Daniel
,,Też o tym mysle juz od dawna : odłaczyc cala elektronike i zastosowac swoja elektryke na osobnych przewodach wykorzystujac tylko orginalny wlacznik i dorzucic dwa przekazniki bo nie wiadomo jaki jest jest pobór pracu przez silniczek zmiany napędów zeby go nie zjarało [włącznika]
kontrolki tez odłaczyc po co to wszytsko tylko sie psuje
jak zdobęde troche wolnego czasu to powa;cze z tym i dam znaka jak to wyszło !,,
Panowie ! szkoda czasu na nierówna walke z koreańską techniką . Pomóżcie Danielowi w opracowaniu obejścia tej elektroniki . Aby to wszysko działało cały system musi byc ok .Wystarczy jedno uszkodzone ,,ogniwo ,,i d... blada .
Jak silnik bedzie sprawny to zmieni napęd jak nie w 10 sekund to w 1 minute ale zmieni .To samo z luzami łożysk i nnymi pierdołami . Elektronika jest tylko po to aby jakis koreański palant nie zmienił reduktora na 4 L w czasie szybkiej jazdy / wyskok przez przednia szybe murowany , przy zapietych pasach razem z fotelem

/
Przy ominięciu elektroniki niedogodność będzie tylko polegała na konieczności zatrzymaniu pojazdu przy zmianach napędu .
JA BARDZO LICZĘ NA TEN SPOSÓB ZLIKWIDOWANIA PROBLEMU Z NAPĘDEM 4x4 w Musso .