MOCOWANIE WTRYSKIWACZA
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 48
- Rejestracja: 30 gru 2012, 1:38
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: ireland
MOCOWANIE WTRYSKIWACZA
Postautor: alexboroo » 25 lut 2013, 22:05
Witam . Mialem od jakiegos czasu problem z dymieniem na zimnym silniku, wiec dzieki waszej znajomosci tego przypadku i wielu opisom postanowilem sprawdzic wtryski.Z wyjeciem nie bylo zadnych problemow.4 Sruby wykrecilem uzywajac troche sily ,jedna zas odkrecila sile bardzo lekko. Zadowolony z faktu ze nic sie nie ukrecilo i wtryski zostaly wyjete bez wiekszych problemow oddalem je do sprawdzenia . Dwa wtryski do regeneracji.Dzisiaj odebralem zregenerowane i przeczyszczone wtryski i zabralem sie za montaz.4Cztery pierwsze wtryski wsadzone dokrecone ale z ostatnim pojawil sie problem.Sruba mocujaca wtrysk nie wkreca sie do konca ,brakuje jakies 8mm i zaczyna omykac. Pytanie : zerwany gwint w bloku? jezeli tak czy jest jakas szansa przegwintowania i wlozenia wiekszej sruby gdyz nie mam pojecia czy grubosc scianek gniazda jest wystarczajaca zeby ja przegwintowac bez uszczerbku dla bloku.Prosze o rade moze ktos spotkal sie z takim przypadkiem .Dzieki z gory.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Stały bywalec
- Posty: 779
- Rejestracja: 28 sty 2013, 5:16
Re: MOCOWANIE WTRYSKIWACZA
Postautor: Trawus » 14 mar 2013, 2:43
Problem stary jak ten silnik. Śruba szóstka wkręcana w aluminium często zrywa gwint. Naprawa jest dość prosta i nie wymaga demontażu wtryskiwaczy ani pokrywy zaworów . Potrzebny tylko gwintownik M10 i dojście dla wiertarki. Zamów u jakiegoś tokarza tulejkę redukcyjną o długości 40mm gwint zewnętrzny M10 wewnętrzny M6 i wszystko. Sam wykonasz w pół godziny całą resztę . Weź wiertła 6, 7 i 8,8 mm wierć kolejno a następnie ostrożnie nagwintuj otwór na M 10 . ( pamiętaj, że gwintujesz aluminium więc często wykręcaj gwintowniki 1,2 i 3 i oczyszczaj przedmuchując otwór z wiórków - do gwintowania nie używaj oleju tylko WD 40 w areozolu ) Przed wierceniem zmierz głębokość otworu i wierć nieco płycej. Sporo miejsca i materiału więc nie osłabia to głowicy . ( powinni to robić fabrycznie) Po zagwintowaniu wkręć tulejkę redukcyją , możesz użyć nawet kleju epoksydowego aby się nie wykręcała i masz robotę z głowy. Załóż widełki i wkręć szóstkę we wstawioną tuleję. Możesz śrubę M6 spokojnie skrócić bo w takim układzie wystarczy jak się wkręci 25 mm - teraz siedzi w stali a nie w aluminium . Ja w jeden wieczór przetulejowałem wszystkie pięć, czy było potrzeba , czy nie i teraz mam święty spokój bo widełki są trzymane bardzo przyzwoicie i nie ma problemów z wykręcaniem, czy zrywaniem gwintów w aluminium. Mądry człowiek wstawiłby tam fabrycznie szpilki na stałe a nie wykręcane śruby ale co tam. Tokarzowi możesz dostarczyć np . śrubę gotową M10 o podwyższonej wytrzymałości , niech ją wywierci i nagwintuje wewnętrznie na M6 obetnie na odpowiednią długość 40 mm , będzie szybciej i taniej. Ja odkupiłem auto demo, które brało udział w kręceniu filmów reklamowych i żeby ładnie to wyglądało przy pokonywaniu przeszkód fabrycznie podniesiono moc silnika do 220 KM . No i wystrzelił mi wtryskiwacz wyrywając śrubę widełek razem z mięsem . Huk jak cholera ale zniszczyło tylko plastikową pokrywę silnika i wtrysk się złamał - a myślałem po wybuchu, że mi się cały silnik rozleciał. . Stal i aluminium w połączeniach gwintowych to nie najlepszy pomysł bo się klei do siebie i zrywa gwinty. Myślę, że najlepiej zrobić od razu za jednym zamachem wszystkie otwory . Pozdro .
-
- Stały bywalec
- Posty: 779
- Rejestracja: 28 sty 2013, 5:16
Re: MOCOWANIE WTRYSKIWACZA
Postautor: Trawus » 14 mar 2013, 3:02
PS- nie wolno przegwintować otworu by użyć grubszej śruby mocowania widełek wtryskiwacza , musi pozostać M6 . Zwróć uwagę, że pod śrubą masz podkładkę półkulistą a otwór w widełkach też jest półkulisty. To jest po to, by śruba się nie złamała gdy widełki zmieniają kąt położenia względem głowicy przy dokręcaniu a wtrysk był dociskany pionowo. Przerobić tego się nie da i musi pozostać tak jak jest. Śruby M6 tak jak w Mercedesie cena jednej 5 zł możesz dać nowe nie zmęczone. I mam nadzieję, że montując wtryski pamiętałeś o wymianie na nowe miedzianych uszczelek wtryskiwacza - nie używaj starych bo zacznie dymić.
PS - kurcze , zapomniałem o przestrodze ! Jeśli wkleisz tuleję na klej epoksydowy lub podobną masę epoksydowo metalową to nie wkręcaj w to od razu śruby trzymającej wtryskiwacz, poczekaj 24h i przeleć gwint wewnętrzny gwintownikiem szóstką dla oczyszczenia z kleju. No , bo klej jest penetrujący i jak skleisz szóstkę z tuleją ! To mogiła
PS - kurcze , zapomniałem o przestrodze ! Jeśli wkleisz tuleję na klej epoksydowy lub podobną masę epoksydowo metalową to nie wkręcaj w to od razu śruby trzymającej wtryskiwacz, poczekaj 24h i przeleć gwint wewnętrzny gwintownikiem szóstką dla oczyszczenia z kleju. No , bo klej jest penetrujący i jak skleisz szóstkę z tuleją ! To mogiła

-
- Rusza z kopyta
- Posty: 48
- Rejestracja: 30 gru 2012, 1:38
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: ireland
Re: MOCOWANIE WTRYSKIWACZA
Postautor: alexboroo » 18 mar 2013, 17:28
Dziekuje za dokladna i bardzo pomocna odpowiedz .Gniazdo przetulejowane wtryskiwacz siedzi odpowiednio,ale nadal jest ten sam problem.Na zimnym dymi na bialo-niebiesko.wszystkie wtryski po regeneracjii z alozone z nowymi miedzianymi podkladkami,wszystkie swiece nowe,filtr paliwa takze.Po odpaleniu (odpala bez problemu ) dymi na bialo-niebiesko i slychac nie rowna prace silnika i pojawienie sie check engine .Po przejechaniu okolo 500metrow dymek znika a silnik zaczyna pracowac normalnie,przejechanie nastepnych kilku kilometrow wylacza lampke check engine. komputer pokazywal bledy.
p1676 c/f ctrl1voltage high
p1677 c/f ctrl2 voltage low
p0672 2 glowplugopen
p1149 fuel filter high water
p1631 vtc solenoidlow
p1148 knock sensoradaptation fault
p0103 maf circuit high input
wszystkie dalo sie wykasowac
Pozostaly te :
p1677 c/f ctrl2 voltage low-nie mam pojecia o co chodzi
p0672 2glow plug open- swieca nowa
p1149 fuel filter high water-ten blad bedzie sie pojawiac gdyz nie zakupilem jeszcze czujnika do filtra.
te bledy nie daly sie wykasowac po wymianie swiec i wtryskiwaczy
parametry jakie jeszcze zczytalem kompem moze tu jest cos nie hallo
fuel injection 24.5mg/s
fuel rail pressur(map) 530.0 bar
injector#1mdp 54023.0
injector#2mdp 54023.0
injector#3mdp 53826.0
injector#4mdp 53767.0
injector#5mdp 53767.0
fuel temp 27.0
boost pres sensor 1.0 bar
intake air flow 0.0
boost pressure(map) 0.3
egr valve duty 45.8
egr request (map) 823.0
intake ait temp. 20.0
knock sensor1 88.0
knock sensor2 68.0
moze ktos mial podobny przypadek bo przewertowalem wszystkie posty odnosnie odpalania,wtryskow i swiec ale nie znalazlem podobnego przypadku. prosze o rady sugestie,gdzie szukac i od czego zaczac. Dzieki z gory i pozdrawiam.
p1676 c/f ctrl1voltage high
p1677 c/f ctrl2 voltage low
p0672 2 glowplugopen
p1149 fuel filter high water
p1631 vtc solenoidlow
p1148 knock sensoradaptation fault
p0103 maf circuit high input
wszystkie dalo sie wykasowac
Pozostaly te :
p1677 c/f ctrl2 voltage low-nie mam pojecia o co chodzi
p0672 2glow plug open- swieca nowa
p1149 fuel filter high water-ten blad bedzie sie pojawiac gdyz nie zakupilem jeszcze czujnika do filtra.
te bledy nie daly sie wykasowac po wymianie swiec i wtryskiwaczy
parametry jakie jeszcze zczytalem kompem moze tu jest cos nie hallo
fuel injection 24.5mg/s
fuel rail pressur(map) 530.0 bar
injector#1mdp 54023.0
injector#2mdp 54023.0
injector#3mdp 53826.0
injector#4mdp 53767.0
injector#5mdp 53767.0
fuel temp 27.0
boost pres sensor 1.0 bar
intake air flow 0.0
boost pressure(map) 0.3
egr valve duty 45.8
egr request (map) 823.0
intake ait temp. 20.0
knock sensor1 88.0
knock sensor2 68.0
moze ktos mial podobny przypadek bo przewertowalem wszystkie posty odnosnie odpalania,wtryskow i swiec ale nie znalazlem podobnego przypadku. prosze o rady sugestie,gdzie szukac i od czego zaczac. Dzieki z gory i pozdrawiam.
-
- Stały bywalec
- Posty: 779
- Rejestracja: 28 sty 2013, 5:16
Re: MOCOWANIE WTRYSKIWACZA
Postautor: Trawus » 18 mar 2013, 21:27
Nie panikuj, w zimie trochę dymić musi bo kompuś nadaje nieco bardziej wzbogaconą mieszankę do silnika w czasie rozgrzewki. Spory silnik. Jak się rozgrzeje to przestaje dymić. A w tym co podałeś wydaje się wszystko OK. Paliwo zimowe jest na dodatek nieco podrasowane a kompuś o tym nie wie bo jest ustawiony optymalnie więc , wsypuje nieco za dużo do kotła. No i po nocy zawsze jest trochę zamarzłej wilgoci w wydechu, to też paruje a na mrozie parę wodną widać jak diabli. Na letnim paliwku przestanie zupełnie dymić na zimnym silniku. No i nie przejmuj się jak zadymi, gdy dasz ostro po garach - to normalne w dieslach, że wtedy dymią. Jakość paliwa jest też w tym bardzo ważna ale na to już żadnego wpływu nie mamy. Trzeba pamiętać o filtrach i w naszych warunkach zmieniać je częściej niż podaje instrukcja . Czujnik wody w osadniku zawsze będzie podawał, że czuje wodę, ważne aby wskazania nie przybierały wartości krytycznych a świece żarowe po pewnym czasie zawsze wykazują wyższy spadek napięcia i co z tego ? działają i tyle. Niestety na naszym paliwie pompy wtryskowe lecą znacznie szybciej niż np. Niemcom. Warto też częściej spuszczać wodę z filtra osadnika zanim pojawi się zapalona kontrolka. Wtryski piezoelektryczne są bardzo wrażliwe na obecność wody bo przewodzi prąd i łatwo może je uszkodzić.
Zatem udawaj, że nie widzisz dymku na zimnym . Ja w czasie mrozów ( a mam wyjazd z garażu tyłem pod górkę ), potrafię zamglić całą ulicę na biało - i co z tego ? Sąsiad benzyniak powiedział, że robię rano smród w okolicy - a co, człowiek to nie śmierdzi a on nie robi smrodu jak wali kupę swoim psem na trawniku przed moim domem ?
Zatem udawaj, że nie widzisz dymku na zimnym . Ja w czasie mrozów ( a mam wyjazd z garażu tyłem pod górkę ), potrafię zamglić całą ulicę na biało - i co z tego ? Sąsiad benzyniak powiedział, że robię rano smród w okolicy - a co, człowiek to nie śmierdzi a on nie robi smrodu jak wali kupę swoim psem na trawniku przed moim domem ?

-
- Rusza z kopyta
- Posty: 48
- Rejestracja: 30 gru 2012, 1:38
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: ireland
Re: MOCOWANIE WTRYSKIWACZA
Postautor: alexboroo » 19 mar 2013, 14:05
Dzieki kolego Trawus za odpowiedz.Co do dymienia na zimnym podczas mrozu to ok para plus troche smrodku z nieprzepalonego diesla ,ale u mnie nie ma mrozu temperatura dodatnia czasem tylko kreci sie w okolicach zera(irlandia) i ta nie rowna praca silnika i zapalajacy sie check engine troche mnie to martwi. co prawda nie ma wielkiego stresu ,ale ten zracy smierdzacy dym na zimnym bardzo mnie wkurza.Na forach diesla ktos rzucil temat ze niebiesko biale dymienie na zimnym moze byc spowodowane mikro nieszczelnoscia ukladu paliwowego ~(bierze powietrze ) a po nagrzaniu rozszerzajacy sie metal doszczelnia wszystko i gra muzyka.Co o tym sadzic
-
- Stały bywalec
- Posty: 779
- Rejestracja: 28 sty 2013, 5:16
Re: MOCOWANIE WTRYSKIWACZA
Postautor: Trawus » 19 mar 2013, 17:36
Wiesz, że trudno diagnozować silnik na odległość. Martwi mnie tylko , jak napisałeś , nierówna praca. Mój odpali od pierwszego przy 15' mrozie, dymi ale pracuje równiutko jak zegarek , może tylko nieco głośniej klekocze. Białoniebieski dym ? Hmm, często pojawia się gdy cylinder "bierze olej" jak padną pierścienie lub uszkodzi się tłok, ale taki objaw utrzymuje się także na gorącym silniku. Takie coś także może być skutkiem nieszczelności pomiędzy głowicą a blokiem. Sprawdzałeś, nie ubywa ci płynu chłodzącego ? Wiele tematów może powodować takie objawy ale moim zdaniem to nie wtryskiwacze lecz inny powód. Poszukaj miejsca gdzie mógłbyś pomierzyć ciśnienie sprężania w cylindrach. Nieszczelność pierścieni, zaworów ujawnią się i będzie wiadomo w którym kierunku szukać ?
-
- Stały bywalec
- Posty: 532
- Rejestracja: 02 wrz 2012, 9:40
- Gadu-Gadu: 0
Re: MOCOWANIE WTRYSKIWACZA
Postautor: unimart » 21 mar 2013, 17:56
Alex, odnośnie problemów o których piszesz:
1. Czy zregenerowane wtryskiwacze były właściwie zakodowane przy użyciu urządzenia Delphi CRi-PC, a ew. nowe kody wgrane do oprogramowania samochodu ?
2. Czy świece żarowe mają taką samą oporność ?
3. Czyjej produkcji jest filtr paliwa ?
4. Czy Twoje auto nie jest przez przypadek wyprodukowane między lipcem a wrześniem 2005 ? Podaj VIN.
cdn ... ?
1. Czy zregenerowane wtryskiwacze były właściwie zakodowane przy użyciu urządzenia Delphi CRi-PC, a ew. nowe kody wgrane do oprogramowania samochodu ?
2. Czy świece żarowe mają taką samą oporność ?
3. Czyjej produkcji jest filtr paliwa ?
4. Czy Twoje auto nie jest przez przypadek wyprodukowane między lipcem a wrześniem 2005 ? Podaj VIN.
cdn ... ?
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 48
- Rejestracja: 30 gru 2012, 1:38
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: ireland
Re: MOCOWANIE WTRYSKIWACZA
Postautor: alexboroo » 21 mar 2013, 21:28
Witam.
Jezeli chodzi o kodowanie wtryskow to nie wiem na 100% ale firma ktora je regenerowala ma licencje na delphi,denso bosha,a o ogolnie zajmuja sie inzynieria precyzyjna reg silnikow,wtryskow,pomp itp.
wtryski napewno nie byly adaptowane gdyz moj mechanik nie posiada w swoim kompie pelnego interfejsu do ss
swiece tydzien przed regeneracja wtryskiwaczy byly ok
filtr paliwa na 80%procent blue print ZAMIENNIK BEZ CZUJNIKA WODY
vin KPTH0B1FS5P180865
NR SILNIKA Z DOWODU D27DT20504384
Jak pisalem wczesniej najbardziej mnie martwi dymienie i praca nie na wszystkich garach na zimnym . Po przejechaniu 500 metrow dymienie ustaje i wszystkie garki pracuja slychac tylko lekke stukanie jak to u diesli.
Jutro postaram sie sprawdzic jeszczeraz swieczki i napiecie na przewodach .
DZIEKI ZA RADY I SUGESTIE
POZDRO.
Jezeli chodzi o kodowanie wtryskow to nie wiem na 100% ale firma ktora je regenerowala ma licencje na delphi,denso bosha,a o ogolnie zajmuja sie inzynieria precyzyjna reg silnikow,wtryskow,pomp itp.
wtryski napewno nie byly adaptowane gdyz moj mechanik nie posiada w swoim kompie pelnego interfejsu do ss
swiece tydzien przed regeneracja wtryskiwaczy byly ok
filtr paliwa na 80%procent blue print ZAMIENNIK BEZ CZUJNIKA WODY
vin KPTH0B1FS5P180865
NR SILNIKA Z DOWODU D27DT20504384
Jak pisalem wczesniej najbardziej mnie martwi dymienie i praca nie na wszystkich garach na zimnym . Po przejechaniu 500 metrow dymienie ustaje i wszystkie garki pracuja slychac tylko lekke stukanie jak to u diesli.
Jutro postaram sie sprawdzic jeszczeraz swieczki i napiecie na przewodach .
DZIEKI ZA RADY I SUGESTIE
POZDRO.
-
- Stały bywalec
- Posty: 779
- Rejestracja: 28 sty 2013, 5:16
Re: MOCOWANIE WTRYSKIWACZA
Postautor: Trawus » 23 mar 2013, 2:41
Cholera, przyjąłem za pewnik, że Twoje wtryski były przekodowane na kompie po ich wmontowaniu do silnika. To działanie rutynowe. Chyba przy regeneracji ich nie podmienili , co ? Bo komplet wtrysków powinien być cały w jednej grupie selekcji ( można to sprawdzić po numerach wtrysków) Słuchaj, nie powinno się używać silnika bez przekodowania na komputerze, zatem, jeśli tego nie zrobiono, to im szybciej to zrobisz tym lepiej. W sumie całe regeneracja wtrysku Delphi sprowadza się do wymiany zaworka i jeżeli to ten sam wtrysk co przed regeneracją to pół biedy ale z podmienionym mogą być niestety kłopoty. Komputer musi je znać by rozpoznawać je podczas dyktowania trybu pracy. Wtrysk piezoelektryczny nie daje jednaj a kilka podzielonych porcji na jeden cykl wtrysku, steruje tym komputer. Wtryśnięcie całej dawki powtarzające się w pracy silnika może zniszczyć tłoki bo odpalenie jednej dużej porcji to nagły a, nie stopniowy, wzrost ciśnienia roboczego. To ten problem tak długo nie pozwalał na zbudowanie silnika z bezpośrednim wtryskiem do cylindra bez komory wstępnej. Silniki się rozpadały do czasu aż wymyślono wtryski piezoelektryczne dzielące wtrysk na kilka mniejszych porcji. Nieprzekodowane wtryski mogą działać niepoprawnie dając jedną dużą dawkę i silnik tego nie wytrzyma. Musisz koniecznie sprawdzić sterowanie wtryskiem zgodnie z kodami wtryskiwaczy.
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: MOCOWANIE WTRYSKIWACZA
Postautor: mussolinii » 23 mar 2013, 6:51
wystarczy ze je pozamieniali miejscami... i pewno tak bylo.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
-
- Stały bywalec
- Posty: 532
- Rejestracja: 02 wrz 2012, 9:40
- Gadu-Gadu: 0
Re: MOCOWANIE WTRYSKIWACZA
Postautor: unimart » 23 mar 2013, 10:43
Alex, Twoje auto ma normę Euro III. Postukiwanie to nic innego jak spalanie stukowe. W uproszczeniu, świadczy o tym, że komputer nieustannie usiłuje zoptymalizować parametry wtrysku, ale bez rezultatu, bo zapewne faktycznie realizowane dawki paliwa nie pasują do obrazu w jego pamięci.
Co należy zrobić, przy założeniu, że wtryskiwacze zostały właściwie zregenerowane:
1.Prawidłowo zakodować wtryskiwacze i przy użyciu skanera wprowadzić nowe kody do pamięci komputera.
2.Ocenić szczelność układu zasilania paliwem. Oprócz podkładek, po demontażu wtryskiwaczy należy wymienić śruby mocujące, bo lubią się wyciągać. Zasadniczo, powinno się wymienić przewody paliwowe, ale mało kto to robi z racji dość wysokich kosztów, należy więc dokładnie ocenić ich stan.
3.Wyrzucić do kosza filtr paliwa blue print.
4.Kupić i zamontować oryginalny filtr paliwa z czujnikiem wody. Nie wiem jak tak na Emerald Isle, u nas cena brutto 500 zł.
5.Sprawdzić czy świece żarowe mają tę samą oporność.
6.Sprawdzić poprawność połączeń elektrycznych wtryskiwaczy,świec żarowych i ich przekaźnika.
...ocenić czy pomogło
Co należy zrobić, przy założeniu, że wtryskiwacze zostały właściwie zregenerowane:
1.Prawidłowo zakodować wtryskiwacze i przy użyciu skanera wprowadzić nowe kody do pamięci komputera.
2.Ocenić szczelność układu zasilania paliwem. Oprócz podkładek, po demontażu wtryskiwaczy należy wymienić śruby mocujące, bo lubią się wyciągać. Zasadniczo, powinno się wymienić przewody paliwowe, ale mało kto to robi z racji dość wysokich kosztów, należy więc dokładnie ocenić ich stan.
3.Wyrzucić do kosza filtr paliwa blue print.
4.Kupić i zamontować oryginalny filtr paliwa z czujnikiem wody. Nie wiem jak tak na Emerald Isle, u nas cena brutto 500 zł.
5.Sprawdzić czy świece żarowe mają tę samą oporność.
6.Sprawdzić poprawność połączeń elektrycznych wtryskiwaczy,świec żarowych i ich przekaźnika.
...ocenić czy pomogło
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Stały bywalec
- Posty: 124
- Rejestracja: 04 wrz 2012, 9:58
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MOCOWANIE WTRYSKIWACZA
Postautor: valdi10 » 23 mar 2013, 15:35
No i mnie dopadł kryzys!!! Chodzę w dziurawych spodniach, jem spleśniały ser i jeżdzę samochodem bez dachu !!!
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 48
- Rejestracja: 30 gru 2012, 1:38
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: ireland
Re: MOCOWANIE WTRYSKIWACZA
Postautor: alexboroo » 23 mar 2013, 19:52
Dziekuje koledzy za pomoc I wskazowki jak tylko sie uporam z tematem dam znac.
Pozdro.
Pozdro.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 48
- Rejestracja: 30 gru 2012, 1:38
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: ireland
Re: MOCOWANIE WTRYSKIWACZA
Postautor: alexboroo » 29 maja 2013, 15:51
witam podluzszej nieobecnosci. i opisuje co bylo zrobione z autem bo stal sie wiekszy problem niz te dymienie na zimnym ale po kolei..
wtryskiwacze zregenerowane i zakodowane
swiece wymienione
dalej dymil .po odlaczeni wtrysku na 4 cylindzrze jak reka odjal ,padla diagnoza uwalony cylinder.
Silnik wyrzucony i rozebrany rysa pionowa na czwartym cylind. spowodowana prawdopodobnie zaklinowaniem sie pierscienia.
ze wzgledu na koszt naprawy silnika postanowilem kupic uzywke.
Silnik ma okolo 90tys km po podlaczeniu ww silnik (tylko elektryka iwlany olej) odpalil bez problemu i pochodzil sobie przez pare minut.Uradowany tym faktem zamontowalem reszte oporzadzenie i uzbroilem silnik jak byc powinien.
Jakie bylo moje zdziwienie gdy po przekreceni stacyjki silnik nie odpalil.Na plaku probuje igdacze dopoki plak sie nie wypali.Komp nie wywala zadnego bledu,paliwo dochodzi do wtryskiwaczy ale wtryski sie nie otwieraja.
Jaka moze byc przyczyna i gdzie szukac .dodam ze rozrzad ustawiony prawidlowo,czujniki dobre (byly podmieniane z drugiego silnika)bezpieczniki sprawdzone.
Dzieki z gory za wszyskie podpowiedzi.
Pozdro.
wtryskiwacze zregenerowane i zakodowane
swiece wymienione
dalej dymil .po odlaczeni wtrysku na 4 cylindzrze jak reka odjal ,padla diagnoza uwalony cylinder.
Silnik wyrzucony i rozebrany rysa pionowa na czwartym cylind. spowodowana prawdopodobnie zaklinowaniem sie pierscienia.
ze wzgledu na koszt naprawy silnika postanowilem kupic uzywke.
Silnik ma okolo 90tys km po podlaczeniu ww silnik (tylko elektryka iwlany olej) odpalil bez problemu i pochodzil sobie przez pare minut.Uradowany tym faktem zamontowalem reszte oporzadzenie i uzbroilem silnik jak byc powinien.
Jakie bylo moje zdziwienie gdy po przekreceni stacyjki silnik nie odpalil.Na plaku probuje igdacze dopoki plak sie nie wypali.Komp nie wywala zadnego bledu,paliwo dochodzi do wtryskiwaczy ale wtryski sie nie otwieraja.
Jaka moze byc przyczyna i gdzie szukac .dodam ze rozrzad ustawiony prawidlowo,czujniki dobre (byly podmieniane z drugiego silnika)bezpieczniki sprawdzone.
Dzieki z gory za wszyskie podpowiedzi.
Pozdro.
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości