rexton 2.7 xdi jedzie do 2500 obrotów potem odcina
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 12
- Rejestracja: 24 sty 2011, 17:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: rexton 2.7 xdi jedzie do 2500 obrotów potem odcina
Postautor: groomstyle » 09 lut 2012, 22:46
Przy takich objawach to zazwyczaj paliwo jak koledzy piszą .... nie koniecznie musi to być parafina a po prostu zapchany filtr jakimś syfem z baku.... Najlepiej wymienić filtr paliwa i się nie bawić .... wtedy po sprawie i spokój na jakiś czas...
-
- Forumowicz
- Posty: 55
- Rejestracja: 07 lis 2011, 20:20
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: rexton 2.7 xdi jedzie do 2500 obrotów potem odcina
Postautor: PiotrAWF » 10 lut 2012, 9:51
Dzisiaj -17 i znowu mułek 200obr i odcinka, doczłapałem się do stacji zalałem ON Vervę do -27 i śmiga , mało tego zgasł check engine który zapalił się po pierwszym zamarznięciu tego czegoś co sprzedało mi BP jako ON Ultimated.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 40
- Rejestracja: 17 lis 2010, 20:17
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: rexton 2.7 xdi jedzie do 2500 obrotów potem odcina
Postautor: czarnyolaf » 11 lut 2012, 11:18
Witam wszystkich .
Niestety zima zweryfikowała nasze paliwa do maksimum . Ze swojej strony powiem że tak jak u wszystkich po tych mrozach zamuliło mi rexa strasznie . Dochodziło do tego że dawał radę tylko do 1500 obrotów i modliłem się żeby wrzucił dwójkę
. Po wymianie akumulatora ( bo rano 3 razy korzystałem z kabli ) i filtra paliwa śmiga aż miło . Wcześniej oczywiście zapalił się czeck engin . Po wymianie i przejechaniu 80km czeck zgasł i tak mu zostało . Dodam że dolewanie paliwa to połowiczny sukces . Przy niższym poziomie paliwa problem powraca i się narasta . Także filtr do wymiany bankowo . Teraz tankuję zwykły ON na Orlenie , dolewam wzbogacacz i jest ok.
Niestety zima zweryfikowała nasze paliwa do maksimum . Ze swojej strony powiem że tak jak u wszystkich po tych mrozach zamuliło mi rexa strasznie . Dochodziło do tego że dawał radę tylko do 1500 obrotów i modliłem się żeby wrzucił dwójkę

Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość