Tivoli 1.5 benzyna 163KM
SsangYong Tivoli koreański Crossover segmentu B. Pierwszy opracowany model od czasu przejęcia przez koncern Mahindra.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 13
- Rejestracja: 09 paź 2019, 21:29
- Model: Tivoli
- Rok produkcji: 2019
- Pojemność silnika: 1597
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Pszczyna
Re: Tivoli 1.5 benzyna 163KM
Postautor: grzegorz65 » 17 maja 2022, 16:43
Spalanie to sprawa bardzo subiektywna, bo dużo zależy od sposobu jazdy. Mogę się wypowiedzieć w interesującej Cię kwestii ale w stosunku do silnika benzynowego 1,6. Otóż moje średnie spalanie to 6,5 l/100 km. W miniony weekend wyskoczyłem z żoną w Pieniny i na trasie Pszczyna - Szczawnica - Pszczyna średnie spalanie wyszło 5,5 l
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 26 maja 2022, 19:49
- Model: Tivoli
- Rok produkcji: 2019
- Pojemność silnika: 1500
- Gadu-Gadu: 0
Re: Tivoli 1.5 benzyna 163KM
Postautor: WojtekGL » 26 maja 2022, 19:54
Cześć,
Ja mam Tivoli w manualu ale dodatkowo z instalacją LPG. Spalanie nie jest takie duże. Średnie spalanie to mi wychodzi około 8 litrów
Ja mam Tivoli w manualu ale dodatkowo z instalacją LPG. Spalanie nie jest takie duże. Średnie spalanie to mi wychodzi około 8 litrów
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 23
- Rejestracja: 25 lut 2024, 11:34
- Model: Tivoli
- Rok produkcji: 23
- Pojemność silnika: 1500
- Gadu-Gadu: 0
Re: Tivoli 1.5 benzyna 163KM
Postautor: Sszymon » 25 lut 2024, 13:32
Synk pisze:minęło 8 dni od wyjazdu z serwisu. Problem powrócił (błąd systemu "start-stop", check engine, brak mocy. Poniedziałek znów do serwisu...
Logi ci zrobili? Jak nie, to sam wepnij OBDII i choćby Car Scaner'em zbadaj jaki wywala błąd...on wchodzi w tryb awaryjny, zatem to coś ważnego nie funkcjonuje. Może to czujniki od start stopu? Analiza danych z logów wykaże to.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 23
- Rejestracja: 25 lut 2024, 11:34
- Model: Tivoli
- Rok produkcji: 23
- Pojemność silnika: 1500
- Gadu-Gadu: 0
Re: Tivoli 1.5 benzyna 163KM
Postautor: Sszymon » 25 lut 2024, 13:34
mrosi pisze:Nie wiem czy słyszeliście, że EuropeGaz ma przygotowaną instalację LPG dla tego silnika? Nie mogłem uwierzyć, wszak to silnik uturbiony, więc instalacji raczej się nie stosuje. Jednak zaprzyjaźniony sprzedawca w salonie SY, przekazał mi informację o tym. Niestety, jest jedno "ale: cena. 11 k PLN. Przypuszczam, że mało kto się zdecyduje...
Turbiny nie przeszkadzają w pracy LPG, wiele firm gazuje turbo doladowane
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 40
- Rejestracja: 04 mar 2020, 19:07
- Model: Tivoli
- Rok produkcji: 2019
- Pojemność silnika: 1497
- Gadu-Gadu: 0
Re: Tivoli 1.5 benzyna 163KM
Postautor: Synk » 28 mar 2024, 18:02
Sszymon pisze:Synk pisze:minęło 8 dni od wyjazdu z serwisu. Problem powrócił (błąd systemu "start-stop", check engine, brak mocy. Poniedziałek znów do serwisu...
Logi ci zrobili? Jak nie, to sam wepnij OBDII i choćby Car Scaner'em zbadaj jaki wywala błąd...on wchodzi w tryb awaryjny, zatem to coś ważnego nie funkcjonuje. Może to czujniki od start stopu? Analiza danych z logów wykaże to.
błąd P0221 - Zakres działania / Parmetry obwodu przełącznika "B" / czujnika położenia pedału/przepustnicy. To z AutoCom Can
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 23
- Rejestracja: 25 lut 2024, 11:34
- Model: Tivoli
- Rok produkcji: 23
- Pojemność silnika: 1500
- Gadu-Gadu: 0
Re: Tivoli 1.5 benzyna 163KM
Postautor: Sszymon » 17 kwie 2024, 21:23
To nie tak źle ten czujnik sam wymienisz (pewnie trzeba będzie zrobić jego adaptacje) jeśli na gwarancji to reklamuj...
Ten błąd to finał, auto wchodzi w tryb awaryjny bo komp dostaje zle info z czujnika i dlatego muli...normalne ,pozdro
Ten błąd to finał, auto wchodzi w tryb awaryjny bo komp dostaje zle info z czujnika i dlatego muli...normalne ,pozdro
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 12
- Rejestracja: 20 paź 2024, 8:44
- Model: Tivoli
- Rok produkcji: 2022
- Pojemność silnika: 1500
- Gadu-Gadu: 0
Re: Tivoli 1.5 benzyna 163KM
Postautor: arekd273 » 08 gru 2024, 10:43
Auto wygodne,automat pracuje płynnie, trochę dużo pali ok.11 l /100 km po mieście ale można gaz założyć i będzie ok.
Ten system start-stop, wyłączam,nie ma sensu męczyć rozrusznika i akumulator rozładowywać,auto na wolnych obrotach nie pali dużo.Po gwarancji dam to na stałe wyłączyć.
Podobnie system zmiany pasa,też to wyłączam bo chcąc ominąć dziurę mamy niepotrzebny alarm.
Powinni takie systemy zrobić do aktywacji na życzenie a jest odwrotnie.
Zrobiłem nim 2000 km,ma teraz 58000 km,2022 r.
Czeka mnie przy 60000 km,wymiana oleju w skrzyni biegów - dynamiczna metoda.
Serwis gwarancyjny,drogi ale to już tak jest.
Ten system start-stop, wyłączam,nie ma sensu męczyć rozrusznika i akumulator rozładowywać,auto na wolnych obrotach nie pali dużo.Po gwarancji dam to na stałe wyłączyć.
Podobnie system zmiany pasa,też to wyłączam bo chcąc ominąć dziurę mamy niepotrzebny alarm.
Powinni takie systemy zrobić do aktywacji na życzenie a jest odwrotnie.
Zrobiłem nim 2000 km,ma teraz 58000 km,2022 r.
Czeka mnie przy 60000 km,wymiana oleju w skrzyni biegów - dynamiczna metoda.
Serwis gwarancyjny,drogi ale to już tak jest.
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości