

Postautor: sasek1 » 08 lut 2010, 15:51
Postautor: ponton26 » 08 lut 2010, 16:46
Postautor: traky » 08 lut 2010, 22:18
misiek pisze:teraz jeszcze tylko pobawić sie z kołpakiem zeby to ładnie wygladało muśle zamienić kołpaki i w tylnym wyrobić wiekszy otwór tak aby aluminiowa część sprzęgu avm wygladała z kołpaka a przedni kołpak do tyłu.No chyba ze se neda
Postautor: krzychu » 17 lut 2010, 18:06
Postautor: misiek » 17 lut 2010, 18:14
Postautor: sasek1 » 17 lut 2010, 18:30
misiek pisze:Panowie jeszcze jedno pytanko założyłem manuale AVM ale nie zabezpieczyłem półosi tak aby sie nie cofała (pierścieniem segera jak w automatach podciśnieniowych)ponieważ za mało wystaje mi wyciecie pod ten pierścień na półosi , niby wszystko gra . Jak jest u was ?Jak zaślepiałem przewody podciśnieniowe to reką mogłem cofnąć półoś o około 4cm .czy czasem się nie dostaje tam maras ,błoto itpczy to nie szkodzi
![]()
Postautor: misiek » 17 lut 2010, 18:37
Postautor: misiek » 17 lut 2010, 18:39
Postautor: sasek1 » 17 lut 2010, 18:59
Postautor: traky » 17 lut 2010, 22:02
misiek pisze:Panowie jeszcze jedno pytanko założyłem manuale AVM ale nie zabezpieczyłem półosi tak aby sie nie cofała (pierścieniem segera jak w automatach podciśnieniowych)ponieważ za mało wystaje mi wyciecie pod ten pierścień na półosi , niby wszystko gra . Jak jest u was ?Jak zaślepiałem przewody podciśnieniowe to reką mogłem cofnąć półoś o około 4cm .czy czasem się nie dostaje tam maras ,błoto itpczy to nie szkodzi
![]()
Postautor: krzychu » 18 lut 2010, 14:42
Postautor: sasek1 » 18 lut 2010, 15:00
krzychu pisze:Witajcie Bracia i Siostry![]()
Mam głównie 3 pytania związane z napędami przedniej osi.
Tej zimy okazało się że przedni napęd wziął sobie wolne.
Jak utknąłem na oblodzonych koleinach to włączyłem napęd na 4H i wyszedłem z autka.
Wsadziłem głowę pod auto i widzę jak wał do przedniego mostu kręci się ochoczo a koła ni chu chu![]()
Nie miałem tylko możliwości zobaczyć czy kręcą się półośki od mostu na koła.
Podejrzewam że chyba tak (oby)![]()
I teraz pytanka:
1. Czy jeżeli wymienię sprzęgi na manualne (coraz bardziej biorę to pod uwagę) to czy w warunkach zimowych (śnieg, mokra nawierzchnia) można jeździć z piastami włączonymi (4x4) a wyłączonym reduktorem (2H)![]()
Czy nic się nie stanie/uszkodzi w normalnej eksploatacji zimowej.
W razie dragi chciałbym tylko przełączyć pokrętło w pozycję 4H a nie zatrzymywać się i kręcić kółeczka w piastach - czasem nie ma na to czasu.
2. Czy uszkodzone/rozszczelnione sprzęgi podciśnieniowe można jakoś mechanicznie przełączyć w stały napęd 4x4![]()
Nie mam obecnie kasy na zakup manuali a nie chcę się gdzieś rozwalić.
Poza tym jazda jazda tylnonapędowym Musiołkiem po nieodśnieżonych drogach osiedlowych nie należy do przyjemnych.
3. Jak u nas działa reduktor![]()
Ktoś mi mówił że po włączeniu w pozycję 4L nie wolno skręcać kół.
Ale skoro nie mamy blokady mostów to chyba można skręcać kółka.
Z góry dziękuję za (p)odpowiedzi
Postautor: krzychu » 18 lut 2010, 17:53
Postautor: misiek » 18 lut 2010, 21:31
Postautor: sasek1 » 18 lut 2010, 21:36
misiek pisze:segery na półośki zaskoczyły mój błąd az wstyd sie przyznać taki byk
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Dzisiaj jest 18 maja 2025, 8:29