zmiana mostów i reduktora
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 17
- Rejestracja: 11 sty 2014, 22:25
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
zmiana mostów i reduktora
Postautor: tiger1986 » 19 sty 2014, 21:30
witam.czy ktoś już próbował zmienić w musso mosty na sztywne i reduktor wmontować od czegoś innego????
- dragsterdh
- Stały bywalec
- Posty: 233
- Rejestracja: 14 sie 2012, 8:37
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 13934289
Re: zmiana mostów i reduktora
Postautor: dragsterdh » 19 sty 2014, 22:17
Można, tylko po co?
"Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia nie obleka tego faktu w słowa."
https://www.facebook.com/ProjektMusso
http://picasaweb.google.com/dragsterdh/
https://www.facebook.com/ProjektMusso
http://picasaweb.google.com/dragsterdh/
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 17
- Rejestracja: 11 sty 2014, 22:25
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: zmiana mostów i reduktora
Postautor: tiger1986 » 20 sty 2014, 9:10
ja mam w musso przerobiony reduktor z elektrycznego przełanczania na linki ale to i tak jest takie sobie rozwiązanie najlepiej by było mieś lewarek do zmiany biegów reduktora,ale jak to można zrobić???
- dragsterdh
- Stały bywalec
- Posty: 233
- Rejestracja: 14 sie 2012, 8:37
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 13934289
Re: zmiana mostów i reduktora
Postautor: dragsterdh » 20 sty 2014, 13:58
Dawid1991 pisze:Wspominałem o tym w innym poście ale czy mógł byś wrzucić zdjęcia tej przeróbki
Chyba się nie doczekamy.
"Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia nie obleka tego faktu w słowa."
https://www.facebook.com/ProjektMusso
http://picasaweb.google.com/dragsterdh/
https://www.facebook.com/ProjektMusso
http://picasaweb.google.com/dragsterdh/
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: zmiana mostów i reduktora
Postautor: krzychu » 20 sty 2014, 18:23
tiger1986 pisze:ja mam w musso przerobiony reduktor z elektrycznego przełanczania na linki ale to i tak jest takie sobie rozwiązanie najlepiej by było mieś lewarek do zmiany biegów reduktora,ale jak to można zrobić???
Jest zabawy ale da się

Trzpień reduktora ma coś koło 200* obrotu.
Jest oznaczenie położeń 2H, 4H i 4L
Wystarczyło by zamontować kółko z linką i lewarek który by tę linkę naciągał (i obracał kółko).
Później tylko kwestia zgrania i oznaczenia położenia.
Indukcyjnymi czujnikami zbliżeniowymi można nawet kontrolki w desce wykorzystać aby mieć pewność załączonego przełożenia.
System blokowania lewarka (zapadek) też byłby mile widziany aby nam przełożenie w terenie "nie wyskoczyło".
Jak to się mówi: Polak potrafi

Kwestia tylko zaplecza warsztatowego, smykałki i chęci.

Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika

hasło: musso
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 24
- Rejestracja: 26 lis 2013, 8:20
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: zmiana mostów i reduktora
Postautor: luki » 20 sty 2014, 18:49
hmmm musze pomyslec nad tym czujnikiem ja mam zrobione na krutko daje plus na silniczek ok 2 do 3 sekund i jest 4 a pozniej 6 s 4 wolne tylko taki czujnik by był pełnia sukcesu
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: zmiana mostów i reduktora
Postautor: krzychu » 20 sty 2014, 19:17
Pomysł masz podsunięty
Teraz kombinuj
Teraz kombinuj

Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika

hasło: musso
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości