Zestaw do liftu
SsangYong Kyron to SUV średniej wielkości, idealny dla typowej 4-osobowej rodziny. Obszerna kabina i przestrzeń bagażowa oraz sprawdzone rozwiązania techniczne i napęd 4x4. Obecnie bardzo popularny model na rynku wtórnym.
-
- Stały bywalec
- Posty: 576
- Rejestracja: 19 maja 2008, 15:34
- Model: Inny
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Zestaw do liftu
Postautor: alfik » 03 kwie 2009, 20:57
Byłem dziś w serwisie i widziałem - zestaw do liftu kurona i actyona - 2 cale (?) za ok. 6500PLN plus montaż - fajnie, ale drogo za amory i sprężyny
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:46
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2009
- Pojemność silnika: 2000
- Gadu-Gadu: 264415
Re: Zestaw do liftu
Postautor: tost » 11 sty 2010, 9:54
Czy poza ceną z serwisu, ktoś już może dokonywał jakichś poprawek w zawieszeniu Kyrona, coby był bardziej terenowy ??
-
- Stały bywalec
- Posty: 576
- Rejestracja: 19 maja 2008, 15:34
- Model: Inny
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zestaw do liftu
Postautor: alfik » 15 sty 2010, 16:15
Streszczę moją historię - wybierałem się do Bułgarii w góry - chciałem podnieść auto. Ostatecznie zamówiłem zestaw Dobinson. Trochę za późno - przyjachał po moim powrocie z Bułgarii, ale dałem radę
. W desperacji przed wyjazdem zwróciłem się do SY Polska o sprzedanie mi Koreańskiego zawiasu ze zniżką - wytargowałem cenę poniżej połowy oryginalnej i już miałem kupić, gdy się okazało, że zestaw ten NIE ZAWIERA przednich sprężyn - a właśnie przód jest niski (fabryczne sprężyny siadły tak, że prześwitu miałem 18 cm).
Założyłem Dobinsona +35mm (sprężyny i amortyzatory) - tył wyszedł za wysoko (+70mm), przód OK. W ramach reklamacji błyskawicznie wymienili mi tylne sprężyny (dostawa lotnicza!!). Auto nie jest wysokie, ale zrobiło się twardsze i w terenie nie nurkuje, nie dobija, można jechać szybciej. Na pierwotnie za wysokim tyle miałem wibracje wału przy ruszaniu. Prowadzenie jest wręcz lepsze - i sprężyny i amortyzatory są wyraźnie twardsze, komfort - trochę ucierpiał - nie są to jednak taczki - jechałem przedwczoraj audi A5 na felgach 20 cali i stawiam, że bardziej trzęsło
. Zawias jest w katalogu Dobinsona Australia i Rosja. Są tam nadal te "wysokie" sprężyny (c53-11) a nie niższe c53-09. Jak pojawią się poprawione numery katalogowe. Na razie są te "wysokie" tyły. Nie wykluczam też szansy, że Dobinson przedobi przód, by dawał więcej niż 25mm (i to względem moich padniętych sprężyn). Wygląda na to, że na świecie zestaw ten kupiłem ja i jeden gość z Rosji, który nie reklamował wysokości , tylko wziął piłę i uciął
a z przodu dał amory Dobinsona do Actyona (i sprężynę do Kyrona), które mają wyżej oporę do spręzyny i powinny powodować podniesienie o dodatkowe 17mm (jednak moim zdaniem z nie potwierdzonym ryzykiem dobicia sprężyny, ale Rosjanin twierdzi, że nie mam racji).
Jak czytacie bukwy to zobaczcie to:
http://www.myssangyong.ru/forum/showthread.php?t=9241
Rosjanie kombinują też przód z podkładkami, tył na sprężynach od Uaza
. Do tego opony 235/85R16 i wpierjiod 
Jak jesteście ze Stolicy, to przewiozę podniesionym autem, a sam chętnie sobię przypomnę jak działa fabryczny zawias. Jak z innego miasta - dajcie znać - może będę przejeżdżał. Lift - polecam, Dobinsona też, ale można chwilę poczekać na doszlifowanie zestawu.

Założyłem Dobinsona +35mm (sprężyny i amortyzatory) - tył wyszedł za wysoko (+70mm), przód OK. W ramach reklamacji błyskawicznie wymienili mi tylne sprężyny (dostawa lotnicza!!). Auto nie jest wysokie, ale zrobiło się twardsze i w terenie nie nurkuje, nie dobija, można jechać szybciej. Na pierwotnie za wysokim tyle miałem wibracje wału przy ruszaniu. Prowadzenie jest wręcz lepsze - i sprężyny i amortyzatory są wyraźnie twardsze, komfort - trochę ucierpiał - nie są to jednak taczki - jechałem przedwczoraj audi A5 na felgach 20 cali i stawiam, że bardziej trzęsło


Jak czytacie bukwy to zobaczcie to:
http://www.myssangyong.ru/forum/showthread.php?t=9241
Rosjanie kombinują też przód z podkładkami, tył na sprężynach od Uaza


Jak jesteście ze Stolicy, to przewiozę podniesionym autem, a sam chętnie sobię przypomnę jak działa fabryczny zawias. Jak z innego miasta - dajcie znać - może będę przejeżdżał. Lift - polecam, Dobinsona też, ale można chwilę poczekać na doszlifowanie zestawu.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 10
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 13:39
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Gadu-Gadu: 0
Re: Zestaw do liftu
Postautor: lamina » 18 sty 2010, 14:22
czekam na info na temat liftu 2". jestem z pruszkowa wiec jak by cos zawsze chetnie sie spotkam...... bedziesz mogl sprawdzic jak sie jezdzi kyronem ze 171 konikami i momentem 367N
na manualnej skrzyni... jest spora roznica 


Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość