
Panowie pomóżcie.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 gru 2010, 11:44
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1995
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Podkarpacie
Panowie pomóżcie.
Postautor: gremlinek83 » 28 gru 2010, 22:14

- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Panowie pomóżcie.
Postautor: krzychu » 28 gru 2010, 22:36

I to nie z racji tego że odpowiedzi są do znalezienia na forum
tylko dlatego że topic napisany nie w tym dziale

Jak wróci do działu technika wtedy obiecuję że sam osobiście odpowiem na pytania gremlina
I jeszcze fotki wrzucę coby łatwiej miał usterki usunąć


Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika

hasło: musso
- Gonzo
- Stały bywalec
- Posty: 346
- Rejestracja: 17 sie 2009, 23:20
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Panowie pomóżcie.
Postautor: Gonzo » 28 gru 2010, 23:56
sprawa jest prosta, zdaje się, gdzieś masz nieszczelność w układzie podciśnienia, nie możesz załączyć sprzęgiełek i nie możesz zgasić silnika, bo on gaszony jest podciśnieniem

Zamienię na T4 multivan lub vestfalie
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Panowie pomóżcie.
Postautor: krzychu » 29 gru 2010, 9:02
Zaślepiona rurka wychodząca z mostu to odpowietrznik.
Jak założyłeś sprzęgiełka manualne to musisz zaślepić przewody podciśnieniowe.
Ja rozłączyłem je przy elektrozaworze umieszczonym przy pompie ABSu.
Odpiąłem wężyk i wkręciłem śrubkę.
Miałem ten sam problem z gaszeniem silnika co ty.

Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika

hasło: musso
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Panowie pomóżcie.
Postautor: krzychu » 29 gru 2010, 13:27
Czarny przewód w żółte paski - podciśnienie do sprzęgiełek.

Te dwa przewody były razem spięte.


Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika

hasło: musso
- musso
- Stały bywalec
- Posty: 300
- Rejestracja: 15 lip 2009, 19:33
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 12649283
- Skype: marekzrebinski1
- Lokalizacja: Norwegia/Sandefjord
Re: Panowie pomóżcie.
Postautor: musso » 29 gru 2010, 16:49
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 gru 2010, 11:44
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1995
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Podkarpacie
Re: Panowie pomóżcie.
Postautor: gremlinek83 » 29 gru 2010, 19:30
Sprzęgięłka założyłem automaty,bo takie miałem. Na trójniku pod maska przy lewym błotniku wszystko w porządku. Pierwsze co zrobiłem to właśnie tam zaglądałem

- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Panowie pomóżcie.
Postautor: krzychu » 29 gru 2010, 20:08
Jak masz automaty to szukaj nieszczelności w piastach.
Zaślepianie "naszym" sposobem nic tutaj nie da.
My mamy manualne sprzęgi

Dodam tylko tyle, że jak miałem automaty to po jeździe 4x4 była loteria, zgaśnie czy nie.
Teraz mam spokój i napęd pewny choć może troszkę niewygodny.

Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika

hasło: musso
- polmussik
- Stały bywalec
- Posty: 263
- Rejestracja: 24 lis 2008, 19:44
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 16049074
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Panowie pomóżcie.
Postautor: polmussik » 29 gru 2010, 21:37
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 gru 2010, 11:44
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1995
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Podkarpacie
Re: Panowie pomóżcie.
Postautor: gremlinek83 » 03 sty 2011, 21:51
Wracając do tematu posta, po przeglądnięciu przewodów, odnalazłem problem,po załamaniu wężyka od lewego koła, samochód wchodził na obroty co za tym idzie, po przekręceniu kluczyka na "stop" od razu gasł.Po próbie napędów nadal okazało się ze nie działają. wina leży po stronie uszczelniacza w lewym kole.Teraz tylko go odnaleźć i wymienić,no mam nadzieje ze są dostępne bo w Rzeszowie jest tylko jeden! prosiłbym o rade jak się do tego zabrać.
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Panowie pomóżcie.
Postautor: krzychu » 04 sty 2011, 10:38
Węże zaślepić i mieć spokój na lata.
Wymienisz uszczelniacza za ok. 100 a za rok będziesz zaś klął że napęd nie działa, że auto nie gaśnie


Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika

hasło: musso
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 gru 2010, 11:44
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1995
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Podkarpacie
Re: Panowie pomóżcie.
Postautor: gremlinek83 » 10 sty 2011, 20:07
- sasek1
- Stały bywalec
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 17:53
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 7602523
- Lokalizacja: Brunary koło Nowego Sącza woj. małopolskie
Re: Panowie pomóżcie.
Postautor: sasek1 » 10 sty 2011, 20:09

- mpn120
- Stały bywalec
- Posty: 269
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 15:46
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 3282521
- Skype: mpn120
- Lokalizacja: Jaktorów
Re: Panowie pomóżcie.
Postautor: mpn120 » 11 sty 2011, 9:52
viewtopic.php?f=4&t=89&st=0&sk=t&sd=a&hilit=wymiana+uszczelniaczy+piast
Najwyższy czas nauczyć się kożystać z forum i opcji SZUKAJ











-
- Nowy użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 gru 2010, 11:44
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1995
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Podkarpacie
Re: Panowie pomóżcie.
Postautor: gremlinek83 » 11 sty 2011, 20:53

Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości