naprawa uszczelniaczy piast przednich musso/korando
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
- SLAVCO1983
- Stały bywalec
- Posty: 310
- Rejestracja: 21 mar 2010, 21:34
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8705819
- Lokalizacja: Łódź-Łagiewniki
- Kontaktowanie:
Re: naprawa uszczelniaczy piast przednich musso/korando
Postautor: SLAVCO1983 » 20 kwie 2012, 13:10
Apropos właśnie kupiłem koszt całe 20 zł ale jest możliwość jeszcze taniej po 5,40 1 szt zamówiłem będę miał w poniedziałek to porównam a tu nowe:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

-
- Nowy użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 03 lut 2014, 16:58
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2003
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: naprawa uszczelniaczy piast przednich musso/korando
Postautor: gabione » 03 lut 2014, 17:10
[quote="misiek"]1. http://www.ssangyongkorando.nl/download ... orando.pdf 2. 2.http://www.ssangyongkorando.nl/download ... orando.pdf
Wiem, że tamat już trochę się postarzał, ale mam właśnie z tym problem, nigdzie nie mogę znaleść instrukcji a podane w pierwszym poście odnośniki już wygasły, może ktoś ma na dysku twardym, albo działający odnośnik bardzo bym prosił.
Wiem, że tamat już trochę się postarzał, ale mam właśnie z tym problem, nigdzie nie mogę znaleść instrukcji a podane w pierwszym poście odnośniki już wygasły, może ktoś ma na dysku twardym, albo działający odnośnik bardzo bym prosił.
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: naprawa uszczelniaczy piast przednich musso/korando
Postautor: krzychu » 03 lut 2014, 19:03

Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika

hasło: musso
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 13
- Rejestracja: 05 lis 2013, 22:26
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: naprawa uszczelniaczy piast przednich musso/korando
Postautor: wheelerwasp02 » 17 lut 2014, 12:51
Jest szansa że ktoś mi pokażę na foto lub łopatologicznie powie które to są te dwa uszczelniacze potrzebne do wymiany ? żeby przednia oś się zapinała?
Byłem na stronie tego polparts i jest tam sporo części do musso tyle że nie wiem które to te uszczelniacze dwa potrzebne..
Bo zbieram się do wymiany tarcz, klocków, to zrobię przegląd uszczelniaczy i całego układu podciśnienia tak by odzyskać ten napęd na 4 koła..
Mam tą instrukcję pdf z chomikuj.. tyle że nawet z gogle translate ciężko jest się domyślić (przynajmniej mnie) co dokładnie trzeba wymienić, gdzie są te dwa uszczelniacze..
Z góry dzięki za pomoc..
Byłem na stronie tego polparts i jest tam sporo części do musso tyle że nie wiem które to te uszczelniacze dwa potrzebne..
Bo zbieram się do wymiany tarcz, klocków, to zrobię przegląd uszczelniaczy i całego układu podciśnienia tak by odzyskać ten napęd na 4 koła..
Mam tą instrukcję pdf z chomikuj.. tyle że nawet z gogle translate ciężko jest się domyślić (przynajmniej mnie) co dokładnie trzeba wymienić, gdzie są te dwa uszczelniacze..
Z góry dzięki za pomoc..
-
- Stały bywalec
- Posty: 153
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 20:12
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: naprawa uszczelniaczy piast przednich musso/korando
Postautor: Ptasiek » 17 lut 2014, 17:36
Demontujesz koło, zdejmujesz dekielek od sprzęgiełka pod spodem jest zabezpieczenie zegera na przegubu zewnętrznego rozpinasz zdejmujesz całe sprzegiełko.
Odkręcasz przegub wewnętrzny do flanszy mostu przedniego wyjmujesz półoś. Od wewnętrznej strony zwrotnicy jest wbity uszczelniacz ciśnieniowy a na przegubie zewnętrznym jest nabity uszczelniacz przeciwpyłowy. Zbijasz nabijasz nowy resztę składasz w odwrotną stronę. Wszystko można zrobić bez kanału Uwaga na osłony przegubów.
Odkręcasz przegub wewnętrzny do flanszy mostu przedniego wyjmujesz półoś. Od wewnętrznej strony zwrotnicy jest wbity uszczelniacz ciśnieniowy a na przegubie zewnętrznym jest nabity uszczelniacz przeciwpyłowy. Zbijasz nabijasz nowy resztę składasz w odwrotną stronę. Wszystko można zrobić bez kanału Uwaga na osłony przegubów.
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość