Co do podnoszenia - można spokojnie targać te 3" bez problemu, tylko pytanie co chcemy przez to osiągnąć

Postautor: Hellsin » 21 lut 2021, 19:16
Postautor: Wrum » 21 lut 2021, 20:46
Postautor: krisw11 » 21 lut 2021, 21:05
Postautor: Hellsin » 22 lut 2021, 21:30
Wrum pisze:3 całe liftu na samej budzie dalej nic nie dają. Ewentualnie większe koło. Bez uszczerbku na kondycji max 32 całe co względem fabryki daje różnicy ok 4 cm przy założeniu że zawieszenie czyli skok sprężyny jest fabryczny. A na bank tak nie jest.
Wrum pisze:Zawias bez ingerencji w podzespoły choć i to nie do końca max 2 całe. Bo przy tym panhard da przesunie osi o około 3 mm. Nie wspomnę o wale i kącie pomiędzy piasta a mostem z przodu. Także reasumując nic nie jest tak proste jak się wydaje jeżeli chcemy zachować neutralne zachowanie pojazdu na drodze i względnie długa użyteczność w terenie.
krisw11 pisze:Ale MONSTER TRUCK) ! Nie wyrywało Ci nadkoli w terenie ??? Ja średnio podnosze terenówki o 7cm bez żadnych większych przeróbek, tzn. na sprężynach i drążkach skrętnych. Amory zawsze pozostają ori.
Postautor: krisw11 » 22 lut 2021, 21:51
Postautor: Hellsin » 22 lut 2021, 23:05
krisw11 pisze:Tak, tak mowa o Twoim aucie Kolego,właśnie miałem zapytać jak motor sobie z tym radzi, bo podejrzewam ,że na reduktorze problemu nie ma ale na samym 4x4....... może być słabiutko. Ale koła są po prostu PIĘKNE ! Okolice też
Postautor: Wrum » 27 lut 2021, 17:09
Postautor: RudebwoyIrl » 02 mar 2021, 20:32
Postautor: Hakama4x4 » 26 mar 2021, 0:43
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Dzisiaj jest 18 cze 2025, 1:14