To nie jest wina Ssanga tylko idioty serwisanta wtrysków - jakie pary, pierwsze słyszę ( to znaczy, że jak u mnie jest pięć to miałbym trzy różne kody do jednego silnika ? to niedopuszczalne
Zobacz jak wygląda stanowisko sprawdzania i naprawy wtrysków - ile wtrysków sprawdzane i kodowane jest równocześnie ? Na przykład warsztat w który robiłem uprzedza, że V8 nie robi bo ma urządzenia tylko do sześciu cylindrów )
https://www.youtube.com/watch?v=t6mnGMyQRic - Słuchaj co mówi facet na jednym z filmików , ma rozbierać i regulować tyle razy aż uzyska jednakowe parametry we wszystkich. Wwszystkie mają mieć te same parametry i koniec . Dostał je jako komplet i jako komplet ma oddać - Ten twój, co on pierwszy raz w życiu to robił ? Nie dobrał zaworków z jednej partii ? Jak nie potrafi tego zrobić to niech oddaje kasę. Poza tym, co on ci bredził o zmianie końcówek wtrysków w Delphi - tego się nie wymienia tylko oczyszcza. Co to za warsztat ? Oszołom jakiś , czy co ? Słuchaj, to jakiś krętacki warsztat, który ma marne pojęcie tego, co robi. Ja oddałem wtryski do regeneracji jako komplet i jako komplet mi je oddano, żadnych kłopotów , włożone , odpalił i pojechało bez checku - dla świętego spokoju podstawiłem auto pod kompa diagnostycznego i było wszystko OK nic nie trzeba było poprawiać , czy adoptować, Silnik przyjął jak swoje bo przy regeneracji zrobili wszystko zgodnie z numerem oznaczenia wtrysku i zachowali te same parametry jakie były - i to jest poprawna regeneracja. Wszystkie pięć wtrysków w moim aucie ma ten sam numer kodowy parametrów bo zostały dobrane jako komplet..
Tak wygląda kodowanie wtrysków -
https://www.youtube.com/watch?v=Pi0ogft3F9Y Czy ten warsztat ma autoryzację Delphi, czy tylko udaje, że umie to robić bo kupił sobie stanowisko ? Przecież wtryskiwacze Delphi to nie jest jakiś ewenement na naszych drogach, sporo aut na tym jeździ i nie słyszałem by ktoś miał z tym takie kłopoty jak ty. Po prostu regeneracja została zrobiona nie fachowo i tyle. W Wawie jest wiele autoryzowanych punktów regeneracji wtrysków Delphi - ja np. robiłem na ul. Jagiellońskiej w niewielkim warsztacie ale wyposażonym zgodnie z autoryzacją, stanowisko jak lalka - co było widać po wykonanej robocie. Qurde.
Zobacz jak to robi fachowy warsztat , przed kodowaniem końcowym wprowadza do komputera numer wtryskiwacza widniejący na jego tabliczce znamionowej i kod zostaje wprowadzony taki, jaki jest zgodny z numerem fabrycznym. Komputer w aucie je znał więc niczego nie trzeba zmieniać. Co ten facet ci naopowiadał ? Bzdury to są .
https://www.youtube.com/watch?v=fYdT6yAVbq0