

co do kontroli trakcji to nie posiadam, sprawdzałem inne musso sprzed liftu cos koło 95 i tez nie miało abs jak włączył napęd
Postautor: sasek1 » 23 lis 2010, 12:52
Postautor: luka » 23 lis 2010, 18:06
Postautor: sasek1 » 23 lis 2010, 18:15
Postautor: mussolinii » 23 lis 2010, 22:35
Postautor: mussolinii » 23 lis 2010, 23:03
Postautor: polmussik » 24 lis 2010, 9:14
Postautor: krzychu » 24 lis 2010, 11:45
polmussik pisze:"Nie mam pojecia jak to dziala ze nie wykrzacza przedniego napedu."
mnie się wydaje ,że to sprawka mechanizmu różnicowego w mostach
Postautor: mussolinii » 24 lis 2010, 15:17
Postautor: sasek1 » 24 lis 2010, 16:06
Postautor: polmussik » 24 lis 2010, 18:44
Postautor: sasek1 » 24 lis 2010, 18:52
Postautor: polmussik » 24 lis 2010, 19:39
Postautor: mussolinii » 24 lis 2010, 19:50
polmussik pisze:mam zamontowany wał przedni właśnie z takim podwójnym krzyżakiem-od 2.3 B.Zdarzało mi się sporadycznie korzystać z 4x4 na suchym i nie czułem żadnych oporów w kierownicy ani żadnych innych sensacji. Próby były nieśmiałe, bo na forum jest wiele przestróg przed 4x4 na asfalcie.Mnie to za bardzo nie przekonuje,że są techniczne przeciwwskazania, a raczej jest to uzasadsnione bezsensem korzystania z napędu na 4 bez potrzeby i ekonomią zużycia paliwa.
Postautor: sasek1 » 24 lis 2010, 21:20
Postautor: Gonzo » 25 lis 2010, 1:28
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Dzisiaj jest 20 cze 2025, 12:26