Oswietlenie dodatkowe-halogeny.
-
- Forumowicz
- Posty: 56
- Rejestracja: 18 wrz 2009, 19:37
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
Oswietlenie dodatkowe-halogeny.
Postautor: sylwek » 12 gru 2011, 16:10
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 427
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: Oswietlenie dodatkowe-halogeny.
Postautor: matee » 12 gru 2011, 18:13
Wystarczyło zamontować guzik i lampy.
Kable są pięknie oznaczone kolorkami, a pstryczki mają również kolorowe kropki.
Ale nie polecam montowania tych lamp, bo przy jeździe w terenie i nawet małych uderzeniach zderzakiem o przeszkody potrafią się pourywać.
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Oswietlenie dodatkowe-halogeny.
Postautor: mussolinii » 12 gru 2011, 18:19
Te w zderzaku to tylko halogeny przeciwmgilene. U mnie tez byla instalacja gotowa mimo iz pojazd kupiony w polmozbycie oryginalnie nie mial tych lamp zalozonych.
Wystarczylo wpiac wlacznik w odpowiednia kostke, zainstalowac lapmy w zaderzaku, powpinac gotowe wtyki i wszystko zadzialalo. Przekaznik i bezpiecznik byl juz zainstalowany.
-
- Forumowicz
- Posty: 56
- Rejestracja: 18 wrz 2009, 19:37
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
Re: Oswietlenie dodatkowe-halogeny.
Postautor: sylwek » 12 gru 2011, 19:28
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Oswietlenie dodatkowe-halogeny.
Postautor: mussolinii » 12 gru 2011, 19:35
-
- Forumowicz
- Posty: 56
- Rejestracja: 18 wrz 2009, 19:37
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
Re: Oswietlenie dodatkowe-halogeny.
Postautor: sylwek » 12 gru 2011, 19:47

- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Oswietlenie dodatkowe-halogeny.
Postautor: krzychu » 12 gru 2011, 19:51
sylwek pisze:Instalacje pod przeciwmgielne odkryłem ale nie mogę podpiąć dalekosiężnych ponieważ musiałbym odpalać je razem z tylnym przeciwmgielnym.
O ile pamiętam, tnij czerwony kabelek

Jest jeden kabel, który łączy dwie kostki.
Przetniesz go, zamontujesz oryginalny włącznik i będziesz miał osobno przeciwmgielne przód i tył


Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika

hasło: musso
- traky
- Stały bywalec
- Posty: 228
- Rejestracja: 21 kwie 2009, 0:09
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Oswietlenie dodatkowe-halogeny.
Postautor: traky » 12 gru 2011, 23:26
A co do ksenonów to już inna jazda, jeżeli nie chcesz sie pozbyć dowodu to musisz przepisy znać na pamięc, przerabiałem to zdiagnostami i raz policyją, ale wyszło na moje chociaz bardziej chyba dla tego że ich zaginałem przepisami, a jest to tak posrane że i tak zrobią co chcą jak się uprą.
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Oswietlenie dodatkowe-halogeny.
Postautor: mussolinii » 13 gru 2011, 15:19
traky pisze:..A co do ksenonów to już inna jazda, jeżeli nie chcesz sie pozbyć dowodu to musisz przepisy znać na pamięc, przerabiałem to zdiagnostami i raz policyją, ale wyszło na moje chociaz bardziej chyba dla tego że ich zaginałem przepisami, a jest to tak posrane że i tak zrobią co chcą jak się uprą.
Dowod zawsze "leci" jezeli xenon jest wlozony do lampy przystosowanej tylko do zarowek typu H.
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Oswietlenie dodatkowe-halogeny.
Postautor: mussolinii » 13 gru 2011, 15:32

Poza tym ze lampy musisz miec oznaczone dla xenonu to jeszcze musisz miec:
1. automatyczny system samopoziomowania (a nie reczny).
2. uklad samooczyszczania reflektora.
Jezeli ktorys z tych punktow nie jest spelniony to dowod "leci" do wora.
-
- Forumowicz
- Posty: 56
- Rejestracja: 18 wrz 2009, 19:37
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
Re: Oswietlenie dodatkowe-halogeny.
Postautor: sylwek » 13 gru 2011, 17:33
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Oswietlenie dodatkowe-halogeny.
Postautor: mussolinii » 13 gru 2011, 18:20
mussor pisze:1- Homologacja dotyczy zamiennika żarówki H4, czyli jest pełno wartościowym zamiennikiem, bez względu na lampę.
2- pozimowanie lamp bylo wymagane w I generacji palników, nie było możliwości ustawienia fabrycznie na stałe ogniskowej.
Ciekawe to co piszesz.. xenon to xenon... swiatlosc powyzej 2000L wymaga zarowno korekcji poziomowania jak i samooczyszczania ze wzgledu na swiatlosc i temperature. Odsylam Cie do regulaminu nr 48 EKG ONZ. Nic sie nie zmienilo - jest to caly czas obowiazujacy dokument na podstawie ktorego jak najbardziej zabiera sie DR w przypadku zastosowania zarnikow typu D do lampy typu H. Sa drobne wyjatki i odstepstwa ze wzgledu na daty produkcji wybranych niemieckich modeli pojazdow. Niestety REXTON sie na to nie lapie. Powodzenia przy kontroli drogowej.
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 427
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: Oswietlenie dodatkowe-halogeny.
Postautor: matee » 14 gru 2011, 14:40
Tak na mój gust się ono trochę marnuje.
Przeca jakby to podłączyć równolegle z drogowymi, zyskamy uśpione do tej pory 60W po jasnej stronie mocy

Kombinujemy z jakimiś dodatkowymi lampami, a może zupełnie niepotrzebnie ...
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Oswietlenie dodatkowe-halogeny.
Postautor: mussolinii » 14 gru 2011, 19:29
PS: Sprawa tego kapturka metalowego co jest przed zarowka H4. Nic on nie daje - to tylko ozdoba. Sprawdzalem lampe na przyrzadzie z i bez tego ustrojstwa. Jak najbardziej mozna to wyciepac zwlaszcza ze jest to przykrecone na srubke.

- matee
- Stały bywalec
- Posty: 427
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: Oswietlenie dodatkowe-halogeny.
Postautor: matee » 14 gru 2011, 21:33
Dziś kupiłem gniazdo do żarówki H4 3PIN (w oryginale niestety są tylko 2PIN).
Teraz jeszcze kabelek, trochę silikonu i jechane!
Może jeszcze bezpiecznik od długich z 15A na 20-25A zmienię.
Razem na długich będzie 2x55W+2x60W=230W, czyli ~16A.
Pozostaje jeszcze do rozkminienia średnica kabelka, co by się nie przygrzewał zbytnio.
Wywalam jeszcze przeciwmgielne i zamiast nich zamontuję inne (pewnie Wesem) i nie krótkie, tylko długie.
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości