KRĘCI i NIE PALI : (
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
- kurpi
- Stały bywalec
- Posty: 420
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 14:51
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mikołów
Re: KRĘCI i NIE PALI : (
Postautor: kurpi » 17 sty 2015, 7:52
Jakoś u kolegi szyszy umieli wyciągnąć pompę bez wyciągania silnika,tyle że chyba rozrząd musieli rozebrać.Inna sprawa że i tak auta nie naprawili.
Był terrano I 2.4 jest golf 1.9 tdi 4x4 oraz Kyron 2.0 

- neovo
- Forumowicz
- Posty: 68
- Rejestracja: 13 sty 2014, 14:42
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: KRĘCI i NIE PALI : (
Postautor: neovo » 17 sty 2015, 17:56
Wtruski zregenerowane pompa tez bedzie szla do regeneracji. Czy zeby wymienic pompe trzeba wyciagnac silnik? Za wymiane pompy krzycza 1500 zl!?!
- Gruby
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 15 lut 2014, 22:58
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: KRĘCI i NIE PALI : (
Postautor: Gruby » 17 sty 2015, 23:51
Witam, przed regeneracja i wyciągnięciem pompy sprawdź najpierw czy w baku i czy w starym/nowym filtrze sa opiłki. Dekiel do baku jest pod tylnia kanapa przykręcony chyba na 8 ósemek, Jak już odkręcisz i wyjmiesz kosz to sprawdź czy unosi się brokat;)
A co do wtrysków Twoi mechanicy znają procedure odpowietrzania układu przed pierwszym odpaleniem. (delphi sa
specyficznymi wtryskami)
A do pompy wracajac sprawdził ktoś jakim ciśnieniem ładuje w listwę?
A co do wtrysków Twoi mechanicy znają procedure odpowietrzania układu przed pierwszym odpaleniem. (delphi sa
specyficznymi wtryskami)
A do pompy wracajac sprawdził ktoś jakim ciśnieniem ładuje w listwę?
- neovo
- Forumowicz
- Posty: 68
- Rejestracja: 13 sty 2014, 14:42
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: KRĘCI i NIE PALI : (
Postautor: neovo » 19 sty 2015, 15:03
Byłem dziś w warsztacie.
Wtryski zregenerowane (z wyciągnięciem 3K zł)
Pompa do regeneracji (z robotą i wyciąganiem silnika ok 3,5K zł).
Zbiornik paliwa mówią że jest ok, ale dla pewności po odebraniu sprawdzę sam.
ehh, mam nadzieję że to będzie tyle bo przyznam że sporo kasy się nazbierało. Miałem kupować rexa na części ale podliczając koszty to wyniosło bym nie ok 15K zł.
Czy robiliście rozrząd w swoich rexach? Mechanicy mówili coś o ewentualnej wymianie za koszt ok 5K zł! Zrezygnowałem. Czy ktoś słyszał o tym aby łańcuch padł?
Nie chcę więcej dopłacać!
Wtryski zregenerowane (z wyciągnięciem 3K zł)
Pompa do regeneracji (z robotą i wyciąganiem silnika ok 3,5K zł).
Zbiornik paliwa mówią że jest ok, ale dla pewności po odebraniu sprawdzę sam.
ehh, mam nadzieję że to będzie tyle bo przyznam że sporo kasy się nazbierało. Miałem kupować rexa na części ale podliczając koszty to wyniosło bym nie ok 15K zł.
Czy robiliście rozrząd w swoich rexach? Mechanicy mówili coś o ewentualnej wymianie za koszt ok 5K zł! Zrezygnowałem. Czy ktoś słyszał o tym aby łańcuch padł?
Nie chcę więcej dopłacać!
-
- Stały bywalec
- Posty: 532
- Rejestracja: 02 wrz 2012, 9:40
- Gadu-Gadu: 0
Re: KRĘCI i NIE PALI : (
Postautor: unimart » 19 sty 2015, 16:11
Trzeba monitorować pracę napinacza. Jeśli na wolnych obrotach brzęczy, a po dodaniu gazu ustaje - trzeba wymienić, koszt części ~300 zł. Łańcuch jest pancerny i przy sprawnym napinaczu nie ma żadnych okresowych wymian rozrządu.
- kurpi
- Stały bywalec
- Posty: 420
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 14:51
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mikołów
Re: KRĘCI i NIE PALI : (
Postautor: kurpi » 19 sty 2015, 20:06
Kolego,przed chwilą gadałem z szyszą.Jemu też wyciągali pompę wysokiego ciśnienia i zrobili to bez wyciągania silnika.
Był terrano I 2.4 jest golf 1.9 tdi 4x4 oraz Kyron 2.0 

-
- Rusza z kopyta
- Posty: 32
- Rejestracja: 06 lis 2014, 1:31
- Model: Actyon Sports
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 1998
- Gadu-Gadu: 0
Re: KRĘCI i NIE PALI : (
Postautor: dalton » 26 sty 2015, 0:04
facet który wziął się za regeneracje wtrysków powinien sprawdzić pod mikroskopem zawartość filtra paliwa. Pompe i zbiornik paliwa też trzeba sprawdzić...a najlepiej przepłukać cały układ paliwowy
- neovo
- Forumowicz
- Posty: 68
- Rejestracja: 13 sty 2014, 14:42
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: KRĘCI i NIE PALI : (
Postautor: neovo » 26 sty 2015, 9:23
Hej
Auto odebrałem, i uboższy o 7,5K wyjeżdzając z warsztatu zauważyłem kolejne awarie!
- ABS - ESP - błąd, czyli pewnie któryś z czujników - czyli do sprawdzenia
- TURBO! po odebraniu, zauważyłem że nie idzie tak jak wcześniej, a w dodatku turbo głośno chodzi, ale słyszę że chodzi.
Czy problemy z turbo mogą być związane z pompą? Gdy oddawałem auto wszystko było dobrze?!
Układ paliwa cały został wyczyszczony, wylana stara ropa, zalany nową i wszystko powinno być ok.
Dalej mi się wydaje że na któryś wtrysk nie pali : /
auto wraca z powrotem do warsztatu.
Auto odebrałem, i uboższy o 7,5K wyjeżdzając z warsztatu zauważyłem kolejne awarie!
- ABS - ESP - błąd, czyli pewnie któryś z czujników - czyli do sprawdzenia
- TURBO! po odebraniu, zauważyłem że nie idzie tak jak wcześniej, a w dodatku turbo głośno chodzi, ale słyszę że chodzi.
Czy problemy z turbo mogą być związane z pompą? Gdy oddawałem auto wszystko było dobrze?!
Układ paliwa cały został wyczyszczony, wylana stara ropa, zalany nową i wszystko powinno być ok.
Dalej mi się wydaje że na któryś wtrysk nie pali : /
auto wraca z powrotem do warsztatu.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 48
- Rejestracja: 30 gru 2012, 1:38
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: ireland
Re: KRĘCI i NIE PALI : (
Postautor: alexboroo » 04 mar 2015, 22:06
Pompe wyciagamy bez wyjmowania silnika choc trzeba troche nawojowac.wazne jest aby mechanik przed wyjeciem pompy poblokowal rozrzad a po zalozeniu nowej sprawdzil i ustawil rozrzad i pompe na znakach.nawet mala rozbieznosc (jeden zabek lancucha )moze spowodowac niewlasciwa prace silnika. wazne jest tez odpowietrzenie ukladu po montazu i jak najmniej krecic silnikie bez uprzedniego upewnienia sie ze paliwo doszlo na wtryskiwacze. wtryskiwacze delphi maja to do siebie ze lubia sie podwiesic po pracy na sucho.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 25
- Rejestracja: 04 lut 2015, 19:34
- Gadu-Gadu: 0
Re: KRĘCI i NIE PALI : (
Postautor: kiwik » 08 mar 2015, 19:07
Swego czasu miałem podobny problem w swoim lanosie... Do końca jego "życia" nie doszedłem co to było. Charakterystyczne było to, że raz odpalał, a raz nie i nigdy nie wiedziałem kiedy mnie zawiedzie.
- neovo
- Forumowicz
- Posty: 68
- Rejestracja: 13 sty 2014, 14:42
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: KRĘCI i NIE PALI : (
Postautor: neovo » 13 mar 2015, 10:58
Kiedyś też miałem focusa, wymieniałem 2 rozruszniki i przewody rozruchowe ... sporo zabawy było, a przyczyną była zepsuta cewka! Proste i tanie do usunięcia... ale jak widać niewiele warsztatów się znało.
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości