
w górę musso
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
Posty: 380
-
Strona 8 z 26
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 26
- Następna
-
- Stały bywalec
- Posty: 576
- Rejestracja: 19 maja 2008, 15:34
- Model: Inny
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: w górę musso
Postautor: alfik » 20 kwie 2010, 16:45
Drążki zakończone są wieloklinami osadzonymi w ramie i wahaczu. W pewnym zakresie napręża się je śrubą regulacyjną, gdy ta się już całkiem wkręci, trzaba zdemontować drążek, wykręcić śrubę regulacyjną i zamontować w pozycji przekręconej o np. ząbek - wtedy śrubą podjechać można dalej. Ale... jak zakres kręcenia śruba się skończył, to można założyć, że drążki osiągnęły kres swego żywota i należy założyć nowe. Przestawianie drążków na wieloklinie do liftu i jazdy w terenie to prosta droga do ukręcenia drążka. To tak jakby się skończyły dziurki w pasku - można przedłużać sznurkiem, ale do garnituru to słabo wygląda 

- simon
- Forumowicz
- Posty: 94
- Rejestracja: 27 lip 2008, 17:54
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 1932491
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: w górę musso
Postautor: simon » 20 kwie 2010, 18:11
Z tego co mi powiedzieli w tym warsztacie gdzie podnoszą musso / robią tuningi do off roudu / to standardowe ustawienie na wieloklinie jest na szosę , a do jazdy terenowej podnosi się na wieloklinie, w tym temacie jestem laikiem, ale jak czytałem w tym art. http://www.gerc.pl/artykuly-4x4/72-daewoo-musso- to "ortodoksyjni" mają jeszcze inne podejście do podnoszenia. Pozdro.
simon - Ssang Yong Musso 2,9 TDI 140 KM 1998 manual
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: w górę musso
Postautor: mussolinii » 20 kwie 2010, 18:34
Podnos do gory.. jak nie wyda na srubie to na wieloklinie na starym drazku. Bedzie dobrze 

Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 23
- Rejestracja: 14 mar 2008, 18:39
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2000
- Gadu-Gadu: 2057637
Re: w górę musso
Postautor: andrew135 » 24 maja 2010, 7:59
wciąż czekamy na szablon zderzaka !!![/quote]
SORKI Matee ale byłem jakiś czas poza krajem i mój nasorażec czekał w garażu.
ale już jestem i postaram się ten szablon jak najszybciej wykonać
SORKI Matee ale byłem jakiś czas poza krajem i mój nasorażec czekał w garażu.
ale już jestem i postaram się ten szablon jak najszybciej wykonać
- Gonzo
- Stały bywalec
- Posty: 346
- Rejestracja: 17 sie 2009, 23:20
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Szczecin
Re: w górę musso
Postautor: Gonzo » 19 cze 2010, 12:18
kiedyś to już gdzieś było wklejane, ale myślę że warto przypomnieć, ciekawy artykuł co chcą w OFF road musiakiem latać
http://www.gerc.pl/artykuly-4x4/72-daewoo-musso-
jak idzie realizacja zderzaka?
http://www.gerc.pl/artykuly-4x4/72-daewoo-musso-
jak idzie realizacja zderzaka?
Musso 2000r. - 2,9TD +lift 4" +Bridgestone h/t 31" + zabudowa sypialno-turystyczna - DZIENNIK POKŁADOWY
Zamienię na T4 multivan lub vestfalie
Zamienię na T4 multivan lub vestfalie
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 23
- Rejestracja: 14 mar 2008, 18:39
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2000
- Gadu-Gadu: 2057637
Re: w górę musso
Postautor: andrew135 » 05 lip 2010, 6:17
realizacja powoli ale do przodu jak tylko skończę to wkleję fotki. powoli dlatego że metota prób i błędów.
pozdrawiam

- lroz
- Rusza z kopyta
- Posty: 19
- Rejestracja: 03 wrz 2009, 19:08
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: w górę musso
Postautor: lroz » 11 wrz 2010, 14:58
Witam,
W końcu dopiąłem swego: tył podniesiony na sprężynach LR Disco 2 HD z liftem, przód podkręcone drążki.
Wygląda to tak:


Powiem tylko, że jeździ się średnio - dużo bardziej buja, jest mniej sterowny, po wjechaniu w dziurę trzeba korygować tor jazdy...
Co można zrobić, żeby doprowadzić kierowalność do porządku? Amortyzatory? Jeśli tak to jakie polecacie (najlepiej budżetowe..) ??
W końcu dopiąłem swego: tył podniesiony na sprężynach LR Disco 2 HD z liftem, przód podkręcone drążki.
Wygląda to tak:


Powiem tylko, że jeździ się średnio - dużo bardziej buja, jest mniej sterowny, po wjechaniu w dziurę trzeba korygować tor jazdy...
Co można zrobić, żeby doprowadzić kierowalność do porządku? Amortyzatory? Jeśli tak to jakie polecacie (najlepiej budżetowe..) ??
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 22
- Rejestracja: 18 wrz 2010, 17:42
- Model: Musso
- Gadu-Gadu: 0
Re: w górę musso
Postautor: Fanny » 25 wrz 2010, 17:21
oto moje musso
chciałbym je trochę w gore podnieść i moje pytanie czy te sprężynki http://lr.pl/sklep/sprezyna-zawieszenia ... 14163.html uniosą tył w góre i o ile?
Chciałbym uzyskać taki efekt jak kolega na tym zdj.

Image0056.jpg
chciałbym je trochę w gore podnieść i moje pytanie czy te sprężynki http://lr.pl/sklep/sprezyna-zawieszenia ... 14163.html uniosą tył w góre i o ile?
Chciałbym uzyskać taki efekt jak kolega na tym zdj.
DSC_0002.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Gonzo
- Stały bywalec
- Posty: 346
- Rejestracja: 17 sie 2009, 23:20
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Szczecin
Re: w górę musso
Postautor: Gonzo » 26 wrz 2010, 1:23
Fanny a jakie masz opony, znaczy się rozmiar że takie ładne balony i jakie ET maja Twoje felgi, bo wygląda bardzo zacnie
Musso 2000r. - 2,9TD +lift 4" +Bridgestone h/t 31" + zabudowa sypialno-turystyczna - DZIENNIK POKŁADOWY
Zamienię na T4 multivan lub vestfalie
Zamienię na T4 multivan lub vestfalie
- mpn120
- Stały bywalec
- Posty: 269
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 15:46
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 3282521
- Skype: mpn120
- Lokalizacja: Jaktorów
Re: w górę musso
Postautor: mpn120 » 26 wrz 2010, 11:28
Kolega Padre założył sprężyny z Discovery +2cale i HD i dało to taki efekt
- msch00
- Stały bywalec
- Posty: 230
- Rejestracja: 26 lut 2008, 19:16
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 129365
- Lokalizacja: Grudziądz/Elbląg
Re: w górę musso
Postautor: msch00 » 27 wrz 2010, 8:45
Fanny pisze:oto moje musso
chciałbym je trochę w gore podnieść i moje pytanie czy te sprężynki http://lr.pl/sklep/sprezyna-zawieszenia ... 14163.html uniosą tył w góre i o ile?
Chciałbym uzyskać taki efekt jak kolega na tym zdj.
Fanny, na Twoim miejscu dałbym sobie spokój z podnoszeniem auta. Na tych laczkach i tak stoi wyżej. BigFoot'a z niego nie zrobisz, a sam prześwit w terenie to nie wszystko. Zresztą mosty i tak ograniczają prześwit. Na Twoim miejscu teraz to bym zainwestował w solidne osłony podwozia
Przy okazji podłączam się w sprawie o info co do opon jakie masz założone.
Pozdr
- mussolinimmz
- Stały bywalec
- Posty: 358
- Rejestracja: 23 mar 2010, 12:36
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: minsk mazowiecki
Re: w górę musso
Postautor: mussolinimmz » 27 wrz 2010, 10:37
msch00 pisze:Fanny pisze:oto moje musso
chciałbym je trochę w gore podnieść i moje pytanie czy te sprężynki http://lr.pl/sklep/sprezyna-zawieszenia ... 14163.html uniosą tył w góre i o ile?
Chciałbym uzyskać taki efekt jak kolega na tym zdj.
Fanny, na Twoim miejscu dałbym sobie spokój z podnoszeniem auta. Na tych laczkach i tak stoi wyżej. BigFoot'a z niego nie zrobisz, a sam prześwit w terenie to nie wszystko. Zresztą mosty i tak ograniczają prześwit. Na Twoim miejscu teraz to bym zainwestował w solidne osłony podwozia
Przy okazji podłączam się w sprawie o info co do opon jakie masz założone.
Pozdr
Mosty mostami łatwiej jest przeciągnąć most po przeszkodzie niż ramę a i nie same koleiny wchodzą w grę bo i przełamania i dużo innych spraw generalnie wysokość tylko na trawersach przeszkadza

A i dupą nie bedzie tak rył przy zjazdach i najazdach
BFG 33" BodyLift 3" + lift zawieszenia 2" wyciągarka 12000LBS:) zabudowa sypialna
Plan wyprawy Muszkieterem po Polsce i Europie
Plan wyprawy Muszkieterem po Polsce i Europie
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 22
- Rejestracja: 18 wrz 2010, 17:42
- Model: Musso
- Gadu-Gadu: 0
Re: w górę musso
Postautor: Fanny » 27 wrz 2010, 22:30
Co do opon to już takie były jak kupiłem 
to chyba 31"
chce go podnieść bo w terenie wadze hakiem.
chciałem dać sprężyny od patrola alenie wiem czy bedą dobre...

to chyba 31"
chce go podnieść bo w terenie wadze hakiem.
chciałem dać sprężyny od patrola alenie wiem czy bedą dobre...
- msch00
- Stały bywalec
- Posty: 230
- Rejestracja: 26 lut 2008, 19:16
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 129365
- Lokalizacja: Grudziądz/Elbląg
Re: w górę musso
Postautor: msch00 » 28 wrz 2010, 7:52
Jeśli to 31", to autko masz już podniesione. Masz dużo luzu wokół tych kółek 

Posty: 380
-
Strona 8 z 26
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 26
- Następna
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości