy mogą stwierdzić iż głoszę herezje to z całym przekonaniem mogę stwierdzić że Rexton mocno mu dorównuje . Jeżeli ktoś chciałby dokładniej zapoznać się z moja opinią to zapraszam do kontaktu zemną 660 669 677 Pozdrawiam Tomek.
Postautor: malek » 07 sty 2015, 21:46
Postautor: sergio1969 » 07 sty 2015, 21:50
Postautor: kurpi » 07 sty 2015, 22:10
Postautor: szota » 07 sty 2015, 22:59
sergio1969 pisze:Piszesz o wzroscie sprzedazy w Korei ok tylko sprawa tyczy sie Rextona W a nie Korando wiec znajdz artykuly o Rextonie bo pisali juz o Korando w Korei .Nikt nie kwestionuje ze nowe Korando jest zle wrecz przeciwnie sa dobre opinie o nim dlatego jest dobry popyt tylko jakos nie notuja wzrostu kupna Rextona,moze jest dobry a moze ciulaty czas pokaze bo za swiezynka jest teraz i malo ludzi nim jezdzi w Polsce . Notabene wizualnie W mi sie podoba bo w Gdansku bylem w salonie i w nim siedzialem w srodku wiele sie nie rozni od mojego oprocz dajacej sie wyczucz nowosci ale czas pokaze co to za woz i jak silnik sie sprawuje
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Dzisiaj jest 18 maja 2025, 15:15