To ja sobie pozwolę wkleić fragment meila dotyczący przerywacza od kolegi ZibiP
Ja do swojego Nosorka nabyłem drogą kupna w moim lokalnym sklepiku z częściami do „wszystkiego” tzw przerywacz elektroniczny – jaki akurat pani miała pod ręką.
Był to: FEBI Bilstein nr 11574 pasujący ponoć do VW-Audi, ford PKW.
Ma on 3 wyjścia – tak jak ten nasz z Musso (ja miałem oryginalnie przerywacz o n-rze części 84410-05100).
Zakupiony przerywacz różni się od oryginału oznakowaniem i niestety rozmieszczeniem wyjść.
Aby dopasować i podłączyć zakupiony przerywacz wykonałem 3 krótkie (max 10cm) kabelki z konektorkami tak by pasowały (z jednej strony żeński (do przerywacza), z drugiej zaś męski – by wpiąć w deskę z przekaźnikami – tę przy lewej stopie.
A teraz najważniejsze, oznaczenia i ich odpowiedniki dla nowego przerywacza:
Musso Nowy przerywacz
B 49 – włącznik świateł awaryjnych
E 31 – masa
L 49a – przełącznik kierunkowskazów
Nowy przerywacz podłączyłem wg powyższego, „powiesiłem” na opasce na kablach i jak do tej pory jest OK. trzeba pamiętać by konektorki na kabelkach b ciasno weszły w swoje miejsca.
Mam nadzieję, że opis jest wystarczający – fotek jak na razie nie mam
