w górę musso
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
Posty: 380
-
Strona 20 z 26
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- …
- 26
- Następna
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 37
- Rejestracja: 10 sty 2013, 21:43
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kłobuck
Re: w górę musso
Postautor: przemo » 18 sty 2013, 20:38
Taśma izolacyjna to może być lichawo ,weś sobie kup silikon sanitarny NIE KUPOWAĆ NEUTRALNEGO!!!! Lub zywica w tubkach tak jak silikon ,tak jak zrobisz to będzie na wieki
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: w górę musso
Postautor: mussolinii » 18 sty 2013, 21:19
A tak.. te springi od landryny to 2 osoby + sciagacz srubowy + konkretna "breeeecha" i bez rozpinania tylnego mostu po jakis 2h pojdzie z dobym upoceniem. Ale dalo u mnie rade.
Satysfakcja murowana. Smigam juz 2lata i jest git. Strzalka ugiecia minimalna. Polecam.
PS: Amory zolte monroe sa bez "dziurek".

PS: Amory zolte monroe sa bez "dziurek".
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 37
- Rejestracja: 10 sty 2013, 21:43
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kłobuck
Re: w górę musso
Postautor: przemo » 19 sty 2013, 14:03
Wykonanie samemu to cztery sciski do springow ,breszka dlugosci 1m,strona od kierowcy na maksa w górę ściągamy kolo i springa wkladamy od strony nadkola ja tak wkladalem swoje irony +2
- dragsterdh
- Stały bywalec
- Posty: 233
- Rejestracja: 14 sie 2012, 8:37
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 13934289
Re: w górę musso
Postautor: dragsterdh » 19 sty 2013, 16:22
Dzięki za rady. Ja to daję mechanikowi, niech się poci
W poniedziałek poszukam żywicy albo silikonu.

"Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia nie obleka tego faktu w słowa."
https://www.facebook.com/ProjektMusso
http://picasaweb.google.com/dragsterdh/
https://www.facebook.com/ProjektMusso
http://picasaweb.google.com/dragsterdh/
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 24
- Rejestracja: 08 gru 2010, 0:25
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Re: w górę musso
Postautor: nienio » 31 sty 2013, 21:19
Koledzy ma ktoś może na zdjęciu sprężynę od landka w porównaniu do tej od Musso, bo wczoraj założyłem takie kupione niby od Landka, ale one różnią się tylko grubością drutu. I z "obiecanych " 10cm w górę zrobiło się tylko 2cm do ok 78cm do rantu .
Kupiłem używki, bo nie chciałem żeby poszedł tył za mocno w górę i nie jestem pewny czy to na pewno były od Landka !?
Może ktoś pomoże?
Pzdr
Marcin
Kupiłem używki, bo nie chciałem żeby poszedł tył za mocno w górę i nie jestem pewny czy to na pewno były od Landka !?
Może ktoś pomoże?

Pzdr
Marcin
Był Musso 3,2B+G jest Actyon Sport na sterydach



- YelonkoskY
- Stały bywalec
- Posty: 223
- Rejestracja: 26 lut 2011, 17:31
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Tak zwana Stolyca
Re: w górę musso
Postautor: YelonkoskY » 31 sty 2013, 22:02
A może kupiłeś po prostu przechodzone używki które już siadły? Nie wiem czy znasz ich historię ale to co Ci mówił sprzedawca może nijak się mieć do rzeczywistości. Ja kupiłem nowe od Discovery i poszło właśnie ok 10cm w górę. Kupowanie używanych sprężyn (a także amortyzatorów/tarcz/klocków/opon) to nie jest najlepszy pomysł bo to oszczędność ale raczej głównie na bezpieczeństwie - ale to tylko moja osobista opinia.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 24
- Rejestracja: 08 gru 2010, 0:25
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Re: w górę musso
Postautor: nienio » 01 lut 2013, 12:02
Kolego YelonkoskY kupiłem używki z pełną premedytacją bo nie chciałem , mając nadzieję , iż właśnie będą trochę ""siądnięte",aby się tył o te ok 10cm podniósł , ale czy możliwe jest , żeby osiągnąć tylko 2 cm w górę ???? nawet na używanych.
Poza tym te sprężyny(niby od Disco) są jak skała jeżeli chodzi o ich ugięcie i nie wyglądały na mocno styrane w przeciwieństwie do tych moich z Musso.
Dlatego chodzi mi o wiedzę jak się ma sprężyna od Disco do Musso w długości, bo te które kupiłem były na długość identyczne od tych co wyjąłem z auta.
Pzdr
Marcin
Poza tym te sprężyny(niby od Disco) są jak skała jeżeli chodzi o ich ugięcie i nie wyglądały na mocno styrane w przeciwieństwie do tych moich z Musso.
Dlatego chodzi mi o wiedzę jak się ma sprężyna od Disco do Musso w długości, bo te które kupiłem były na długość identyczne od tych co wyjąłem z auta.
Pzdr
Marcin
Był Musso 3,2B+G jest Actyon Sport na sterydach



- YelonkoskY
- Stały bywalec
- Posty: 223
- Rejestracja: 26 lut 2011, 17:31
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Tak zwana Stolyca
Re: w górę musso
Postautor: YelonkoskY » 01 lut 2013, 12:36
To w tej sprawie Ci nie pomogę bo ani przez chwilę nie widziałem ich obok siebie ale wydaje mi się, że gdzieś w wątku ktoś pisał, że rozmiary są podobne tylko ta od disco jest twardsza i stąd "powstaje" ten lifting ale głowy za to nie dam. U mnie poszło w górę ok. 9-10cm ale zaznaczam, że moje stare sprężyny były już jak to napisałeś "styrane" i auto już porządnie siadło więc tak naprawdę auto realnie poszło w górę jakieś 5-7cm w porównaniu do stanu "zerowego".
- dragsterdh
- Stały bywalec
- Posty: 233
- Rejestracja: 14 sie 2012, 8:37
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 13934289
Re: w górę musso
Postautor: dragsterdh » 01 lut 2013, 12:40
Moje sprężyny do disco z britpartu maiły wysokość 39,5 cm. Teraz maszyna stoi z tyłu 86 cm, z przodu 80 cm. Przód na razie tak zostanie.

Tył jest mega twardy. Mechanik po założeniu pytał czy nie wcisnęli mi sprężyn kolejowych prze przypadkiem
WAŻNE Zwrócił mi też uwagę na śrubę od drążka reakcyjnego przy sprężynie. Delikatnie trzeba ją podciąć aby nie ocierała o nią sprężyna. Może to dotyczyć sprężyn z grubego pręta jak moje ale warto na zwrócić uwagę.
Z liftu jestem bardzo zadowolony

Tył jest mega twardy. Mechanik po założeniu pytał czy nie wcisnęli mi sprężyn kolejowych prze przypadkiem

WAŻNE Zwrócił mi też uwagę na śrubę od drążka reakcyjnego przy sprężynie. Delikatnie trzeba ją podciąć aby nie ocierała o nią sprężyna. Może to dotyczyć sprężyn z grubego pręta jak moje ale warto na zwrócić uwagę.
Z liftu jestem bardzo zadowolony


Ostatnio zmieniony 02 lut 2013, 7:34 przez dragsterdh, łącznie zmieniany 1 raz.
"Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia nie obleka tego faktu w słowa."
https://www.facebook.com/ProjektMusso
http://picasaweb.google.com/dragsterdh/
https://www.facebook.com/ProjektMusso
http://picasaweb.google.com/dragsterdh/
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 24
- Rejestracja: 08 gru 2010, 0:25
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Re: w górę musso
Postautor: nienio » 01 lut 2013, 20:12
No , no kolego dragsterdh z tym odwłoczkiem w górze Twój nosorożec wygląda zadziornie 
Pzdr

Pzdr
Był Musso 3,2B+G jest Actyon Sport na sterydach



- Gonzo
- Stały bywalec
- Posty: 346
- Rejestracja: 17 sie 2009, 23:20
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Szczecin
Re: w górę musso
Postautor: Gonzo » 03 lut 2013, 14:50
wyreguluj nacisk hamulca tylnego bo sporo poszedł do góry 

Musso 2000r. - 2,9TD +lift 4" +Bridgestone h/t 31" + zabudowa sypialno-turystyczna - DZIENNIK POKŁADOWY
Zamienię na T4 multivan lub vestfalie
Zamienię na T4 multivan lub vestfalie
- dragsterdh
- Stały bywalec
- Posty: 233
- Rejestracja: 14 sie 2012, 8:37
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 13934289
Re: w górę musso
Postautor: dragsterdh » 03 lut 2013, 14:58
Gonzo pisze:wyreguluj nacisk hamulca tylnego bo sporo poszedł do góry
Ale to dopiero jak się ociepli i będzie sucho, bo w kanale powódź

Zawieszenie teraz pracuje przy komplecie pasażerów na pokładzie (my + dwoje dzieci + pies), na pusto jedzie jak taboret.

"Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia nie obleka tego faktu w słowa."
https://www.facebook.com/ProjektMusso
http://picasaweb.google.com/dragsterdh/
https://www.facebook.com/ProjektMusso
http://picasaweb.google.com/dragsterdh/
- padre
- Stały bywalec
- Posty: 235
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 8:39
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 15516528
- Skype: padremusso
- Lokalizacja: otwock
- Kontaktowanie:
Re: w górę musso
Postautor: padre » 03 lut 2013, 19:21
..... zakładka 4 i 5 i ..... "No Panowie..... właśnie zamontowałem springi.... co prawda 250zł za szt...... ale OME 763...że niby od dyskoteki... wysokość 42cm...Fi 15,5cm... wchodza normalnie...nasze standardowe mają wys 40cm.. Fi 14cm licząc zewn..... no i są one super HD.... bryka podniosła sie bardzo dużo...niby dwa cm różnicy ale są wzmocnione i musso nie siada.... niedługo walnę fotkę...trochę dziwnie wygląda teraz ponieważ ma dupcie troszkę wyżej niż przód..... a amory z tyłu wsadziłem od renault traffic '95r 2.2benz...sa dłuższe o 3cm i pasują normalnie... pozdro :)"
i fotka jakaś ... http://musso4x4.web-album.org/photo/866 ... pojazdowek
i fotka jakaś ... http://musso4x4.web-album.org/photo/866 ... pojazdowek
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 24
- Rejestracja: 08 gru 2010, 0:25
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Re: w górę musso
Postautor: nienio » 05 lut 2013, 10:43
Dzieki Padre ja mimo ogladania tego watku milion razy jak to w życiu bywa nie mogłem tego zanleść , pierdoła ze mnie sorry.
Te sprężyny , które kupiłem były tej samej wysokośći co wyjęte i miały 39cm wysokości, srednica drutu 13,8mm musso, i te nowe 14,5mm
Pzdr
Marcin
Te sprężyny , które kupiłem były tej samej wysokośći co wyjęte i miały 39cm wysokości, srednica drutu 13,8mm musso, i te nowe 14,5mm
Pzdr
Marcin
Był Musso 3,2B+G jest Actyon Sport na sterydach



- dragsterdh
- Stały bywalec
- Posty: 233
- Rejestracja: 14 sie 2012, 8:37
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 13934289
Re: w górę musso
Postautor: dragsterdh » 17 lut 2013, 20:08
Mógłby ktoś krok po kroku rozpisać procedurę przestawienia drążka skrętnego? Mam zamiar się za to zabrać, tylko nie bardzo wiem jak konkretnie.
"Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia nie obleka tego faktu w słowa."
https://www.facebook.com/ProjektMusso
http://picasaweb.google.com/dragsterdh/
https://www.facebook.com/ProjektMusso
http://picasaweb.google.com/dragsterdh/
Posty: 380
-
Strona 20 z 26
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- …
- 26
- Następna
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość