Silnik E-XGI 160 budowa
SsangYong Tivoli koreański Crossover segmentu B. Pierwszy opracowany model od czasu przejęcia przez koncern Mahindra.
-
- Stały bywalec
- Posty: 134
- Rejestracja: 10 mar 2018, 18:20
- Model: Tivoli
- Rok produkcji: 2017
- Pojemność silnika: 1600
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Silnik E-XGI 160 budowa
Postautor: Grzesiek » 23 mar 2018, 22:52
Na rosyjskim forum znalazłem trochę szczegółów i przekrojów silnika benzynowego które możecie zobaczyć w załączniku, dodałbym link ale forum wymaga rejestracji do oglądania dodanych plików
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Grześ
Tivoli Quartz premium LPG 2017
Tivoli Quartz premium LPG 2017
-
- Stały bywalec
- Posty: 115
- Rejestracja: 20 sie 2017, 22:11
- Model: XLV
- Rok produkcji: 2016
- Pojemność silnika: 1600
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Silnik E-XGI 160 budowa
Postautor: domarchewa » 10 wrz 2019, 17:27
pavko82 pisze:A jak jest z rozrzadem ? Łańcuch czy na pasku?
Z tego co mi mówili w serwisie jest łańcuch.
-
- Stały bywalec
- Posty: 134
- Rejestracja: 10 mar 2018, 18:20
- Model: Tivoli
- Rok produkcji: 2017
- Pojemność silnika: 1600
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Silnik E-XGI 160 budowa
Postautor: Grzesiek » 11 wrz 2019, 22:08
Oczywiście że łańcuch widać to na zalaczniku
Grześ
Tivoli Quartz premium LPG 2017
Tivoli Quartz premium LPG 2017
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość