Miśkowy Rex na 33"
W tym dziale każdy może pochwalić się Nam swoim Ssangyongiem: dokonanymi przeróbkami, naprawami czy po prostu codzienną eksploatacją. UWAGA! 1 samochód = 1 temat!
-
- Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 29 sty 2022, 16:30
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Miśkowy Rex na 33"
Postautor: Misiek87 » 21 sie 2022, 15:21
Może opiszesz co to zdjęcie przedstawia bo oprócz urwanego koła nic tu nie widzę i co to ma do tematu w ogóle.
-
- Stały bywalec
- Posty: 708
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: Miśkowy Rex na 33"
Postautor: trol48 » 22 sie 2022, 11:01
WITAJ
nie chcę generować dyskusji, podzieliłem się własnym spostrzeżeniem i to wszystko
pozdrawiam
nie chcę generować dyskusji, podzieliłem się własnym spostrzeżeniem i to wszystko
pozdrawiam
-
- Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 29 sty 2022, 16:30
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Miśkowy Rex na 33"
Postautor: Misiek87 » 22 sie 2022, 11:32
Wrzucasz zdjęcie urwanego koła i nie chcesz generować dyskusji, to jest chyba forum dyskusyjne więc wrzucając cokolwiek trzeba się liczyć że pojawią się pytania.
Być może pomogło by to uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.
Szczerze to wątpię aby sam lift zawieszenia mógł spowodować takie uszkodzenia, albo była dziura konkretna, albo może wahacz był chiński z allegro, możliwości jest wiele.
Być może pomogło by to uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.
Szczerze to wątpię aby sam lift zawieszenia mógł spowodować takie uszkodzenia, albo była dziura konkretna, albo może wahacz był chiński z allegro, możliwości jest wiele.
-
- Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 29 sty 2022, 16:30
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Miśkowy Rex na 33"
Postautor: Misiek87 » 21 wrz 2022, 21:43
Kilometry lecą a wszystko działa i nic nie pęka 
Wczoraj byłem na konserwacji podwozia w firmie Krown w Nowym Sączu, zobaczymy jak rama będzie wyglądać po zimie, póki co w opini pana wykonującego usługę auto bardzo zdrowe.
Planuję zakup wyciagarki i montaż z oryginalnym zderzakiem, macie jakieś doświadczenia w tym temacie?

Wczoraj byłem na konserwacji podwozia w firmie Krown w Nowym Sączu, zobaczymy jak rama będzie wyglądać po zimie, póki co w opini pana wykonującego usługę auto bardzo zdrowe.
Planuję zakup wyciagarki i montaż z oryginalnym zderzakiem, macie jakieś doświadczenia w tym temacie?
-
- Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 29 sty 2022, 16:30
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Miśkowy Rex na 33"
Postautor: Misiek87 » 20 lis 2022, 13:08
Z uwagi na to że kąt sworznia górnego wahacza mocno ogranicza skok przedniego zawieszenia postanowiłem go trochę zmodyfikować. Zakupiłem w celach eksperymentalnych używane spawane wahacze. Byłem bardzo miło zaskoczony że po rozpakowaniu paczki okazało się że są to oryginalne wahacze ssangyong z wymiennym sworzniem. Naciąłem ramiona blisko mocowania sworznia, zagiąłem oczywiście wszystko precyzyjnie mierząc żeby zachować odpowiednie kąty i później zabrałem wahacze do mojego przyjaciela, spawacza tig z uprawnieniami. Na zdjęciach efekt prac jeszcze przed malowaniem:






-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Miśkowy Rex na 33"
Postautor: DeMaDeS » 26 lis 2022, 11:45
z doświadczenia.. dobrze w trakcie takich robót puścić gruby pręt z gwintem i 4 nakrętkami przez ramiona wahacza bo w trakcie modyfikacji lubią się zbliżyć/przekosić i potem nie bardzo pasują do uchwytow w ramie
-
- Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 29 sty 2022, 16:30
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Miśkowy Rex na 33"
Postautor: Misiek87 » 29 lis 2022, 18:25
Dokładnie, ja o tym nie pomyślałem i trzeba było je przy montażu delikatnie poprawić.
Już założone, mechanik powiedział że pasowały lepiej od niektórych zamienników więc nie jest źle
Poniżej zdjęcie dla porównanie na oryginalnych i po modyfikacji:


Z ciekawości zajrzałem co się działo ze sworzniem

Jak widać modyfikacja górnego wahacza jest obowiązkowa przy liftowaniu naszych wynalazków. Kolejna rzecz w planie to opuszczenie przedniego mostu ponieważ jak widać przeguby też mają ciężko.
Już założone, mechanik powiedział że pasowały lepiej od niektórych zamienników więc nie jest źle



Z ciekawości zajrzałem co się działo ze sworzniem


Jak widać modyfikacja górnego wahacza jest obowiązkowa przy liftowaniu naszych wynalazków. Kolejna rzecz w planie to opuszczenie przedniego mostu ponieważ jak widać przeguby też mają ciężko.
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości