
Rexton 2,7 XDi 2004r przeniesienie napędu i ESP
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
- kurpi
- Stały bywalec
- Posty: 420
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 14:51
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mikołów
Re: Rexton 2,7 XDi 2004r przeniesienie napędu i ESP
Postautor: kurpi » 19 cze 2015, 7:03
Widzę że z kolegi to niezły kąbinator jest (oczywiście w pozytywnym znaczeniu)rex na full blokadach,toż to ortodoksyjni offroaderzy palpitacji serca by dostali 

Był terrano I 2.4 jest golf 1.9 tdi 4x4 oraz Kyron 2.0 

-
- Forumowicz
- Posty: 52
- Rejestracja: 21 gru 2014, 22:29
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2696
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton 2,7 XDi 2004r przeniesienie napędu i ESP
Postautor: 3yicbt » 19 cze 2015, 15:17
Kurpi
masz w Twojej okolicy jakiś fajny off-roadowy zakątek
by zweryfikować możliwości ? u mniej, jak pisałem wcześniej, jedynie można mandat albo widłami w plecy od rolnika dostać 
masz w Twojej okolicy jakiś fajny off-roadowy zakątek


- kurpi
- Stały bywalec
- Posty: 420
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 14:51
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mikołów
Re: Rexton 2,7 XDi 2004r przeniesienie napędu i ESP
Postautor: kurpi » 19 cze 2015, 18:20
Wysłałem ci rano wiadomość na pw,nie doszła?
Był terrano I 2.4 jest golf 1.9 tdi 4x4 oraz Kyron 2.0 

-
- Forumowicz
- Posty: 52
- Rejestracja: 21 gru 2014, 22:29
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2696
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton 2,7 XDi 2004r przeniesienie napędu i ESP
Postautor: 3yicbt » 19 cze 2015, 21:17
ESP zamontowane- działa 
wydatek niewielki, satysfakcja duża, choć w zimie będzie pewnie dużo większy z tego pożytek. W terenie dużym minusem jest ograniczanie mocy- czy jest możliwość dokonać korekty, by tak się nie działo? wątpię, ale pytam, może jakiś spec od programowania się przypadkiem odezwie
kurpi- wysłałem odp.na priva

wydatek niewielki, satysfakcja duża, choć w zimie będzie pewnie dużo większy z tego pożytek. W terenie dużym minusem jest ograniczanie mocy- czy jest możliwość dokonać korekty, by tak się nie działo? wątpię, ale pytam, może jakiś spec od programowania się przypadkiem odezwie

kurpi- wysłałem odp.na priva
-
- Forumowicz
- Posty: 52
- Rejestracja: 21 gru 2014, 22:29
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2696
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton 2,7 XDi 2004r przeniesienie napędu i ESP
Postautor: 3yicbt » 21 cze 2015, 22:18
no i jestem po pierwszych doświadczeniach na "profesjonalnym" torze off-roadowym 
Blokady- polecam, bo na prawdę warto mieć to coś. Przeprawa przez grząskie tereny z nachyleniem kilkadziesiąt stopni, przez wąwozy z błotkiem itp. bez problemów.
Nie jechałem przez ekstremalnie wymagające trasy, ale myślę, ze bez blokad mógłbym pomarzyć o przejechaniu toru w całości szczególnie przez strome śliskie, obłocone podjazdy.
Co do ESP to mam już sprawne, ale w takim terenie to ESP więcej przeszkadza niż pomaga, bo skutecznie ogranicza moc silnika i doprowadzi nawet do zatrzymania jego pracy, więc musiałem je wyłączyć.
Co do blokad to przednia POWERTRAX nawet w kilku miejscach słyszalnie i odczuwalnie się rozpinała, więc przeciążenia musiały być dość znaczne.
do UNIMART: ESP może znacznie pomagać w panowaniu nad trakcją jednak dotyczy to tylko drogi utwardzonej, ośnieżonej i lekkiego terenu, lecz w terenie na ostrych i śliskich podjazdach więcej przeszkadza niż pomaga. Jestem zadowolony z tego, że jednak poszedłem w stronę blokad, bo dzielność terenowa mojego REXTONA wcale ale to wcale mocno nie ucierpiała wskutek niesprawnego na tamten czas ESP.
Mimo wszystko chcę także potwierdzić, że i Ty miałeś rację, bo sprawne ESP w leciutkim terenie czy na gruntowej lub utwardzonej, ale śliskiej nawierzchni, gdzie blokad się nie zapina jak najbardziej pomaga-potwierdzam, bo sprawdzałem na "polu rolnika"
A teraz do Wszystkich Rextonowców lub SSANGYONGowców- a dwa pierwsze najbardziej chyba do UNIMARTa:
1.Czy istniej snorkel do REXTON I, jeśli tak to gdzie go nabędę i za ile?(to drugie pytanie jest nawet ważniejsze
)
2.Czy istnieją dodatkowe uszczelniacze półosi?
3. Czy montował ktoś poduszki powietrzne np. RUBENA 250/3 ? tak by móc sterować prześwitem w zależności od potrzeb- na alledrogo są propozycje z uniwersalnym mocowaniem do ramy i się zastanawiam czy w ogóle warto się w to bawić
4.Ktoś zakładał jakieś większe MT-ki do REXTONka? obecnie jeżdżę na BF.G. Mud TERAIN 235/75/R16 ale myślę że minimum jakie muszę mieć to 235/85 i będzie to jakieś 31"(obecnie jest 29")-podobno blokada POWERTRAX będzie robić dobrze do śr. kół 32" więc tego nie zamierzam przekraczać- i tutaj pytanko- czy będę musiał coś podcinać?
5.czy da się ewentualnie uciec z podcinki nadkoli robiąc lift-pytanie ile cali wówczas trzeba zadźwignąć i jak to zrobić najtaniej a skutecznie- jestem tylko amatorem i niech tak pozostanie i nie szukam rozwiązań PREMIUM dla bogatych
więc proszę nawet o rozwiązania partyzanckie ale skuteczne/sprawdzone.

Blokady- polecam, bo na prawdę warto mieć to coś. Przeprawa przez grząskie tereny z nachyleniem kilkadziesiąt stopni, przez wąwozy z błotkiem itp. bez problemów.
Nie jechałem przez ekstremalnie wymagające trasy, ale myślę, ze bez blokad mógłbym pomarzyć o przejechaniu toru w całości szczególnie przez strome śliskie, obłocone podjazdy.
Co do ESP to mam już sprawne, ale w takim terenie to ESP więcej przeszkadza niż pomaga, bo skutecznie ogranicza moc silnika i doprowadzi nawet do zatrzymania jego pracy, więc musiałem je wyłączyć.
Co do blokad to przednia POWERTRAX nawet w kilku miejscach słyszalnie i odczuwalnie się rozpinała, więc przeciążenia musiały być dość znaczne.
do UNIMART: ESP może znacznie pomagać w panowaniu nad trakcją jednak dotyczy to tylko drogi utwardzonej, ośnieżonej i lekkiego terenu, lecz w terenie na ostrych i śliskich podjazdach więcej przeszkadza niż pomaga. Jestem zadowolony z tego, że jednak poszedłem w stronę blokad, bo dzielność terenowa mojego REXTONA wcale ale to wcale mocno nie ucierpiała wskutek niesprawnego na tamten czas ESP.
Mimo wszystko chcę także potwierdzić, że i Ty miałeś rację, bo sprawne ESP w leciutkim terenie czy na gruntowej lub utwardzonej, ale śliskiej nawierzchni, gdzie blokad się nie zapina jak najbardziej pomaga-potwierdzam, bo sprawdzałem na "polu rolnika"

A teraz do Wszystkich Rextonowców lub SSANGYONGowców- a dwa pierwsze najbardziej chyba do UNIMARTa:
1.Czy istniej snorkel do REXTON I, jeśli tak to gdzie go nabędę i za ile?(to drugie pytanie jest nawet ważniejsze

2.Czy istnieją dodatkowe uszczelniacze półosi?
3. Czy montował ktoś poduszki powietrzne np. RUBENA 250/3 ? tak by móc sterować prześwitem w zależności od potrzeb- na alledrogo są propozycje z uniwersalnym mocowaniem do ramy i się zastanawiam czy w ogóle warto się w to bawić
4.Ktoś zakładał jakieś większe MT-ki do REXTONka? obecnie jeżdżę na BF.G. Mud TERAIN 235/75/R16 ale myślę że minimum jakie muszę mieć to 235/85 i będzie to jakieś 31"(obecnie jest 29")-podobno blokada POWERTRAX będzie robić dobrze do śr. kół 32" więc tego nie zamierzam przekraczać- i tutaj pytanko- czy będę musiał coś podcinać?
5.czy da się ewentualnie uciec z podcinki nadkoli robiąc lift-pytanie ile cali wówczas trzeba zadźwignąć i jak to zrobić najtaniej a skutecznie- jestem tylko amatorem i niech tak pozostanie i nie szukam rozwiązań PREMIUM dla bogatych

- kurpi
- Stały bywalec
- Posty: 420
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 14:51
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mikołów
Re: Rexton 2,7 XDi 2004r przeniesienie napędu i ESP
Postautor: kurpi » 22 cze 2015, 7:18
https://www.drive2.ru/r/ssangyong/288230376152022078/ jak umiesz po rusku ,to możesz wiedzę zdobywać 

Był terrano I 2.4 jest golf 1.9 tdi 4x4 oraz Kyron 2.0 

-
- Stały bywalec
- Posty: 532
- Rejestracja: 02 wrz 2012, 9:40
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton 2,7 XDi 2004r przeniesienie napędu i ESP
Postautor: unimart » 22 cze 2015, 10:41
Snorkel - nie występuje w katalogu, trzeba szukać u tunningowców
Dodatkowe uszczelniacze półosi - co by to miało być ?
Dodatkowe uszczelniacze półosi - co by to miało być ?
-
- Forumowicz
- Posty: 52
- Rejestracja: 21 gru 2014, 22:29
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2696
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton 2,7 XDi 2004r przeniesienie napędu i ESP
Postautor: 3yicbt » 22 cze 2015, 15:15
Kurpi-j.rosyjskiego nie znam, a szkoda
bo jest wiele fajnych patentów za wschodnia granicą.
Unimart- chodzi o uszczelniacze półosi przy moście (widziałem różne do JEEP jako zabezpieczenie mostów przed wlewaniem się błotka i wody do mostu. Jeśli możesz to podaj proszę jakieś dane ad uszczelniaczy-może wystarczy dobrać u tunnigowców, tyle, że trzeba mieć właśnie takową wiedzę tak by coś zaproponowali.

Unimart- chodzi o uszczelniacze półosi przy moście (widziałem różne do JEEP jako zabezpieczenie mostów przed wlewaniem się błotka i wody do mostu. Jeśli możesz to podaj proszę jakieś dane ad uszczelniaczy-może wystarczy dobrać u tunnigowców, tyle, że trzeba mieć właśnie takową wiedzę tak by coś zaproponowali.
-
- Forumowicz
- Posty: 52
- Rejestracja: 21 gru 2014, 22:29
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2696
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton 2,7 XDi 2004r przeniesienie napędu i ESP
Postautor: 3yicbt » 22 cze 2015, 23:20
kurpi pisze:https://www.drive2.ru/r/ssangyong/288230376152022078/ jak umiesz po rusku ,to możesz wiedzę zdobywać
Kurpi- ta stronka jest niezła


- xprimo
- Stały bywalec
- Posty: 103
- Rejestracja: 14 sty 2015, 19:26
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Rexton 2,7 XDi 2004r przeniesienie napędu i ESP
Postautor: xprimo » 22 cze 2015, 23:41
kurpi pisze:https://www.drive2.ru/r/ssangyong/288230376152022078/ jak umiesz po rusku ,to możesz wiedzę zdobywać
https://translate.google.pl/translate?h ... 152022078/
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości